22 juni 2025, 00:02:29

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

sandy

17 december 2007, 21:57:49 #570 Last Edit: 18 december 2007, 00:17:58 by sandy1975
en nog meer
yeni en pride

diesel

hier ook

pride aan he spelen

hope ,diesel en bo

pride

diesel

boen pride

pride

hope in bloempot

hier ook

lief he

pride

sandy

dit zijn wel de mooiste fotos
hope op joy

hope met de vleugels weid

Kaatje

Hoi Sandy,

Wat heb je weer prachtig foto's om te showen, je hebt echt dotjes van valkjes en ik kan gewoon zien dat ze vreselijk genieten, .... keer op keer weer  :D

Ik vind het heel erg lief wat je geschreven hebt, zo recht vanuit je hart, een hele dikke knuffel daarvoor meid want dat verdien je echt  :-* :-*

Mocht ik echt ooit een keer echt bij je in de buurt komen dan zal ik zeker kijken of het gelegen komt en kom ik je valkjes eens in het echt bewonderen, helaas is het voor mezelf te ver om te rijden, maar wie weet ooit !! En tot die tijd hebben we het op het forum in ieder geval ontzettend gezellig zo met zijn allen !!

Lieve groetjes Karin

sandy

zal ik eens een een geheimpje verklappen ik krijg er ook een valkje bij hij komt bij kirsten van valkcity vandaan en als het goet is komt ze hem zaterdag brengen het is een cinnemon geparelde geelwang net als hope hij is tam hij heeft een kleine handicap hij schijnd uit het blok te zijn gevallen hij heeft er wat aan zijn snavel overgehouden beetje scheef geloof ik meer heeft daar geen last van we zullen zien

Kaatje

Hoi Sandy,

Meid dat is geweldig en wat ontzettend lief van Kirsten om het valkje naar je te brengen ! Ik vind het echt ontzettend super voor je en ben ook echt heel erg blij dat je er gezinsuitbreiding bij krijgt !! Heerlijk en dan ook nog eens tam, een bofkont ben je en zie je !? Geduld wordt beloond en nu krijg je er vast weer een heerlijke kroelkont bij  ;D

Nogmaals gefeliciteerd hoor, ik ben echt heel erg blij voor je, Kirsten is een kanjer !!!

Morgen lekker werken, dan is de week ook zo om en kan je je nieuwe valkje lekker in de armen sluiten  :D

Groetjes Karin

sandy

dank je wel karin ik woor er verlegen van

dan moet ik niet te hart in me armen sluiten anders hoor je piep ;D ;D ;D ;D grapje ;D ;D ;D ;D

Kaatje

;D ;D ;D ;D

Hihi .... dat is een goede sandy, .... heb er echt om moeten lachen, .... je bent me er een ééntje hoor  ;)

Echt heel fijn voor je hoor !!! Jij zult vast heel erg lekker slapen vannacht  :D

Dikke slaapknuf,

Groetjes Karin

sandy

jij ook een dikke slaapknuf ook aan mijn grote vriend paco :-* :-*

Anja

Hoi Sandy,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Wat lief van Kirsten zeg. Heb je al een naam voor je nieuwe valkje?

Het is nu aftellen geblazen.

Groetjes Anja

Gerda

Hoi Sandy,

Wat leuk, straks een nieuw valkje er bij!
Heel lief van Kirsten dat ze hem komt brengen, maar ze weet natuurlijk dat hij het bij jou heel fijn gaat krijgen!

Ik heb nog een foto die jij hebt gemaakt bewerkt. Het is via een tussenstap een beetje een 'Van Gogh' geworden!

Ik hoop dat je het leuk vind!

Groetjes, Gerda

Kirsten

Hoi!

Sandy heeft me gevraagd wat foto's van deze lieverd hier te plaatsen. Als zij net zo verliefd wordt op hem dan ik ben geworden, dan blijft ie zaterdag bij haar wonen.

Dit valkje heeft inderdaad een verhaal. Mijn vermoeden is overigens groot dat het dus een mannetje is, want hij praat en brabbelt er lekker op los. Hij is geboren op 4 oktober bij zijn pleegouders Tickle en Toya binnen. Het werd namelijk te koud buiten en daarbij kwam ook dat zijn ouders Sebastiaan en Ariel wel bevruchte eitjes kregen, maar deze niet uitbroedden (allebei geelwang). Binnen werd er prima voor de groep gezorgd.

Ik maak wekelijks het hok schoon en bij zo'n verschoning viel deze lieverd uit het blok,. niet hoog want binnen staat hij in een kooi. Ik denk zo'n 30cm. Ik schrok uiteraard en keek het kleintje helemaal na,. ook de dagen erna hield ik het goed in de gaten, maar zag er verder niets aan.
Toen hij wat groter was, ging ik wat foto's maken voor op m'n site en toen zag ik bij de close-ups ineens dat zijn onderbekkie een beetje scheef leek te staat. niet symetrisch zeg maar. Daardoor lijkt zijn snaveltje als je hem van de ene kant bekijkt ook wat langer, maar is niet het geval. Ik heb hem hierna apart gezet om te kijken hoe het met eten ging, maar als gauw bleek dat hij er verder totaal geen hinder van ondervind. Ik heb Sandy ook gezegd, dat ik niet kan uitsluiten dat ze hem misschien nog eens een keertje ergens een beetje zal moeten vijlen, maar tot op heden is dit niet nodig geweest.

Ik ging dus op zoek naar het nieuw huisje voor hem en daar reageerde Sandy op. Ik ben uiteraard wat kritisch, omdat deze lieverd me echt aan m'n hart gaat, maar ik zie hier in haar logboek dat hij een heel goed thuis bij haar zal krijgen.
Kortom ik ga hem zaterdagmorgen bij haar brengen en kom hier uiteraard regelmatig lezen om een beetje op de hoogte te blijven. Ook kan Sandy mij uiteraard altijd bereiken als er iets is, maar dit geldt eigenlijk voor iedereen die een valkje bij me koopt.

Zo genoeg geschreven  ;) tijd voor wat foto's zoals ik haar beloofd heb.  :D

Ééntje in kerstsfeer!  :D

Zo dit waren ze even,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

ps Hij heeft ook familie op het forum,. Cartier bij Caroline, Anshu bij Yvon, Dara bij Monique(Monky), Bingo bij Bonnie en Luka bij Tjerk.(vergeet ik nu niemand?  ::) ;D) Luka is een nestgenootje, de rest is uit een eerder nestje.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Sanna

Hoi Sandy,

Wat lees ik nou?? Wat leuk dat je er een valkje bij krijgt! En zo mooi en zo lief en zo tam ;D ;D ;D. Sja, nou moet je weer een naam verzinnen.... Heel erg gefeliciteerd hoor met je nieuwe aanwinst. En wat geeft het dat hij een beetje scheef is, zijn we niet allemaal een beetje scheef?? ;)

Groetjes, Sanna

Anke

Hoi Sandy,
Wat een lief en mooi valkje krijg jij erbij!!!
Hartstikke leuk voor je, geniet er maar lekker van!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Wow Sandy,

Wat een knapperd zeg.

Groetjes Anja