De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

sabine

Hoi Karin,

Wat heb je weer leuke jongen ;D
Wat spannend dat Magic en Dimple weer een blok hebben. Vorig jaar kwam hun prachtige douchter uit het ei gekropen, wat gaat de tijd toch snel.

Groetjes Sabine

Karin

CitaatTja, hum......is mijn kooi wel groot genoeg? Twee erbij zou toch nog wel kunnen? Wel mannekes. Ik ben dól op mannen....

N E E ! ! I K  M O E T  H E T  N I E T  D O E N  ! !

Hihih, ik heb nog een leuk wildkleur mannetje....

Nee hoor, dat is gemeen van me : NEE Hermien, je mag niet
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

15 november 2009, 19:14:55 #2867 Last Edit: 15 november 2009, 19:16:45 by Karin
Happy kan op een stokje zitten ! Zo knap  ;D Maar het liefste zit Happy nog steeds op het pluche beestje, hahaha....

Het gaat goed met Happy, staat nog wel op 4 voedingen, maar ik hoop dat Happy van de week over kan gaan op 3 voedingen. Maar omdat Happy alleen zit wordt hij / zij niet gestimuleeerd om eens de zaadjes e.d. te beginnen. Ik vind het wel een beetje sneu dat Happy alleen zit. Jammer dat de jongen van Dizzy en Diba nog zo jong zijn, anders had ik er een daarvan bij Happy gezet. Als Happy iets ouder is en echt goed kan klimmen enz. kan ik hem / haar wel bij Dana en Madelief in de kooi zetten, maar daar is Happy nu nog te klein voor....
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Hermien

Karin

Zo.... even een berg foto's.... Ga er maar voor zitten  ;D ;D ;D Van jong 1 t/m 7, van ieder 2 en dan nog een paar losse foto's. Even weinig commentaar van mij bij de foto's, maar ze spreken voor zich  ;)

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

anika_en_spirit

Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Diaantje

hoi Karin

Ik zie dat je weer midden in het seizoen zit. Geweldig hoor die kleintjes weer!
Ze zijn wederom weer prachtig!
Hier gaat met Tjippy en Yuki ook alles goed. Ze hebben het prima naar hun zin samen.

groetjes Diana

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Marian

16 november 2009, 22:23:21 #2872 Last Edit: 16 november 2009, 23:39:41 by Marian
Karin, wederom enorm genoten van je mooie stekelvarkentjes! En dan die voederfoto's :-* :-*
Je wildkleurtje is ook mijn favouriet 8), zo diep van kleur, heb jij dit wel eens vaker gezien??
Zullen we hem anders samen delen, Hermien?, dan heb je er geen 5, maar 4,5 ;D ;D

Oh, foei, foei Marian, nu maak je Hermien weer helemaal hoteldebotel >:( :-[ :-X

Groetjes, Marian

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Karin, wat een heerlijk mooie foto's ook weer, zo lief en vertederend hoe ze met hun kroost bezig zijn , lekker smullen is dat , hihi! Hele knappe foto's van het voederen , smelt smelt! Grtjs. Ann

Nynke

patty_dordtse valkjes

Echt weer mooie foto's karing echt prachtig vooral dat ze de kleine voeren echt lief
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Karin

CitaatHier gaat met Tjippy en Yuki ook alles goed. Ze hebben het prima naar hun zin samen.

Fijn dat Tjippie eindelijk een maatje gevonden heeft  ;D Met Tjippies ouders ga ik sowieso kweken dit jaar, omdat ik ze samen met een onervaren koppel wil laten kweken. Yuki's ouders is nog even afwachten, die zijn wel flink aan de wipwap, maar ja..... Ik heb meerdere koppels waarmee ik wil kweken en ik wil eigelijk eerst genoeg aanvragen voor ik alle koppels in zet  ;D ;D ;D En dan moet je keuzes maken..... En omdat Raven en Luana steeds maar één of twee jongen krijgen en er daarna met de per naar gooien ( snap er niks van, de kweker waar ze vandaan komen zei dat het zo'n goed koppel was en had meteen een nest van 4  ??? ) weet ik niet wat ik doe.... albinootjes zijn natuurlijk wel erg leuk, maar ja..... Er zijn zo veel mutaties leuk  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

CitaatJe wildkleurtje is ook mijn favouriet , zo diep van kleur, heb jij dit wel eens vaker gezien??
Zullen we hem anders samen delen, Hermien?, dan heb je er geen 5, maar 4,5 

Nee, dit is de eerste keer dat ik zo'n donker wildkleurtje heb, maar het zijn ook de eerste jongen van dit koppel. Hij is zo donker dat het wel heel donkerbruin lijkt  8) Hihihi, ik doe niet aan valkjes door midden delen hoor..... vind ik zielig  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

En de rest ook bedankt voor jullie reacties  :-* Net weer foto's gemaakt, maar moet ze nog bewerken... wordt dus morgenavond denk ik  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves