24 juni 2025, 13:21:43

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

sandy

haha leuk gedaan jehebt de smaak we te pakken

♥Debby♥

Ja maar nu gaan we slapen!

Fijn weekend!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

sandy

sandy

hallo hierin valkenhuis gaat alles goed pride en bo kwebbelen
me oren van me hooft  ;D ;D

sandy

het is erg saai hier ik verveel me een beetje mijn griep gaat ook niet erg weg
maar met mijn schatjes gaat het wel heel goed

sandy

sandy

sandy

weet je waar ik aan zit te twijvelen of er valkjes bij moet nemen ik heb nu 4 popjes en 2 mannen of dat niet te veel word mijn droom is een bonte

Kaatje

Hoi Sandy,

Als je kooi groot genoeg is en je hebt er de behoefte aan en je kan ze allemaal lekker verwennen zoals je nu doet, zou ik zeggen ... waarom niet !? Ik denk niet dat je bedoelt dat het hier saai is toch, ....ik denk eerder dat je bedoelt dat het erg stil en rustig was op het forum  ;)

En vervelen !? Dat kan toch haast niet met zulke schatjes van valkjes of zaten ze allemaal te dutten misschien  ;)

Groetjes Karin

*Petra*

Hoi Sandy,

Ik wil je even zeggen, dat je hier heel mooie foto's hebt geplaatst!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

sandy

hoi karin het niet saai op forum het was alleen een beetje stil
ik werwel mijn mijn valkjes nog meer als me zelf en ik moet ook niet mijn hond en katten niet vergeten sammy had van de week een muis gevangen en voor neer gelecht maar het leefde nog ik heb tuin gebracht maar ik denk niet dat hij het heeft overleeft zielig hoor

hoi petra bedankt

sandy

mijn voliere ze zitten er met zn 6 in dat vind ik er genoeg anders woord het te vol

dit is de kooi die over heb ik kam er twee kopen maar ik wil volgend jaar ook een nestje van me eigen valkjes ik twijfel

sandy

me griep gaat maar niet weg ik heb er ook koorts bij gekregen ik morgen naar de HA toe mischienb krijg ik er wat voor ik ben ook steets zo moe en heb nergen zin in

Gerda

Hoi Sandy,

Beterschap!

Dit is trouwens een reuzemooie foto:

Groetjes, Gerda

sandy

hoi gerda bedankt  voor de compliment
ik ben zelf ook weg van deze foto  daarom is dieren fotograferen zo leuk