De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Karin

;D ;D ;D ;D ;D Slabbetje nodig ?  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Dierenfreackske

Hoi hoi, wat een heerlijke papbekkies toch, hele mooie foto's hoor! Ik heb er heel erg van genoten hoor! Wat lief die papbekkie's hoor! Grtjs. Ann    (Prachtige donsjes! )

Karin

13 november 2009, 22:52:01 #2852 Last Edit: 13 november 2009, 22:55:38 by Karin
Alles groeit en groeit en zelfs het jongste piepkuiken is inmiddels geringt. Ze zijn weer zóóó leuk ! Je krijgt gewoon helemaal een verliefd gevoel als je met ze aan het knuffelen bent Hun oogjes gaan dicht en je ziet ze genieten. En dat ondanks dat de eerste al in een "help, mensen... eng..." leeftijd zijn Zodra ik het blok open doe wordt er heftijg geblazen, maar zodra ik met ze ga knuffelen zie je ze genieten, oogjes dicht..... smakgeluidjes...

Jong 1 geparelde man

Jong 2, geparelde man

Jong 3, cinnamon gepareld, geslacht onbekend

Jong 4 cinnamon gepareld, geslacht onbekend ( ik heb lang getwijfeld of dit nu een cinnamon was, omdat het kuifje donker bleef, maar de rest van het lichaam toch een lichtere waas had. Nu de eerste veertjes een beetje uit de hulsjes komen is het zeker : het is een cinnamon pareltje  ;D )

Jong 5, wildkleur man

Jong 6, lutino pop

Jong 7, lutino popje

En de hele "gang".... Inmiddels worden ze al te groot om met zijn alle in het emmertje te passen  ;D

Je ziet hier en daar wel pluksporen.... Maar ja... ik had ook niet anders verwacht. Toen Dizzy nog met Jazzy was werd er bijna niet geplukt, maar sinds ze met Diba is wel... En dat terwijl Dizzy degene is die plukt..... Maar goed, verder zijn het geweldige ouders, dus dit vergeven we haar maar
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Dierenfreackske

help, ik smelt !!
Hey Karin...w<at een hele mooie lieve foto's van de jonkies...ik smelt zo weg hoor! Mag er niet te lang naar kijken of ik neem ze uit mijn pc. zo naar hier ..hihi! Grtjs. Ann

anika_en_spirit

Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Hermien

Slabbetje? Denk je nou heus dat ik aan één slabbetje genoeg heb? Lákens moet ik hebben, tweepersoonslakens, driepersoonslakens, vloerkleden........

Ach snotter, snif, wat een lieverdjes....

HOUD ME A.U.B. TEGEN.......

:'(  :-*  ;)  ;D

anika_en_spirit

Citaat van: Hermien op 13 november 2009, 23:21:11
Slabbetje? Denk je nou heus dat ik aan één slabbetje genoeg heb? Lákens moet ik hebben, tweepersoonslakens, driepersoonslakens, vloerkleden........

Ach snotter, snif, wat een lieverdjes....

HOUD ME A.U.B. TEGEN.......

:'(  :-*  ;)  ;D

Weetje wat jij nodig hebt?....
een GROTERE KAMERVOLIÈRE  ;D :P :P
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Saar

Citaat van: Karin op 13 november 2009, 20:16:45
;D ;D ;D ;D ;D Slabbetje nodig ?  ;)

Doe mij er maar 1 :o
Dat wildkleurtje.... :-[ Hij is zoooooo lief :-*
En uuuuh... Hermien, kan jij niet beter groter gaan wonen? ;D
Dan heb je genoeg plaats voor gezinsuitbreiding :P ;D

Hermien

Hallo dames. Het is niet zozeer een kwestie van ruimte. 't Gaat ook over de aandacht die je aan een valkje wilt geven. Met vier heb ik mijn handen al vol en dat gaat prima. Mijn 'Vliegtuig' is gewoon compleet, maar ja........al die snoezige, snoeperige snaveltjes en glanzende kraaloogjes raken me wèl, hè?

;D  ;D  ;D  ;D

Marc van de Kuifjes

Bij ons is't ook helemaal volzet, maar al die jongen... 't ziet er toch telkens weer héél verleidelijk uit! ;) :D ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Hihihi, ja, erg verleidelijk hè.... Misschien helpt het als ik zeg dat het hele nest al gereserveerd is  ;D Behalve het wildkleurtje.... ik beslis over een week of ik hem hou ( hij is leuk !! Maar ja... een man.... Hmm, eigelijk moet ik dan nee zeggen  ::)  ) en anders kijk ik of iemand op de reserveringslijst hem wil of iemand anders..... Happy is ook nog niet gereserveerd, want ook bij die twijfel ik.... Maar goed, ik denk dat ik die ook niet hou hoor, hahahaha. Maar ik wil altijd nog even de keuze hebben  ;D ;D ;D Het is net het begin van het seizoen, dus als ik nu al van alles hou dan kan dat later niet meer  :-X :P :-\
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

CitaatBij ons is't ook helemaal volzet, maar al die jongen... 't ziet er toch telkens weer héél verleidelijk uit!   

Je hebt zelf een eierenmachine en een hitsig mannetje... Hup, blok erin en binnen de kortse keren heb je zelf een heel nest vol  ;D ;D ;D Of krijg ik nu ruzie met je vrouw, hahahahaha  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Haha! ;D Tex wipwapt wel op een zitstok maar hij heeft (gelukkig?) nog niet ontdekt dat dat ook op Tuurke kan! ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Ach, als je hem een blok geeft heeft hij het zo door hoor  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Hermien

Tja, hum......is mijn kooi wel groot genoeg? Twee erbij zou toch nog wel kunnen? Wel mannekes. Ik ben dól op mannen....

;D  ;D  ;D  ;D

N E E ! ! I K  M O E T  H E T  N I E T  D O E N  ! !