De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Marian

Hoi Karin,

Wat gaaf die paarse ringen :D 8)
Lieve, mooie, stoere foto's!! ;D ;D
Eigenwijs zijn is best een leuke eigenschap ;)

Groetjes Marian

Hermien

Paarse ringen, vet strak cool.
Wat de gezinsuitbreiding betreft: nóg een grotere kooi? Is de huiskamer niet al groot genoeg? Haha. En wie er bij mij wie opvoedt kun je je inmiddels ook al afvragen. Ik geloof warempel dat zo stiekumpies aan het vliegtuig de leiding aan het overnemen is. 'k Mag dankbaar zijn dat ik er nog ín mag.

;D   ;D   ;D   ;D

Karin

CitaatHoi Karin,

Het is erg leuk om een valkje te hebben die met de pap is groot gebracht. Pearl wil het liefst nog steeds pap hebben. Ik zat vanmorgen een schaaltje yoghurt te eten eerst dook ze eerst met de snavel er in en even later belande ze in mijn yoghurt. Alles zat onder yoghurt, de laptop, de bank de kussens en toen belande ze in mijn haar dus ik nu ook.

Groetjes Sabine

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Vanavond heeft frouwtje ons op de film gezet ! Ze wilde het huisje waar we in wonen schoon maken ( waarom ? Er liggen juist zo veel van onze lekkere poepjes  ??? ) en heeft ons daarna even in dit mini-huisje gezet ! Nou, daar was ik het niet mee eens hoor ! Heb lekker geblazen naar haar !!  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=8szGVwYdKXU
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marian

Filmsterren??? ???
Krijsende monstertjes zijn het :o ;D ;)
Toch heb ik genoten van het filmpje hoor ;):D :D

Groetjes, Marian

sabine

Ze hebben al steralures  ;D Ze willen het beste hok en duidelijk niet steeds achtervolgd worden met de camera.

Diaantje

haha wat een blazertjes.....

Leuk filmpje!!!!!

Yuki zat vlak bij de computer, en die schrok zich rot....
Die dacht wat is dat nou ???
Tjippy en Lizzy begonnen gelijk te piepen..hihi

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Hermien

Kan ik al poottekeningen van de filmsterretjes krijgen?

;D   ;D   ;D   ;D

Karin

Daar zijn ze nog te klein voor, ze kunnen nog niet schrijven  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ik was gisteren foto's aan het maken van de ukkies, en wat zie ik.... pareltjes bij de oudste !! Het is dus weer een echt "bont pareltje"  ;D ;D ;D Als het een mannetje is zullen ze dus uiteindelijk verdwijnen, maar in combi met bont schijnt dat langer te duren dan alleen met parels !

En wat de jongste is weet ik nog niet. Als ik naar de pootjes kijk denk ik een wildkleurtje, maar als ik naar de oogjes kijk die al vanaf ze open zijn een donkerrode gloed hebben denk ik een cinnamon. Nou, ik doe geen uitspraken voor de veertjes goed doorkomen  ;D ;D ;D

En als ik ze zo samen zie zitten schiet altijd meteen het liedje in mijn hoofd "wij zijn twee vriendjes, jij en ik ! Twee dikke vriendjes, jij en ik !!"  ;D ;D  ;D

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Dierenfreackske

Hoi Karin , hihi , wat een mooie foto's en die met z'n tweetjes is zooooooooo lief he! Grtjs Ann

Hermien

Naar welke school stuur jij je kleintjes, dat ze nog niet schrijven kunnen......

;D   ;D   ;D   ;D

Dierenfreackske

Hoi, hoe is het daar met de pareltjes?  Grtjs Ann

Marian

Ja, wat een stoere scheetjes hè :D..liefff, lief, lieffff :-*
Niets aan te doen Hermien, sommige scholen vliegen in kwaliteit achteruit :P.....gelukkig doen onze lieverdjes dat niet ;D ;D ;)

Groetjes, Marian

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op  7 februari 2009, 13:50:16
En als ik ze zo samen zie zitten schiet altijd meteen het liedje in mijn hoofd "wij zijn twee vriendjes, jij en ik ! Twee dikke vriendjes, jij en ik !!"  ;D ;D  ;D

Dan moet er toch eentje bij zitten met een érg lange staart?! ???

;D

Verdraaid... nu zit ik wel met dat liedje in mijn hoofd... ::) ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -