De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Marianne

Hoi Karin,

Wat een vreselijk nieuws..... heel veel sterkte de komende periode en hopelijk vind je voor je geliefde valkjes een liefdevol thuis.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Saar

Hoi Karin,
Ik wil je erg veel sterkte wensen met het afscheid nemen van je valkjes, en het verwerken van de scheiding....
Liefs Saar :-*

Hermien

Ik ben het helemaal met je eens, Manja. Ook Goofy is destijds keurig afgeleverd. Ja, Karin is hem komen brengen! Is dat service of niet? Met een heel starterspakket erbij, terwijl ik toch al valkjes had. O, en ook een cd-rom met veel, heel veel foto's. Zogenaamd een 'zie-hoe-ik-groei-' album. Karin, bedankt, je bent een kei!

Vette knuf van Goofy, die op dit moment het speelgoed in de kooi aan het verruïneren is...... ;D

;D  ;D  ;D  ;D

carco

Toen ik een aantal koppels op de verkoopsite zag staan van je en bij herplaatsing was ik er al bang voor dat dit er achter stak  :(

Heel veel sterkte met de scheiding en het afscheid nemen van je valkjes.

Groetjes; Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

sabine

Hoi Karin,

Wat erg voor je dat je niet alleen afscheid moet nemen van je man maar ook van de meeste valkjes. Wat een belangrijke hobby van je is. Gelukkig blijven je honden en 4 van je lieve valkjes bij jou.
Hopelijk vind je snel weer het geluk in je leven maar voor nu wil ik je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode.
Hopelijk vind je snel liefde volle plekken voor je valkjes.

Liefs Sabine en een dikke knuffel van Pearl

heleen

Hoi Karin,

Wat naar voor je om op deze manier onvrijwillig te moeten stoppen met je grote passie.
Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode.
Verwerk het allemaal rustig en ik hoop nog eens wat te lezen van je op dit forum.
Ook ik wil je bedanken voor de leuke valkjes die je mij verkocht heb,ik geniet elke dag van ze.

Groetjes,
Heleen, Lana ,Ozzy, Milo

Bello

Ach nee Karin,

Wat een nieuws zeg..... de scheiding en daarbovenop dat je de meeste valkjes weg moet doen.

Heel veel sterkte, een scheiding is niet niks hoor (helaas spreek ik uit ervaring :()., probeer als je een eigen plekje hebt kunnen vinden eerst tot rust te komen.

Gelukkig neem je de honden en 4 valkjes mee.

Groetjes Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Marian

Hoi Karin,

Wat een enorm trieste situatie. Scheiden op zich is al erg verdrietig en dan ook nog afscheid moeten nemen van een aantal geliefde koppeltjes en het kweken...
Ik ken je niet persoonlijk, maar op dit forum heb ik grote bewondering voor je gekregen.
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om door deze moeilijke tijd heen te gaan, en dat er in de toekomst weer plaats komt voor je grote hobby en voor nieuw geluk!
Ik wens je heel veel sterkte toe.

Groetjes, Marian

tck

Hoi Karin,
Wat een verdrietig bericht  :(
Heel veel sterkte komende tijd!
Tosca (baasje van Jos en Murphy)

mila

hoi karin

wat erg nieuws.
blij dat je wel als vrienden uitelkaar gaan.
jammer dat er dan weer een hobby aan moet geloven.

ik heb ook veel geruimd ik heb ook nog maar een paar koppels en daar hou iki het bij.

gr en sterkte
mila

Marc van de Kuifjes

Tjonge Karin, dat is hard nieuws zeg! :o :( Zomaar je hele hobby moeten opgeven... Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen. Vooral rond deze tijd van het jaar moet dat erg pijnlijk zijn! :'(

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Ida

hallo Karin,

Heel heftig nieuws zeg. Veel sterkte met alles wat er nu langs komt, wat zal het moeilijk zijn om je hobby zo te moeten eindigen.

groetjes Ida

Anja

Hoi Karin,

Jeetje meis wat een toestand. Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen.

Liefs,

Anja

Creatura

Hoi Karin,

Wat ontzettend verdrietig voor je :'(
Ik wens je ook heel veel sterkte met alles :-\

groetjes, Renske

Caroline

21 december 2009, 21:33:19 #3029 Last Edit: 22 december 2009, 18:55:45 by Caroline
Citaat van: Karin op 21 december 2009, 00:42:10
Ja, gelukkig wel. Hij wilde graag één hond houden, maar dat gaat niet. Hij werkt fulltime en daarnaast wil ik de honden niet scheiden en ik hou verschikkelijk veel van beide. En dat ziet hij ook wel in. Dus de honden gaan met mij mee. De katten blijven bij hem. Die zijn 17 t/m 19 jaar, dus die willen we niet verkassen.

Ach, wat fijn dat je de honden beide mag behouden. Dit is in dit alles in ieder geval een grote troost voor je.

Wat de katten betreft wel verdrietig maar net wat je schrijft .... voor deze leeftijd de enige juiste oplossing.

Sterkte ....
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.