De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Jemig Karin  :-[  Dat is schrikken... wat een rot situatie, goddank kan je je honden houden. Dat je valkjes weg moet doen is heel vervelend maar die wennen makkelijk bij een ander.

Goh, Mandy weg, jij weg...  :-\

Karin

Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve berichtjes  :-* Ook per PB. Ga er bijna van blozen.

CitaatAch, wat fijn dat je de honden beide mag behouden. Dit is in dit alles in ieder geval een grote troost voor.

Wat de katten betreft wel verdrietig maar net wat je schrijft .... voor deze leeftijd de enige juiste oplossing.

Ja, voor de katten is het geen doen om te verkassen en mijn moeder ziet dat ook zeker niet zitten. Ik hou me nog wel verantwoordelijk voor hun medische kant, dus ik zal nog wel eens langs gaan voor hun prikjes en als er ooit een ingeslapen moet worden wil ik er ook bij zijn natuurlijk. Ik heb 2 sukkelende katten waarvan we iedere keer hopen dat ze in hun slaap overlijden, maar ze hobbelen nog steeds door, eten goed enz. dus nog te vroeg om in te slapen. Maar één is al vanaf vorig jaar oktober aan het sukkelen.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Anke

Hoi Karin,
Wat ontzettend verdrietig dat je nu je lievelingen moet herplaatsen :'( :'( :'(
Ik wil je heel veel sterkte wensen natuurlijk ook met alle scheidingsperikelen.
Hopelijk vind je voor je valkjes een goed huisje.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hài Karin, ik heb heel veel bewondering, ken je ook niet persoonlijk, maar weet wel dat je alles met hart en ziel hebt gedaan voor je valkjes, hoop dat je een lieve en goede thuis vind voor ze. Is ontzettend trieste gebeurtenis, maar hoop dat je het geluk en zin in het leven weer terug vind....vast wel meiss...ik weet dat het nu moeilijk is hoor, en je even voor niks zin hebt, maar weet je meiss...vroeg of laat komt het geluk je weer tegemoed, .....en je zal zien dat het de juiste keuze was.... heel veel sterkte in deze periode voor jou...grtjs. Ann   

Marian

Karin

Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes  :-* Ik heb net een hele lijst gemaakt met alle valkjes die ik moet herplaatsen en verkopen, het zijn er  : 7 losse valkjes, 1 trio en 10 koppels  :'( :'( :'( Ik ga niet alle valkjes weggeven, want ik zal de komende tijd toch al erg krap gaan zitten  :-\ Maar ik heb ook diverse koppels die wel gratis weg gaan. Ook zoek ik nog steeds iemand voor mijn catharinaparkieten. Als iemand interesse heeft in valkjes of een paar herplaatsers kan huisvesten dan kunnen ze een IM sturen met hun emailadres.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Kimm

hoi karin,

ik hoop dat jij ondanks deze rottigheid de dagen een beetje goed door zal komen ;)

dit kaarsje is voor jou....

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Lieve Karin,

Ook ik sta werkelijk paf en kan niet de juiste woorden vinden.

Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen en laten weten dat ik met je meeleef!

Liefs, Karin

*Manon*

Hoi Karin,

Ik had alles kunnen bedenken, maar dit niet!
Ook ik praat uit ervaring en weet wat een scheiding betekent...
Maar als je liever niet wilt scheiden is het helemaal zuur.

Ik heb buiten een kaarsje branden... die brandt ook voor jou, om je alle sterkte en kracht te geven die nodig is om dit te verwerken.

jeetje meid, dit is echt vreselijk!

Ik denk aan je  :-* :-*

Liefs Manon

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Hoi Karin .... om helemaal niks te plaatsen hier vond ik ook niet leuk, ik hoop dat je toch een paar fijne dagen hebt naar omstandigheden.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!

Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Hey Karin, ik zag je titel en schrok ervan... En toen las ik hoeveel valkjes je nog elders moet huisvesten... het zal een moeilijke tijd voor je worden, helemaal nu met de feestdagen. Gelukkig gaan jullie als vrienden uit elkaar. Veel sterkte de komende tijd...

Gerda

Hoi Karin,

Ik las je berichtje, maar wist gewoon echt niet wat ik schrijven moest. Er klinkt echt zoveel verdriet in door: het einde van iets waaraan jij geen einde wilt maken, je relatie. En door deze eenzijdige beslissing moet je zoveel opgeven. Niet alleen je relatie, je vastigheid, veiligheid, vertrouwdheid, maar ook een groot deel van je huisgenoten.
Heel veel sterkte en ik hoop dat je een goede manier kunt vinden om er mee om te gaan.
Hopenlijk kun je alle valkjes zo herplaatsen dat je je er ook echt goed bij voelt, en wat dat betreft heb je gelukkig nog de tijd gekregen.

Liefs, Gerda