De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Gerdy

voor Farouk is het beter..maar tuurlijk heb je haar laten gaan met pijn in je hart..het zijn zulke scheetjes van diertjes..

ik heb er ook twee gehad..helaas heeft de buurvrouw ze tijdens de vakantie het verkeerde voer gegeven..was kippen voer..en zijn ze daar aan overleden.

gr gerdy

Dierenfreackske

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

30 januari 2009, 00:40:58 #2373 Last Edit: 30 januari 2009, 00:44:45 by Karin
Ja... ik moet er toch maar eens aan gaan geloven : een baasje zoeken voor Jessie  ::) Jessie is nu al ruim een week helemaal van de pap af en ik heb nu 3 x zijn snaveltje geknipt ( heel klein stukje per keer ), en het gaat eigelijk allemaal heel goed met hem ! Ik denk dat het een man is, maar kan daar geen garantie op geven  ;D Ik heb hem nml gisteren horen "oefenen". Maar goed, Jessie is natuurlijk wel een speciaal valkje, heeft veel aandacht nodig, is ontzettend knuffelig, wil nog wel eens hard in je oorlelletje bijten ( en geloof me, met zo'n "onderbeet" is dat toch wel extra pijnlijk  ;D ), is hier erg sociaal met de andere valkjes, maar laat zeker het kaas niet van zijn brood eten.... Mocht iemand interesse hebben dan mag diegene me een IM zenden. Degene moet er wel rekening meehouden dat de eerste tijd dus het snaveltje regelmatig geknipt moet worden. Ik heb begrepen dat ze het op een gegeven moment zelf bij houden door het te gaan "slijpen" tegen iets aan...

Ik zoek voor hem iemand met niet te gek veel valkjes ( zoals ik heb  ;D ) zodat hij veel aandacht krijgt, een flinke kooi en natuurlijk minimaal één maatje. Jessie is een héél speciaal valkje dus ik wil natuurlijk graag ook een speciaal baasje  ;) Mensen die bij mij al een valkje vandaan hebben hebben de voorkeur, maar natuurlijk mogen ook andere mensen reageren.
Overbodig om te zeggen, maar er kan dus niet met hem gekweekt worden  ;) Hier een filmpje van Jessie, het rechtervalkje, samen met Loeki ( die binnekort weg gaat ) en mijn Dexter  :-* :-* :-*

http://nl.youtube.com/watch?v=ihjkmbleyTo
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

sabine

Hoi Karin,

Je zult vast een super baasje voor Jessie vinden. Ik ben erg gelukkig met Pearl  ;D Zo lief, zo knuffelig  ;D en ze zijn super mooi, die jongen van Dimple en Magic.
Ik wist niet dat Pearl en Jessie nog een half broer hadden?
Oja, ik heb Pearl vandaag gewogen na het vliegen woog hij/zij 78 gram.

Groetjes Sabine

Karin

Ik had vanmiddag een voicemail van DAP Feld dat de poepjes van de lutino pareltjes / cinnamon pareltje prima waren dus morgen zal Tika als eerste verhuizen !! Om 5 uur wordt ze opgehaald  ;)

Loeki krijgt vandaag geen pap, ben benieuwd hoe het gaat ! Loeki is nu al weer 8 weken, dus hoog tijd dat hij / zij zelfstandig wordt  ;D

Ik heb vandaag een halve kooi binnengekregen, waarschijnlijk ligt de rest nog bij TPG  ::) Hopen dat de rest morgen komt. Wel een ge-wel-dige schommel binnengekregen die ik besteld had. Véél te duur... véél te groot... maar leuk !!!  ;D Ach, dat hadden de valkjes wel verdient zo aan het eind van het broedseizoen  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Gerdy

Hoi Karin..

ik hoop echt dat je een goed adresje vind voor Jessie..maar dat zal toch wel lukken neem ik aan..

heb je een foto van je super schommel? ik ben heel benieuwd.

gr gerdy

Karin

Ja, ik moet hem nog even bewerken, maar hij komt dan in mijn handtekening  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marian

Hoi Karin,

Ja super die schommel.....heb hem 1x eerder gezien.
Ik hoop dat je een fijn adresje vind voor Jessie.

