3 mei 2025, 23:12:04

Onze hondenbeesten

Gestart door Mico, 9 maart 2007, 23:13:08

« vorige - volgende »

Mico

Hoi hoi Dorothé,

Dank je wel  ;D
Het wachten duurde kei lang en zekers omdat de arts had gezegt dat de uitslag er binnen 10 dagen zou zijn dus dat was eigenlijk verleden week maandag.

Ze moet inderdaad nog wel een keer geopereerd worden..over ongeveer een maandje. De gezwelletjes die er zitten moeten wel weg gehaald worden omdat er altijd een kans is dat goedaardig over gaat naar kwaadaardig..en dat zou natuurlijk verschrikkelijk zijn.
Maar dan is ze er gelukkig wel helemaal vanaf als het goed is  ;D  ;)

Groetjes,
Miranda en Corine

Mara

Hoi Miranda en Corine

Gelukkig is de uitslag goed zeg. Poeh poeh. AL een datum voor de volgende operatie?

Mara

Mico

Hoi Mara

Ja daar waren wij ook super blij mee....en de volgende operatie is nog niet gepland..dat is ongeveer over een maand want die andere wond moet echt goed genezen zijn.
Maar dan laten we het wel horen  ;)

Groetjes,
Miranda en Corine

Mico

Hallo iedereen,

Hier onze verdwaalde hondebeesten  ;)...We dachten zullen hier ook maar weer eens wat schrijven,zoals jullie weten hebben we op 2 september van dit jaar onze Snowy plotseling verloren dat was helemaal niet fijn..maarja zulke dingen heeft niemand in de hand.
Miranda werd gek van verdriet omdat ze Snowy zo miste dus iedere dag keek ze op marktplaats voor een pup..Ze wilde graag een hondje maar ik (corine) vond 3 genoeg....Snowy was het drukste hondje in huis en Miran vond het veel te stil in huis..de andere honden waren heel rustig geworden vandaar.
Na veel kijken op internet zei Miranda oke dan geen pup erbij....maarrrr dat vond ik zielig voor haar want zei is er het meeste mee bezig omdat zei de hele dag thuis is,en toen ben ik gaan zoeken erg he maarja.
En het resultaat is we hebben er een frikandel op pootjes bij ;D 8) :P
Onze jessie is nu 5 maandjes en ze is een kruising van vanalles wat..Haar moeder is een kruising Teckel/Jack russel en haar vader is een Teckel/King charles spaniel,maar onze Jessie is dus duidelijk een frikandel op pootjes  ;D ;D
Er is weer meer leven in huis en de andere honden zijn ook weer meer opgebloeidt.
Hier wat foto's van ons lieve hondje Jessie

net een dagje bij ons

in diepe rust  :D

ff zitten voor een foto  8)

samen met lindsey

zo is onze Jessie nu

Mara

Hoi Miran en Corine

Wat een scheetje is Jessie zeg. Echt heel erg lief. Ik kan het me levendig voorstellen hoor, hoe Miranda zich gevoeld moet hebben, zo stil in huis. Jessie is een schatje.

mara

Anja

Wat een scheetje zeg die Jessie.

Oooooooooo ik wil er ook nog eentje bij maar Ton wil dat niet. Hij vind 2 meer als genoeg :'( :'( :'( :'(

Groetjes Anja

Coco en Chantal

Hallo dames

Heee daar is jullie hotdog Jessie  ;D ;D

O erg ben ik he ;D, maar jessie is wel ontzettend lief.
Nu is er zeker meer leven in huis en hoeft Miran zich niet te vervelen ;)
Groetjes Chantal en de valkjes

Bello

Hee Miranda en Corine,

Wat is ze leuk, jullie Jessie,

Veel plezier met haar, en zo te zien is ze wel ondeugend ;D

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mico

Hoi hoi dames,

Ja het was heel stil hoor Mara,maar dat is nu afgelopen met gekke Jessie erbij  ;D

Och och Ton doe niet zo flauw en geef je vrouwke toch een hondje erbij  :P We hebben ons best gedaan hoor Anja ;D ;)

Hahaha och onze hotdog...ja jij bent echt erg Chantal :P

Jessie is zeker heel ondeugend Dorothe,maar dat maakt het ook juist weer zo leuk  ;D
Ze is een schatje  :-*

Coco en Chantal

Groetjes Chantal en de valkjes

Anja

Dank je wel. Nu maar hopen dat het helpt.

Groetjes Anja

Ton

Citaat van: Mico op 30 december 2007, 19:15:36

Och och Ton doe niet zo flauw en geef je vrouwke toch een hondje erbij  :P We hebben ons best gedaan hoor Anja ;D ;)

Ik zie opeens allemaal hele rare dingen hier op valkparkiet...krijg opeens spontane aanvallen van dyslexie, of de batterijen in mijn bril zijn bijna leeg  :D :D :D :D :D

Ton

Bello

31 december 2007, 19:08:59 #162 Last Edit: 31 december 2007, 19:11:18 by Bello
Ton denk aan de

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Ton

Die helpen niet meer. dat stadium zijn we al heel lang voorbij....

Mico

Hallo Ton,

Nee joh er is niks met je aan de hand  ;D ;D..je ziet alles goed maar een pup er bij is toch leuk en aangezien er ook valkjes bij kennen kan een pup ook hoef maar een kleintje te zijn toch Anja???

;D ;D ;D :P 8)