24 juni 2025, 03:27:59

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

sandy

me valkjes heb ik weer even de vleugelslaten strekken dat verdienen ze wel  ik moest weer een nieuwe zak parkieten voer halen  ze eten me de oren van me hooft  ;D ;D ;D
er komen snel weer fotos

sandy

weet je mijn vogels lopen nooit over mijn toetsenbort nee dat doe mijn katten wel als ze geen aandacht krijgen  ;D ;D ;D
ik zou niet zonder ze kunnen leven dan woor ik gek dat ben ik toch wel een beetje  ;D ;D

Sally

Hallo Sandy,
Je hebt hele mooie foto's staan op je vorige pagina,
Ik kijk al uit naar de volgende reeks.

Wat vervelend dat je griep niet over gaat, veel beterschap!

Groetjes Sally

sandy

he sally ik heb net in jouw boekje geschreven
en bedankt ik hoop dat ik snel beter ben

sandy

ik had een vraagje ik heb fotos staan in mijn fotoalbum .nl maar hij is bijna vol als fotos er van wis dan wis ik ze ook uit me boekje hoe kan ik dit oplossen dank je

Sally

Hallo Sandy,
Daar kan ik je spijtig genoeg niet mee helpen...

♥Debby♥

Hoe kan je boekje dan zo vol zijn??? ik heb 4 albums erin staan en hij is nog niet vol...

je zou nog een album kunnen aanmaken maar dat moet je wel nog een mailadres hebben.

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi Sandy

IK kan je daar ook niet mee helpen, ik zelf heb photobucket en daar staan zoveel foto's in maar ik heb nog veel ruimte over.....

Mara

♥Debby♥

Ik heb het nog eens nagekeken.. ik heb 5 albums aangemaakt onder 1 account..  en daar staan bij elkaar opgeteld bijna 700 foto's in..
dus ik snap er niets van dat die van jou vol zou zijn.. je hebt 500 MB aan ruimte..

sandy

ik heb nog maar 52 mb over

sandy

debby heb jij ruimte er bij gekocht of was dat ook gratis

♥Debby♥

Nee hoor.. niets bijgekocht.. gewoon 500 MB net als jij..

ik vink altijd wel aan dat er een lagere kwaliteit mag bij uploaden...

want de foto's die je doorlinkt zijn toch altijd de kleine foto's dus ze hoeven niet zo onwijs groot erop te staan..

Dat kan je aanvinken onder het scherm als je foto's selecteerd...

en anders zul je nog een hotmail account aan moeten maken en dan kan je nog een album openen..

Mara

Hoi Sandy

Ik denk dat je foto's te veel mb per foto bevatten. Misschien wilt verkleinen ook wel helpen of de optie van Debby is ook goed.

Mara

sandy

kan ik ze nog verkleinen  :-[ :-[ :-[ik wil graag weer nieuwe fotos er op zeten

sandy

ik heb weer eens wat ::) ::) ::)ik ben nog net geen dom blontje