28 maart 2024, 22:42:17

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

sandy

14 oktober 2007, 21:50:44 Last Edit: 21 oktober 2008, 01:43:25 by sandy
hoi mijn naam is sandy geboren in amsterdam ik woom al 20 jaar  in almere ik ben in bezit van 6 valkjes  ik zal ze even voorstellen de oudste luna cinnemon geparelde witmasker pop ze is van jan 2006 ,baco bonte witmaskerman hij van april 2007 ,breezer lutino pop zij is van 25 aptil 2007 ,kruimeltje bont geparelde witmasker man hij is van eind mei 2007,bo gele lutinoman hij is van half jully 2007 ,en als laatste mij trots hope cinnemon geparelde geelwang popzij is van 14 aug 2007 en ze bij mij in een kamervoliere ik woon in een boven huis  :D

♥Debby♥

Hallo Sandy,

dat klinkt als een gezellige boel met je 6 valkjes... gaat het goed met z'n allen bij elkaar?

groetjes Debby


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

sandy

het gaat heel goed  ze zijn nog erg jong ze zijn nu kopeltjes aan het vormen en wie weet kan ik er volgrnd jaar mee kweken gr sandy

Bello

Welkom bij de club en we gaam jullie boekje zeker volgen.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

sandy

ik moet alleen nog even hoe ik fotos kan versturen
daar kom ik nog niet uit \
\
ik had nog een vraagje aan jully bestaat er lutino ook fallow mij lutino breezer heeft bruin grijs in haar vleugels  hoe kan dat

sandy

ik heb nog meer dieren 2 katten sam rood en tom zwart en een hele lieve bullterrier joy echt een beesten boel

sandy

het is al een tijdje geleden dat dat ik mij eerste valkje kocht dat was kizmo een een geparelde man want hij raakte naar zijn rui zijn parels kwijd ik het zielig maar eenje toen heb ik er nog een gekocht luna een lutino een poosje later heeft doormijn schuld kizmo kunnen ontsnappen en is gegrepen door sam de kat ik was er kapot van ik kon het niet laten heeft toen bij een kweker zazou gekocht een tam bontje ik heb niet zo geluk met mij valkjes na een poosje ging luna dood plotseling toen had ik aleen nog zazou ik toch weer zoeken naar nog een valkje er bij ik hd er een gevonden luna \
cinnemon geparelde witmasker maar ook zij bleef alleen acter zazou werd ziek en overleed  ik heb toen storm gekocht een zwaar bonte man dat dacht ik op een gegeven moment kocht ik baco en toen volgende de rest van zelf  ik heb storm verkoct maar nu blijkt het een pop te zijn mijn grootste trots is en blijft hope een cinnemomom geparelde geelwang pop dat ik dat in mijn voliere mag hebben het gaat nu heel goed met mijn vogels naa alle tegenslagen sandy

Mara

Hoi Sandy

Welkom op het forum en wat leuk dat je zoveel valkjes hebt. Ben je er al achter hoe je foto's kunt uploaden? Zo niet? Dan Klik hier.

Groetjes

mara

sandy

dank je wel ik heb mijn vogels lekker op mijn balkon gezet want het is mooi weer en morgen moet ik weer werken bah

sandy

ik vind het heel moeilijk dat met die fotos alles staat in het engels ik snap er dan niks meer van

Anja

Hoi Sandy,

Als het niet lukt mag je de foto's ook naar me toe mailen dan zal ik ze hier plaatsen.

Groetjes Anja

sandy

15 oktober 2007, 19:30:48 #11 Last Edit: 4 januari 2008, 23:28:43 by Gerda
hoi anja ik heb de fotos naar ***** gestuurd bedankt \

\ik heb alle stokken en speeltjes schoon gemaakt de vogels zijn weer happy ik had aan jully als jully er er verstand van hebben is er van de lutino ook een een cinnmon of een fallow ik hoor het graag want mijn lutino breezer heeft bruin/grijze vleugels sandy

Emailadres verwijderd! Het plaatsen van emailadressen zonder toestemming is niet toegestaan. Dit schendt de privacy.
Gerda, moderator

Anja

Hoi Sandy,

Hier komen je foto's.





























































Nou Sally je hebt prachtige valkjes. Ik heb er in ieder geval van genoten.

Groetjes Anja

sandy

dank je anja ik ben blij dat je ze mooi vind ik wil graag me liefde met anderen delen die ook van valkjes houden en het met mij willen delen gr sandy

sandy

anja ik had nog een vraagje als ik weer niewe fotos heb kan ik ze naar jou toesturen dan jij ze er voor mij op zet  sandy ??? ???