10 mei 2024, 06:49:43

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

sandy

JE ZIET HET SCHEVENBEKKIE NIET OF NOULIJKS

♥Debby♥

Wat een schatje!!  en ik heb heel veel mooie namen voorbij zien komen hoor! hele mooie suggestie's..



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

sandy


Kaatje

Citaat van: sandy1975 op 19 december 2007, 23:45:23
WACHTEN DUURT ZO LANG :-\ :-\ :-\


Hoi Sandy,

Ben je mal meid, .... nog maar 2 nachtjes slapen ! Aken en Keulen zijn ook niet in één dag gebouwd, toch  ;) Van de week ben je pas op zoek gegaan naar een valkje en je hebt hem straks dezelfde week al in huis, .... het is een snoeperdje hoor ... wat een lief koppie !!

Dus nog 2 nachtjes Sandy en dan kan je je lieve Angel in je armen sluiten !!

Groetjes Karin

Kaatje

Oja, .... helemaal vergeten !! Wat een leuk filmpje heeft Kirsten voor je geplaatst, ik weet zeker dat je heerlijk geslapen hebt vannacht  ;D

sandy

wat een beest achtig is het vandaag geweest morgen weer zo een dag :-\ :-\ vanavond naar de kapper geweest 

Kaatje

Hoi Sandy,

Ben je voor Angel naar de kapper geweest !? En bedoel je het weer !? Lekker de kachel opstoken, dan hebben de valkjes en jij het lekker warm meid ... gossie possie nog 2 nachtjes slapen en dan komt lieve Angel al naar je toe  ;D

Ben je zenuwachtig !?

Groetjes Karin

Anja

Hoi Sandy,

wat een leuk filmpje zeg. Een echte knapperd is ie.

Voor je het weet is het zaterdag.

Groetjes Anja

sandy

nu mag jij het zegen karin wie is er nu dan knapper angel of ik  ;D ;D
ja ik ben een beetje zenuwachtig

ik heb hope en bo bo betrapt met wipwappen maar ze nog wel erg jong hope 4 mnd en bo 5 mnd zijn zijn er vroeg bij
doen ze het wel veilig ;D ;D ;D
of hebben ze te veel naar mij gekeken  ;D ;D ;D
foto volgen nog

sandy

deze foto zijn alleen geschikt voor mensen boven de 18  ;D ;D





sandy

vier op een rij

pride

waar is de ingang

hope

diesel

hier ook

diezel en pride




sandy


Kaatje

Citaat van: sandy1975 op 20 december 2007, 20:26:12
nu mag jij het zegen karin wie is er nu dan knapper angel of ik  ;D ;D
ja ik ben een beetje zenuwachtig


Hoi Sandy,

Dan moet ik natuurlijk wel eerst je nieuwe kapsel kunnen bewonderen anders is het natuurlijk moeilijk te zeggen  ;)

Hele leuke foto's weer meid, .... en inderdaad die Bo en Hope laten er geen gras over groeien, wat een genieters zeg !! Ik denk dat ze gewoon aan het experimenteren zijn, haha !!

Diesel en Pride zijn ook heerlijke valkjes hoor, fijn zeg dat Angel jouw team komt versterken  ;D

Groetjes Karin

sandy

nou karin hier zijn de fotos jij beslissen wie de knapper is ;D ;D



Kaatje

Hoi Sandy,

Ik vind je haar er echt heel erg leuk uitzien en eigenlijk kan ik niet kiezen ... jullie zijn alle twee gewoon even knap ! Jij als mens en Angel als valkje !! Hele erge leuke foto's, ... enuhhh ze zeggen ook altijd, als je haar maar goed zit, en dat zit het ook, lekker hoor weer een mooi kapsel !!

Knuffie Karin   :-*