De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Marian

Hoi Karin,

Nou ze passen toch mooi in het bakje :P
Gaat het goed met de 2 piepkuikens?;D
Heb ik een paar kleintjes gemist, of waren dat nepeitjes, een paar foto's terug :-\
Mooie kooi hoor, en ook de speelboom is erg leuk 8)

Fijne avond, groetjes Marian

Hermien

Oh, oh, oh, ik had natuurlijk niet moeten kijken. Wat een heerlijke scheetjes in dat bakje. Lekker de 'wave' doen met je lichaam. En op dat tweede filmpje zag ik.......zag ik......Goofy!!! Ik dus snel hier naar de volière gehold om te zien of ik ze nog wel alle vier op een rijtje heb.

Pfffff. Gelukkig! Ik mis er niet één!

Leuk hoor, heb genoten.

Geef al je donderstralen maar een knuf van het bazinnetje van Goofy...

;D   ;D   ;D   ;D

sabine

Het is erg leuk om de filmpjes te zien  ;D
Je heb niet toevallig nog stiekem nog een filmpje van Pearl  ???  ;D

Sanna

Citaat van: Gerda op 10 februari 2009, 20:46:31
Ben je aan het oefenen voor idols?

Wel schattig die twee stekeltjes in een bakje.
De piepert op de stok heeft volgens mij liever dat je stopt met zingen en haar wat aandacht geeft!

Groetjes, Gerda

;D ;D ;D

Karin

Hihihi, ik zong niet hoor, de tv stond aan  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

11 februari 2009, 14:33:50 #2435 Last Edit: 11 februari 2009, 14:36:19 by Karin
CitaatHeb ik een paar kleintjes gemist, of waren dat nepeitjes, een paar foto's terug

Nee hoor, dat waren de onbevruchte eitjes. Phoenix ging al na 3 dagen leggen, dat kan natuurlijk nooit goed gaan  ;D

CitaatGeef al je donderstralen maar een knuf van het bazinnetje van Goofy...

Zal ik doen  ;)

CitaatDe kooi is mooi!
Ik dacht dat je de sandwhite zou nemen?
Waar had je hem ook al weer besteld?

Nee hoor, want dan is de onderbak wit, en dat vind ik niet mooi in de huiskamer  ;) Ik heb hem bij petgoodies besteld...

CitaatJe heb niet toevallig nog stiekem nog een filmpje van Pearl 

Nee, helaas....

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Het jongste pleegjong is.... een cinnamon popje !! Wat een prachtige jongen hebben ze me dit keer gegeven en net nu ik besloten heb niet meer met ze te kweken ! Na de mishandeling van Elmo uit het vorige nest en het onrustige broedgedrag bij deze 2 eitjes ( daarom heb ik ze ook overgelegt bij River en Phoenix ) en ook nog eens steeds superkleine nestjes heb ik de knoop doorgehakt ! Geen jongen meer van Dazzle en Chico ! Dus.... dit is de laatste kans voor iemand die een jong van ze wil, hahahaha. Hou je van lekkere eigenwijze valkjes die graag knuffelen ! En je wilt graag een popje, dan is dit je kans ! Ze is split voor bont. Ik ga ze als ze een week of 4 zijn met de hand groot brengen. Ze zijn dan huiskamer geluiden gewend. Ze worden wel gekortwiekt.... sorry  ::) Maar goed, ik doe het zo min mogelijk zodat ze nog wel een beetje kunnen fladderen. Ik handvoed deze jongen, omdat de jongen van dit koppel een hele uitdaging zijn om op de normale manier tam te krijgen, hahahaha  ;D ;D ;D Ik heb het met Elmo ook gedaan ( enigs kind uit vorig nest ) en het nieuwe baasje omschrijft hem als een rustig en lief valkje  ;D ;D ;D Kijk, daar houden we nou van !!

O... ene.... het begin van mijn nieuwe website is er ! Maar echt alleen nog het begin hoor  ;) De knoppen zullen nog veranderd worden. Ik wilde eerst de site heel strak zwart - rood maken, maar dat kwam zo agressief over ! Dus ik ben overgestapt op zachtere kleuren  ;D ;D ;D Het is greworden :

www.debonteparel.nl
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

Hey Karin,

Wat een heerlijke jongen heb je weer  :D
Geen jongen meer van Dazzle en Chico... zonde... het is een prachtkoppel met pracht jongen  ;D Ze bezorgt me grijze haren, maar toch, pracht jongen  ;D

Ik heb naar je website gekeken en ik moet zeggen... ik ben heel blij dat je niet voor zwart-rood bent gegaan. Dit staat echt vele malen mooier.
Het ziet er echt heel mooi uit.
Wel jammer dat het altijd zoveel werk is om je jongen er ook op te zetten. Ik vond het altijd erg leuk om er doorheen te bladeren. Maar het is nu voor jou helemaal niet meer te doen als je ziet hoeveel jongen je soms in 1 keer hebt.

Maar het ziet er echt heel goed uit  :D

Groetjes,
Monky

Karin

Nee, alle jongen die ik ooit gehad heb komen er niet meer op  ;) Dat wordt echt te veel. Maar de rest van mijn site wel, duurt alleen wat langer  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Ik ben ook even naar je nieuwe web site gaan kijken en ik moet zeggen... het ziet er veelbelovend uit! :D

Maar net zoals Monky vind ik het ook jammer dat je ál je jongen er niet meer op zet! ;D Ik vond het wel leuk om ál je vroegere nestjes, en dus ook álle valkjes die ik al bij jou gehaald heb nog eens terug te zien! ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Jaja, jullie denken dat ik niks anders te doen heb  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Ziet er super uit, knap hoor.  :D

Succes.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Karin

Dank je  ;)

Ik heb een lamme arm van het werken aan mijn website, dus ff rust en... foto's van de twee van Dazzle en Chico !!

Het bonte pareltje heeft veel geel op de rug en staart ! Het wordt echt een plaatje !  :-* En het cinnamon popje.... zo'n schatje !  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

*Manon*

Hoi hoi Karin,

Even op je website geneust.... mooi geworden  ;D ;D ;D
Leuke donsjes heb je.... zoeken ze allebei nog een adresje?
Zal wel snel gevonden zijn voor deze mooierds... leuk hoor!

Groetjes Manon

Karin

Het bonte pareltje is onder voorbehoud besproken ( die wordt dna getest ) en het cinnamon popje is nog vrij !
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves