De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

bobbie

Hallo Karin,

Alhoewel ik niet veel berichten meer plaats, wil ik toch reageren in je boekje.

Net wat Gerda schrijft, het is meer dan een scheiding van je partner (wat zeker jouw keuze niet was). Je vertrouwde omgeving, je gevleugelde vriendjes, je verbondenheid met.

Ik wens je heel heel veel sterkte toe de komende tijd. Ook hoop ik dat je al je vogels kan herplaatsen. Ik heb geen voliere dus aan mij heb je niet veel, maar ik zal rondkijken en rondvragen voor je bij vogelliefhebbers met volieres of ze nog een koppel kunnen herbergen. Zodra ik een adres weet dan mail ik je.

Sterkte, Nel

Anja

Jacky

Jacky

Hallo Karin,

Ik las net een heel stuk terug in je dagboek en schrok wel. De titel drong pas tot me door toen ik het kaartje al verstuurd had.

Ik wil je heel veel sterkte wensen voor de komende tijd. Hopelijk kun je snel verder.

Groetjes Jacky

bobbie

Hoi Karin,

Ik heb eens zitten denken: is het geen idee om diverse koppels te laten logeren?

Je huiskamerkoppel mag bij mij logeren, al duurt het langer dan een jaar. Ik heb wel meer een koppel te logeren gehad, ruim een halfjaar. Maakt mij niet uit.

Als je dan gesettled bent, een eigen stekkie weer, dan haal je ze weer op.

Bij mij kan dat kosteloos hoor, maakt mij helemaal niet uit. Als ik je daarmee kan helpen.

Groetjes, nel :)

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Rianne

Wat een onwijs lief aanbod! :D Hopelijk kun je er iets mee. :)
Helaas kan ik je niet helpen, ik zou graag willen maar heb er zelf al te veel.

mila

jeetje nel

dat is een super aanbod.

helaas kan ik je niet helpen met plek wat rianne ook al zegt ik zit vol anders mocht je ze zo langs brengen...

ManjaV

Hoi Karin,

Een knuffeltje van:

Sunny

en...

Yonni Z.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Karin

Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes  :-* :-* :-* Ik zit momenteel bij mijn moeder met heel langzaam internet  ;) Morgenavond ga ik weer naar huis.... Heel lief aanbod Nel, maar ben bang dat het meer als een jaar gaat duren  :-\ En ik weet überhaupt niet of ik ze ooit terug kan nemen. Alleen 4 van mijn tamste valkjes gaan wel met me mee. Mocht dit echt niet gan lukken dan zou ik er wel een logeeradres voor willen zoeken. Maar ik hoop zo dat het gaat lukken  :-\
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Bedankt voor de knuffeltjes Sunny en Yonni Zumba  :-*
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

bobbie

Hoi Karin,

zou mooi zijn als je je 4 tamste valkjes mee kan nemen.

Lukt het niet dan heb ik logeerplek voor 2 valkparkieten, meer niet helaas.

Succes. Ik hoop met je mee dat het je allemaal gaat lukken.

Groetjes, Nel :)

Larissa

Hey Karin

Ik las net je berichtje en schrik hier best van....
Ik wil je bedanken voor alle tips die je me gegeven hebt met betrekking op de valkjes

Ik hoop dat je alles een beetje rustig kunt verwerken en dat je ondanks alles veel vreugde mag beleven aan je vier hand tamme valkjes

Heel veel sterkte....

Larissa en bende

Always look..

Ken je niet persoonlijk maar ik voel de verdriet gewoon  :'(

Scheiden is al iets heel moeilijks maar dan ook meteen je hobbie op moeten geven.. En je voogies moeten herplaatsen  :o
Ik heb het erg met je te doen!

Ik zou willen dat ik je had kunnen helpen..  heel veel sterkte met dit alles! xx