21 juni 2025, 19:42:28

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

sandy

hoi anke jij ook welkom in mijn boekje
bedankt voor je leuke reactie ik hooop dat je nog een keer komt kijken in mijn boekje

sandy

ja mara het is gelukt ik heb een nieuw foto albumum aangemaakt  bedant ik ben wel de halfe nacht bezig geweest

Mara

Citaat van: sandy1975 op 11 december 2007, 16:02:17
ja mara het is gelukt ik heb een nieuw foto albumum aangemaakt  bedant ik ben wel de halfe nacht bezig geweest

Hoi Sandy

De halve nacht mee bezig geweest? Nou nou, nachtbraker.  ;) Verklein je ze nu of gebruik je het vinkje zoals Debby heeft gezegd?

mara

sandy

dat ging niet met dat dat aanvinken dan zij mn comp dat mij foto zijn mislukt
mijn comp doet de laaste tijd erg moeilijk :( :(

sandy

als ik het vinkje dan mislukken de foto,s dan krijg ig ik dit
u foto s,onjuiste of beschadigde foto bestanden

Mara

HOi Sandy

Wat vreemd, maar ik heb geen mijnalbum.nl. Je zou eens bij divers een topic kunnen openen of iemand je kan helpen?

Mara

sandy

sandy

ik ben vandaag bij de ha geweest hij dat een lichte brongites heb ik heb nu een kuurtje voor 3 dagen  :-\ :-\ :-\ ik ben het nu wel zat hoor

sandy

11 december 2007, 20:39:07 #503 Last Edit: 12 december 2007, 22:39:56 by sandy1975
ik wil hier een kopel van maken faith is een fallow en pride is een bonte witmasker wat vinden jully hier van

sandy

11 december 2007, 21:13:03 #504 Last Edit: 11 december 2007, 21:16:55 by sandy1975
ik ben helemaal vanslag toen ik het boekje van anja had gelezen dan de kleine yeni is overleden het dat iki zo bewonderen vanwege haar vechtlust raar hoor

sandy

dit blijf ik een hele lieve foto vinden
de voorste is faith de achterste is bo

sandy

met mijn beestenboel gat het goed
met gaat het wat minder ik raak die griep maar niet kwijt  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

*Petra*

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Wat een lieve foto.

Veel beterschap Sandy.

Groetjes Anja

sandy

bedankt  anja en petra