mijn valkjes BOY en LOLA (2e ronde ook mislukt) inmiddels 5 eitjes

Gestart door lola, 21 oktober 2007, 12:26:43

« vorige - volgende »

lola

Ja ik ga het zeker nog eens proberen met deze 2.
in het voorjaar van 2008, dan speelt eht mooie weer hoop ik ook een rol, Boy is dat wat ouder, dus wie weet!
Nicole's beestenboel

Gerda

Citaat van: lola op 19 november 2007, 13:16:22
hallo allemaal,

Lezen mensen mijn dagboek wel? krijg zo weinig reacties!

Hoi Nicole,

Je dagboek is 285 keer gelezen.
Je zult merken dat als jij bij andere mensen in hun dagboek of verhaal gaan lezen en berichtjes post, dat anderen ook bij jou gaan lezen en posten.
Veel mensen hebben een link in hun handtekening staan, zoals bijvoorbeeld ik in mijn handtekening heb.

Vooral in dagboeken ontstaat er wederzijdse belangstelling als je bij elkaar reageert.

Groetjes, Gerda

natacha

Hallo Nicole,

Ik lees je dagboek wel maar het probleem is dat ik niets afweet van kweken en daarom geen tips ofzo heb kunnen geven.

Groetjes
Natacha

Mara

Hoi Lola

Ik lees veel dagboeken maar soms weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen.

Mara

Silke *

Hoi Nicole,

Legt Lola geen eitjes meer nu?
Leuk dat ze weer lekker samen zitten, wel beetje jammer dat Boy haar plukt  >:(
Ik hoop dat dat gou stopt hoor!
En ik hoop dat je in 2008 meer succes hebt!  ;)

Groetjes
Silke x

lola

Hoi hoi,

Hier ben ik weer eens met mijn verhaaltje....

Lola legt geen eitjes meer gelukkig, alleen plukt onze Boy nog steeds! haar achterhoofd is helemaal kaal en hij gaat nu vanaf haar nekje naar beneden richting haar rug

echt een akelig gezicht!

verder zijn er niet veel ontwikkelingen
Nicole's beestenboel

lola

Imiddels groeien er al weer wat veertjes op het achterhoofd van Lola. :)

Ik hoor nu nog maar een enkele keer een gil, dus ik denk dat de rust wel weer is wedergekeerd! dat hoop ik tenminste!

Lola is wel enorm veranderd vind, ze is veel aanhankelijker geworden. Na haar misgelopen nestje... komt dit wel vaker voor?

liefs nicole
Nicole's beestenboel

lola

hallo beste valkenvrienden.... :)

Ik meld me maar weer een keer na een lange tijd niet meer op de site te hebben gezeten. :-X

Ik heb het erg druk gehad, van baan verwisseld, paard drachtig enz enz....

maar ik ben er weer, en ik heb besloten Boy en Lola nog een kans te geven. Boy is nu ook wat ouder, dus ik hoop dat er nu wel een nestje donsjes komt! :D

Lola heeft alweer een tijdje veertjes op haar hoofdje, en haar kuif is ook weer terug. het zit er wel dik in dat hij weer gaat plukken.. maar dat zien we dan wel!

ik ga morgen het blok weer ophangen en vanaf dat moment hou ik jullie weer op de hoogte :)
Nicole's beestenboel

margreet

hallo Nicole,

Veel succes met je volgende ronde, ik hoop voor je dat het deze keer beter gaat.
Zoals je weet had ik jonge parkietjes, de 2 laatsten zijn vandaag opgehaald dus ik heb nu weer ruimte voor een nestje jong valkjes.
Moet nog even een nieuwe kamervoliere in elkaar zetten want die andere hebben de parkietjes in beslag genomen.
Ik ga het proberen met het jongste koppel, zal mij  benieuwen
Dus voor ons allebei spannend.
Ik houd je op de hoogte.
Alles goed met je paardje, hoelang moet ze nog?

groetjes Margreet

Dierenfreackske

Hoi Nicole ...wat leuk zeg dat Lola en Boy terug een blok krijgen en ga proberen voor een nestje van hen !
Hoe is het met je paard ? Is het drachtig nu ? En wanneer komt het veulen ? Ik ben ook dol op paarden , zie je !
Grtjs Ann

lola

-Margreet,
wat leuk dat je van je jonge valkjes een nestje gaat proberen. ik zal duimen voor je dat het wat word!
Ik hoop ook zo dat het hier nu wel gaat lukken!

Met het paard gaat ook alles goed! die moet nog iets minder dan 3 maanden! dus dat gaat ook al snel... eind april begin mei is ze uitgerekend!

-ann
Leuk he paarden... ik kan me geen leven meer zonder voorstellen heerlijk gewoon! zoals je hierboven kan lezen word eind april begin mei het veulen verwacht.

Ik heb vandaag het blok opgehangen :)
en er was gelijk intresse in. Boy zat er met een kleine 5 minuten al in! ja echt erin! gelijk Lola lokken, en ja wel hoor binnen notime zaten ze er met ze 2en in!  :D

ik zal binnekort weer wat foto's plaatsen. nu maar ..... geduldig afwachten ::)

Nicole's beestenboel

kimmie

Hoi Nicole,

Mijn valkjes zijn op dit moment ook bezig met hun eerste nestje...
Voor ik het blok op hing hebben ze best vaak lopen wipwappen, maar toen het blok eenmaal hing, heb ik niks meer gehoord of gezien...

Nu zitten ze op 5 bevruchte eitjes...

Ik hoop voor jou dan Boy nu weet hoe hij moet mikken, en dat Lola niet alleen hoeft te broeden...

Succes...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Sharon

Hoi lola

wat leuk dat je valkjes nu weer een tweede kans krijgen! Hopelijk gaat het deze keer wel heel erg goed en zijn er wel bevruchte eitjes.

Hebben de twee al liggen wipwappen? Of nog niet. Want anders heb je misschien straks weer onbevruchte eitjes  :(

We zullen duimen!

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

lola

hoi kim, wat leuk zeg 5 bevruchte eitjes... echt super!
het probleem met Boy was de vorige keer dat hij niet wipwapte dus er viel niets te mikken ook :P

hoi sharon, nee ik heb ze nog niets zien doen. nog nooit eigelijk! daarom heb ik het blok ook maar opgehangen misschien snapt hij de hint dan, want vorige keer ging Lola kippetje zitten, dus die snapt wel hoe of wat!

nou inmiddels zitten ze erg veel in het blok ook samen! ik houd jullie op de hoogte!

ps weet iemand binnen hoeveel dagen je echt wel moet zien of ze wipwappen?
Nicole's beestenboel

Caroline

:o :o Ik schaam me diep ...... heb je al maanden een boekje en zie ik het nou pas ....  ::) :-[

Tuurlijk ga ik het volgen .... Boyke is mijn allereerste eigen gekweekte valkje.  :-*

Even showen hoor .... ik heb weliswaar geen recente foto want hij heeft nu ongetwijfeld een mooi wit kopje.  :D

Het oudere broertje van het hier wel bekende Tibeau Tinco.  :D

Succes deze ronde.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.