Fijn weekend verder, groetjes Marian

Caroline

Leuke handtekening!!  :D

Succes met het zoeken naar een fijn huisje voor Jessie. Mijn hart is er groot genoeg voor maar .... mijn "kneusjesplekjes" zijn op.  ;)

Ik heb een filmpje met uitleg over het voeden met de kropnaald geplaatst in mijn dagboekje.  ;)

Fijn weekend.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Karin

Vanmiddag is Tika naar haar nieuwe baasje gegaan en vanaf morgen mag Loeki weg ! Die heeft nu geen pap meer en woog gisteren 85 gram ! Het is wel een klein ding hoor vergeleken met die reuzen van Dizzy en Diba  ;D ;D ;D

Vanmiddag heb ik hopelijk de rest van de kooi binnen geregen  ;D Ik moet de doos nog openmaken. Vanavond gaan we de kooi in elkaar zetten, ik ben benieuwd ! Er zit wel een plastic rooster bij voor op de bodem met gaten er in, maar die durf ik niet te gebruiken hoor ! Veel te bang dat er iets in klem komt te zitten  ::)

Ik ben momenteel druk bezig met het opbouwen van een nieuwe website. Over een week of 3 trekt lycos te stekker eruit en ben ik mijn website kwijt  :'( Ik heb wel alles op mijn compje gezet, dus te tekst enz. heb ik nog. Ik wil een hele nieuwe site gaan maken, dus met andere achtergronden en foto´s. Helaas gaan de dreamweaver lessen niet zo snel, want ik krijg maar 1 les per week en het zijn iets van 24 lessen  :-\ Maar goed, een beginnetje is er al.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Youtube heeft inderdaad alleen een urllink, als je een filmpje upload via Photobucket krijg je een foto erbij.

Wat je bij Youtube wel kan doen is zelf een foto erbij plaatsen.

Bijv.

Als je nu op je foto klikt krijg je jouw filmpje.

ALs je op citeer klikt kun je zien hoe ik de link heb opgebouwd.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Karin

Om een of andere duistere reden kan ik niet citeren hier  ::) En ik heb al weken ruzie met photobucket  >:( Met moeite kan ik foto's uploaden en dan max. 3 tegelijk, en filmpjes lukt helemaal niet. Dan scheidt hij er steeds mee uit  :-[
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Vanmiddag is Loeki naar zijn / haar nieuwe baasje gegaan ! Nou, het was liefde op het eerste gezicht en ik heb al foto's ontvangen  ;D ;D ;D Loekie begon hier al met haar te knuffelen, maar het is dan ook zo'n schattig valkje  :-*

Lisa en Joy zitten er nu alleen nog. Die hebben 1 voeding en ik hoop van de week af te bouwen zodat ze volgend weekend weg kunnen ! Maar tot nu toe lusten ze er nog pap van  ;)

En dan natuurlijk nog Jessie... heeft nog geen adressie  ;D ;D ;D Maar zit nu gezellig met Dexter, Dana en Meego in de nieuwe kooi ! Was even wennen, maar ze hebben het nu wel naar hun zin  ;) Van de week zal ik er foto's van maken.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Citaat van: Caroline op 31 januari 2009, 19:24:51
Youtube heeft inderdaad alleen een urllink, als je een filmpje upload via Photobucket krijg je een foto erbij.

Wat je bij Youtube wel kan doen is zelf een foto erbij plaatsen.

Bijv.

[ url= http://nl.youtube.com/watch?v=ihjkmbleyTo ][img ] http://www.valkparkiet.org/upload2007/handtekeningdame.jpg [/img ][ /url]

Als je nu op je foto klikt krijg je jouw filmpje.

ALs je op citeer klikt kun je zien hoe ik de link heb opgebouwd.  ;)

Ik heb het even geciteerd voor je met hier en daar een extra spatie ertussen.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.