2 mei 2025, 18:11:02

Onze hondenbeesten

Gestart door Mico, 9 maart 2007, 23:13:08

« vorige - volgende »

Anja

*Yvon

Hoi hoi

Achhhh,Ton is dus niet over te halen ??  ::) :-\
Zou een leuke voetbalcompetitie kunnen worden. ;)
De hondjes tegen de valkjes.  ;D ;D

Doggie en Pukkie nu ik jullie int eggie heb gezien kan ik zeker wel zeggen dat jullie hele leuke lieve hondjes zijn.  :-* :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mico

Hoi hoi iedereen,

Hier weer even wat van onze dierenbende...het gaat heel goed met iedereen.en jessie die doet het ook heel goed...ze is al echt groot aan het worden.
Ze is lief en ook heel ondeugend er is weer genoeg leven hier in huis...gisteren hadden we bezoek en die hadden een puppy bij van 8 en een halve week dan zie je pas hoe snel het gaat met je eigen pup  ;D 8)
Zal even wat foto's laten zien...

Hier ligt ze lekker te slapen  :)

Binkie en Jessie

Kijk maar eens wie de baas is  :P

Samen spelen

En dan even wat anders....Diessel onze Franse hangoor is al erg groot geworden  8)
Hij groeit zo hard dat hij te weinig ruimte krijgt in zijn binnenkooi...Nu hebben we een hok gekocht met 2 etages voor buiten waar we nog een ren omheen kunnen maken dan kan die lekker los lopen wanneer hij wil.
Hij is nu nog binnen en zo gauw als het kan gaat hij naar het buitenhok toe.
Hier even wat foto's van onze Diessel en zijn nieuwe buitenverblijf

Dit is Diessel  :D

Het is net een hond zoals hij zich gedraagt  8) :P

Hier lekker languit op de grond  ;)

Zijn nieuwe buitenverblijf

Anja

Hoi hoi,

Wat een leuke foto's zeg. Jessie is al aardig gegroeid en dat zie je vooral naast de pup.

En Diesel.....................tja dat hij zich als een hond gaat gedragen kan ook niet anders met al die hondebeesten om zich heen. ;D ;D ;D

Hij heeft wel een mooie villa gekregen hoor.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Miranda en Corine

Wat leuke foto's en wat is Diesel groot. Doet me heel erg denken aan Pukkie, het konijn van mijn broer. Dat is ook zo'n groot konijn en gedraagt zich inderdaad als een hond.  ;)

Mara

Bello

Hoi Meiden,

Eh wat voor ras is jullie Jessie ook alweer?

Gaat goed zo, en da's een mooi hok voor jullie Diesel.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mico

28 januari 2008, 22:00:03 #171 Last Edit: 28 januari 2008, 22:01:37 by Mico
Hoi anja dank je wel en zeker wel dat ze goed gegroeit is hahaha...en met Diessel ja die ligt hier bij kelly en jessie in de kamer dus idd hij ziet niks anders ;)

Hoi Mara yeps daar staan ze om bekend dat het net honden zijn zoals ze zich gedragen  :)

Hoi Dorothé onze jessie is uhhhh  ::) de moeder is Teckel/jack russel en de vader is Teckel/king charles spaniel...dus tja jessie is van alles wat  :D
Ja dat hok vonden wij ook geweldig gaan we nog van de zomer een stuk aan maken en dan kan hij lekker buiten want binnen heeft hij veel te weinig plek maar dan moeten we nog ff wachten als het voorjaar is kan dat pas  :D