Weekendje Zuid-Nederland. Iemand tips?

Gestart door Romy, 17 oktober 2007, 19:55:22

« vorige - volgende »

Romy

Hoi iedereen

Eind november ben ik 6 jaar samen met m'n vriend. En we zouden, om dat te vieren, graag een weekendje erop uit trekken.
Daarbij dacht ik een weekendje Zuid-Nederland te boeken, ergens rond de waddeneilanden ergens aan de kust.

Zijn er mensen die mij tips kunnen geven ivm mooie locaties, goeie hotelletjes,...? Aangezien we nog nooit in Nederland zijn geweest, weet ik niet goed waar we best op letten.

We zouden graag in een comfortabel hotel logeren met ontbijt inbegrepen, als er ook voldoende restaurantjes in de buurt zijn.
Als het hotel echt wat meer afgelegen ligt, zouden we liever half-pension nemen.

Alle tips zijn welkom!
Alvast héél erg bedankt

Romy

Mara

Hoi Romy

De waddeneilanden liggen aan de noordkant van Nederland.  ;)

Aan de kust zou ik zo niets weten... Drenthe is ook heel erg mooi...

Mara

Romy

Hoi Mara

Bedankt om mijn fout recht te zetten! Ik bedoel de eilanden rond Zeeland!

Groetjes
Romy

Monky

Hi Romy,

Ik ben wel een aantal keren in Zeeland geweest.

We hebben in Vlissingen een hotel gehad en ook in Middelburg. We zijn ook bij Centerparcs Port Zelande geweest.

Het zijn alleen niet de goedkoopste hotels en verblijven. Als je op weekendjeweg.nl rondkijkt, krijg je redelijk goedkope hotels. Misschien is dat wel iets voor je?

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Wie zegt dat wij naar goedkope hotels willen gaan  ;D :P
We betalen liever iets meer, zodat we zeker weten dat we goed zitten. Maar we zijn alle2 nogal twijfelaars... ::)

Mag ik je vragen naar welke hotels je geweest ben in Vlissingen en Middelburg? En hoeveel dat ongeveer kostte? En misschien ook wat daar in de buur te beleven viel?
Eventueel mag je het via IM doen hoor.

Alvast heel erg bedankt!
Romy

Monky

Hi Romy,
Ik zal je morgen even de hotels waar ik geweest ben en de bezienswaardigheden noteren.

Wat zijn trouwens de dingen die jullie leuk vinden om te doen... dan kan ik wat specifieker zijn  :)

Leuke handtekening trouwens  ;)

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Ik vind het supervriendelijk dat je dat wil doen! Maar het hoeft niet per se tegen morgen hoor. Neem er maar je tijd voor.

Behalve kunstaangelegenheden, vinden we de meeste dingen wel leuk om te doen. Wandelen, fietsen, winkelen, een tentoonstelling bezoeken, lekker uit eten gaan,...

Bedankt voor je complimentje! In m'n dagboekje vind je nog meer foto's van Flupke's slooppartijtje.

Groetjes en héél erg bedankt!
Romy

♪ Marlies

Hoi Romy, ;D

Zeeland is in de zomer wel leuk. Deze tijd is er echter weinig te beleven, vooral op de zondagen niet ivm met geloof daar.

Winkelen kun je wel heel leuk in Middelburg en Goes.

Veel plezier.

Groetjes Marlies ;)

Romy

Hoi Marlies

Bedankt voor je tips!
M'n vriend stelt eventueel voor om naar Terneuzen te gaan. Op vrijdag en zaterdag zullen de winkels toch wel open zijn? En eventueel, als er op zondag niks te doen is, dan trekken we er met de fiets op uit.

Groetjes
Romy

Monky

Hi Romy,

Ik ben het niet helemaal eens met Marlies  ;) dat er nu niets te beleven valt in Zeeland  ;D
De keren dat wij daar geweest zijn is in oktober en december en januari... alle keren hebben we ons heerlijk vermaakt  ;D

In Vlissingen heb je een kleine bioscoop waar we gebruik van hebben gemaakt. Je hebt in Vlissingen de boulevard waar je kan wandelen... echt heerlijk. Je kan in de duinen wandelen. In Middelburg kun je winkelen... erg gezellig.

Als je rijden niet zo heel erg vindt, kan je ook naar Neeltje-Jans (de deltawerken) Wat erg interessant is.

Je kunt daar overal heerlijk wandelen. Wij hebben toen ook een wandeltocht gedaan bij Heemstede.

We hebben een hotel in Vlissingen, Middelburg en Westduin gehad.

Vlissingen:
Grand Hotel Arion

Middelburg:
Hotel Arneville

Westduin/Koudekerke:
Golden Tulip Westduin

We hebben alle keren een heerlijke tijd gehad  :D

Toen we in Vlissingen en Middelburg verbleven, hadden we nog geen auto. En we hebben dus alleen dingen in de buurt gedaan. Dat ging perfekt.

Veel plezier in elk geval met het uitkiezen van je lokatie  :D

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Ik ben heel erg blij met je informatie!
Hartstikke bedankt!  :-*

Groetjes
Romy

Romy

Hoi Monky

Ik heb de 3 hotels eens bekeken en de laatste interesseert mij wel. Was het ontbijt hier lekker?
Hoe was de bediening (vriendelijkheid?)
Ligt het afgelegen of kan je te voet ergens naartoe?

Heel erg bedankt voor je informatie! Ik ben erg blij dat ik iemands mening kan vragen, dat is toch wat objectiever dan een website, want daar is altijd alles perfect  ;D

Groetjes
Romy

Monky

Sorry ik lees het nu pas  :-[

Westduin zit net achter de duinen. Je kan vanuit het hotel naar de Boulevard in Vlissingen lopen door de duinen heen. Is wel heel leuk  :D

Bij allemaal was de bediening en service goed.

Ik heb de beste herinneringen aan de Arion. We dineerde in het hotelrestaurant met uitzicht op het water en de ondergaande zon... Zoooo... romantisch  ;D

Succes met je beslissing.

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Geen probleem hoor! Want we zijn er nog altijd niet uit...

Groetjes
Romy

Karin

Wel eens aan Ameland gedacht ?  Zit wel wat hoger maar errug mooi ( schijnt, we gaan volgend jaar voor het eerst, wel bungalow i.v.m. hond ).
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves