De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Kaatje

Hoi Karin,

Schitterende foto's weer van je kleintjes en inderdaad, de ringen staan erg stoer en ik vind de kleur ook heel erg mooi moet ik zeggen  :D

Ook een heel erg leuk filmpje, ik heb er van genoten  ;)

Liefs, Karin

Karin

Was jij al zo vroeg op of ging je zo laat slapen ?  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

CitaatVerdraaid... nu zit ik wel met dat liedje in mijn hoofd...   

Graag gedaan  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

8 februari 2009, 19:26:57 #2419 Last Edit: 8 februari 2009, 19:41:53 by Karin
Ik ben momenteel druk bezig met het opbouwen van mijn nieuwe website !! Over een week of 2 gaat mijn oude uit de lucht omdat lycos er mee stopt  ::) Ik ben meteen begonnen met dreamweaver lessen en ben momenteel ook druk bezig met foto's te bewerken voor op mijn site. Dan merk je ineens hoeveel valkjes je hebt  ;D Ik stop hem helemaal in een nieuw jasje ! Dus als ik niet veel aanwezig ben weten jullie hoe het komt !

Met de 2 ukkies gaat het goed, ene... bij het bontje geen cinnamon !! Dus een gewoon bont pareltje, zoals Elmo ! Bij de jongste kan ik het nog niet zien, nog een paar daagjes wachten.

Verder is het toch wel problematisch dat Summer op de vogelzolder zit, want Salsa kijkt helemaal niet naar Mellody om  >:( Ze eten wel vriendschappelijk naast elkaar, maar dat was het dan wel  ::) En als Summer los vliegt kroelen zij en Salsa zelfs door de tralies met elkaar  :o Als Lisa en Joy naar hun nieuwe baasjes gaan wil ik eigelijk Summer naar beneden halen. Dan mag ze even apart in de kooi en daarna bij de andere. Maar dan moet ze gekortwiekt worden..... Ze is wel tam, kroelt graag, zit graag bij je maar op je vinger terug zetten.... Nee, dat lukt niet. Dat is ook omdat ze gewend is gewoon 1 of 2 dagen vrij rond te vliegen en dan zelf een kooi uit te kiezen om terug te gaan. Daarnaast heb ik geen gordijnen in de keuken en dat vraagt om ongelukken  ::) De andere 3 zijn natuurlijk ook gewiekt ( zodra ze weer goed vliegen verhuizen ze naar de vogelkamer ) dus al met al is het makkelijker om Summer ook beperkt te wieken. Maar ja... hoe doe je dat... Het is geen jong valkje die dat zo maar toe laat. Van de week zat ze lekker bij me en ik zag de schaar liggen, dus ik dacht.... nu maar even snel ! Maar dat heb ik geweten ! Ze heeft me heel lelijk gebeten en keek me meteen een paar dagen niet meer aan  ::) Nu laat ze zich gelukkig weer kroelen. Manlief moet dus echt helpen om haar vast te houden. Het is even vervelend maar voor een goed doel ! Ik hoop toch echt op bleekmaskerjongen !  ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Ik ben toch helemaal de draad kwijt geraakt met al die jongen van dit seizoen hoor! ::) Van welke ouders zijn de huidige jongen ook alweer? ???

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Dierenfreackske

Hoi,  ach ze zijn toch gewoon schattig he!  Hihihi! ;D ;D ;D
Ik ben hier ook de tel kwijt, maar dat is niet erg, genieten doe ik altijd! Grtjs Ann

Gerdy

lijkt me best wel veel werk om een nieuw web site te maken maar toch ook wel weer leuk..

veel succes met het kortwieken..tja als ze er geen zin in hebben dan laten ze ons dat letterlijk voelen.

gr gerdy

Karin

De biologische ouders zijn Dazzle en Chico, de pleeg en uitbroedouders zijn River en Phoenix  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Dierenfreackske

Hoi Karin,  ik vind jouw handtekening prachtig en ik ben benieuwd naar je nieuwe site hoor! Grtjs Ann

sabine

10 februari 2009, 10:07:53 #2425 Last Edit: 10 februari 2009, 10:12:22 by sabine
Hoi Karin,

Pearl zit eindelijk met Binky te poetsen. Nou... Pearl heeft eigenijk de klodders pap op Binky's hoofd gevonden.  ;D ;D ;D
Wordt Binky toch nog eens pap vrij  ;)

Groetjes Sabine

Karin

CitaatWordt Binky toch nog eens pap vrij

;D ;D ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

We gaan Frouwtje aangeven bij de piepkuikenbescherming ! Kijk nou wat voor klein hokkie wij hebben ?  >:(

http://www.youtube.com/watch?v=ot0blC7pB1g

O, en ik moest van Frouwtje dit filmpje laten zien, omdat iemand de kooi wilde zien, Pfff, zij wel, een grote kooi  >:(

http://www.youtube.com/watch?v=Zqn7Y0LsoUk
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Gerda

Ben je aan het oefenen voor idols?

Wel schattig die twee stekeltjes in een bakje.
De piepert op de stok heeft volgens mij liever dat je stopt met zingen en haar wat aandacht geeft!

Groetjes, Gerda

Diaantje

Geweldig die kleintjes in het bakjeheen en weer wiebelen....

De kooi is mooi!
Ik dacht dat je de sandwhite zou nemen?
Waar had je hem ook al weer besteld?

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.