23 juni 2025, 05:28:00

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Sandy,

Ik denk dat je nog op het werk bent maar wat zal jij straks versteld staan !!! Wat een ontzettend mooi en lief valkje, .... ik weet dan ook zeker dat dit valkje gelijk je hart steelt op het moment dat je deze foto's ziet  :D

Ik vind het in ieder geval een heerlijk lekker stuk om te zien, en het is dat Kirsten het geschreven heeft want anders was het mij niet eens opgevallen !

Ben het helemaal met je eens Sanna, we zijn vast allemaal een beetje scheef, en de één is wat schever dan de ander  ;D

Geniet er maar fijn van Sandy, Kirsten is werkelijk een schat en je krijgt er een heerlijk lief, mooi en tam valkje bij, ... gefeliciteerd hoor !!!

Groetjes Karin

sandy

sorry dat ik zo laat reageer
ik heb wel in het begin zitten twijvelen
of ik hem wel alle liefde kan geven   
of hij er weer last van gaat krijgen die dingen slpoken door mn hooft  misschien onodig ik kan me daar zo druk over maken dan zit te piekeren tepiekeren
ik nog een een valkje met een kleine handicap luna haar ene oogje werkt niet zo goed maar heeft daar geen hinder van ik moet het af en toe schoonmaken
ik voel me vaak zo onzeker

gerda ik vind wat je gemaakt hebt erg mooi jully zijn  kanjers en dan meen ik
ik hoop dat ik hope en hem niet door elkaar haal
weten jullly een naam voor hem

Kaatje

Hoi Sandy,

Malle meid, .... niet gaan twijfelen hoor, je kunt ten alle tijden op Kirsten terug vallen en ik vind het dus totaal geen handicap want hij kan er heel goed mee eten !! Kirsten zegt dat je misschien ooit zijn snaveltje een beetje moet vijlen maar dat het ook kan zijn dat dit eigenlijk nooit zou hoeven te gebeuren !

Niet onzeker gaan worden nu hoor, dat is helemaal nergens voor nodig, jij gaat straks heel erg gelukkig worden met deze mooie kanjer, dat weet ik zeker !! Een mooie naam, poehh dat wordt moeilijk want er zijn zoveel mooie namen, maar ik weet zeker dat je daar best uit zal komen  :D

Ik weet dan ook heel zeker dat je een hele lieve tamme valk gaat krijgen die ook nog eens lekker van kroelen houd, wat wil je nog meer !? Geniet er maar fijn van, jij bent straks heel erg blij !!

Groetjes Karin

Kirsten

Hoi Sandy,

Tuurlijk snap ik je twijfel, denk er gewoon goed over na. Iemand van dit forum heeft me net na jou benadert, dus voel geen druk dat dit valkje anders misschien nog geen ander thuis heeft. Het is echt een schatje en zo zelfstandig als wat. Ik heb nooit hoeven helpen met zelfstandig worden terwijl sommige valkjes echt gemotiveerd moeten worden. Hij zat gelijk al lekker te smikkelen uit z'n bakje, grote zaadjes, kleine zaadjes of de beukensnippers op de bodem hihihi alles lukt met z'n snavel  ;D
Het vijlen weet ik echt niet, maar ik wilde het je wel zeggen zodat je niet voor verrassingen komt te staan, maar bij een tam valkje moet dit geen probleem zijn. Ik zie hier in je logboek hoe je met je vogels bent, dus liefde zal hij zeker niet te kort komen.
Nogmaals denk er even rustig en goed over na, ik hoor het wel van je voor zaterdag :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

carco

Wauw bofkont: ik heb deze lieverd in het echt gezien, en het is echt een schatje waar je niet over hoeft te twijfelen hoor.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

sandy

hij heeft inprsipe al mijn hart verovert ik maak me denk ik zorgen om niks ik vind het te gek dat hij al tam is het is zeker een kanjer ik zal net zo veel van hem houden als van mijn anderen valkjes sorry voor de onrust
wie weet er nog een mooien naam  ???
alleen kirsten moet me even laten zien wat ik zou moeten  vijlen als het zou moet gebeuren ik ben anders bang dat ik in paniek raak als ik niet weet wat ik moet doen
sorry voor al dat ongemak

♥Debby♥

je kunt altijd nog langs de dierenarts gaan als dat nodig zou zijn sandy.. maak je niet druk meis..

een mooie naam.. Poeh....

moeilijk hoor..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

sandy

Mara

Hoi Sandy

Wat een mooie valk zeg. Mag ik vragen wat er met het valkje aan de hand is, want ik las iets over vijlen? Maar het is een prachtvalkje.

Mara

sandy

hoi mara hij is als kuiken uit het blok gevallen zijn onderbekkie is een beetje scheef hij is echt super ik kan niet wachten ik heb een welkom kadotje voor hem gekocht  leuk hoor mnu nog op zoek naar een naam

sandy

ik heb een paar namen opgezocht
noel
angel
hummer
daantje
quincy
micky
jaimy
rocco
zorro

Mara

Hoi Sandy

Dat is wel heel fijn dat jij dat valkje in huis gaat nemen. Mooi hoor. Een naam voor je valkje? Heb je een voorkeur voor een eerste letter waarmee de naam moet beginnen?

Mara

sandy

ik heb niet zo voor welke letter het begint ik heb al wat namen opgeschreven

Mara

Hoi Sandy

Is het een mannetje of een popje?

Mara

sandy