De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Karin,

Wat een scheetjes weer ! Hier word je toch gelijk verliefd op, het is wat met al die mooie donsjes op het forum. Het is gewoon genieten als je dit zo allemaal ziet  :-*

Geniet lekker van de kleintjes, .... en inderdaad .... ik zie ook geen schepbekkie maar een prachtig snaveltje  ;D

Liefs, Karin

Hermien

Oké, dan haal ik Jessie en Dana door elkaar, heeft Jessie een schepbekkie....? ;D
Prachtige papfoto's en ja Sabine, Karin heeft geweldige valkjes. Mijn eigenste ADHD-valkje Goofy komt bij haar uit een nest en vormt onderdeel van mijn 'Vliegtuig'. Zijn avonturen vindt je in het gelijknamige boekje onder topic 'Verhalen'.

;D   ;D   ;D   ;D

sabine

;D Ik moet je wel zeggen als je bij Karin bent geweest moet je wel heel erg oppassen voor het valkenvirus  ;)
Je zou ze zo allemaal willen hebben  ;D ;D

Maar eerst eens kijken hoe het tussen Binky en Pearl gaat. Ze zitten nu steeds naar elkaar te roepen. Binky gaat al bij het raampje zitten van de gangdeur in de hoop Pearl te zien  ;D
Het gaat vast goed komen met die twee.  :-*

Diaantje

Hoi Karin, wat een schatjes de 2 kleintjes.... :-* :-*

Welke kooi heb je nu uiteindelijk besteld?

Leuk dan Dana bij jou blijft wonen, en dan Dexter, wie blijft er nog meer?

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Karin

CitaatWelke kooi heb je nu uiteindelijk besteld?

Ik heb de San Diego besteld, maar ik ben erg boos  >:( Ik had er al mailconact over gehad omdat het me niet lukte het geld over te maken, ze wisten dus precies welke kooi ik wilde.... kreeg ik nadat het geld overgemaakt had een berichtje dat de kooi niet leverbaar is, nog 3 weken kan het duren en of ik niet een andere duurdere en / of minder mooie wilde kopen  >:( >:( >:( Ik bestel toch niet voor jan doedel deze ? Ik vind die andere helemaal niet praktisch of mooi ! En op hun site stond dat het direct leverbaar was ! Hadden ze nou eerder gezegt dat het niet op voorraad was dan was ik verder gaan zoeken. Maar nu is het net alsof ze dachten "die klant is binnen en zullen we houden ook !!" Gggggrrrrrr !!  >:( >:( >:( Niet echt netjes. Ik heb nu gevraagt of ze het geld terug willen storten, maar of ze het doen...

CitaatLeuk dan Dana bij jou blijft wonen, en dan Dexter, wie blijft er nog meer?

Meego en Dexter zouden hier sowieso blijven wonen, heb beide ook DNA getest, één van beide heren wordt voor Sterre. Jessie blijft nog voorlopig even hier, maar het is wel de bedoeling dat hij / zij uiteindelijk weg gaat. En Dana blijft dan hier ! Als er in het nest van River en Phoenix een heel mooi popje voor Cuba zit blijft die ook, of anders misschien als Mellody en Salsa een lutino bleekwang popje krijgen blijft die voor Cuba. Maar goed, die 2 zien elkaar nog niet staan, dus ik weet niet of dat wat wordt  ::)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Diaantje

nou ja dat is toch ook geen stijl! >:(
Lekker niks zeggen, maar dan weten ze dat je hem ergens anders gaat bestellen daarom doen ze het niet.
Heb je hem besteld via petgoodies?
Maar goed om te horen want dan kan ik daar na mijn vakantie rekening mee houden als ik hem bestel, kan ik eerst bellen of ze de kooi op voorraad hebben. ;)
Ik ga voor de mini San Diego.

Dana is erg mooi, en Meego ook!
Oe een lutino bleekmasker is wel heel speciaal, mooie mutatie...
Maar Cuba is natuurlijk ook erg mooi, wie zijn ook al weer de ouders van Cuba??
Nou hopen dat Mellody en Salsa elkaar snel leuk gaan vinden dan, maar ja je kan ze niet dwingen he.... :P

Dagboek Tjippy en Yuki

Gerdy

Hoi Karin..
wel heel spannend als je niet weet welke mutatie het wordt..wat een super foto s heb je geplaatst ..zo genieten

het moet echt snel voorjaar worden dan mogen ze bij mij ook weer.

ik zou inderdaad ook het geld terug vragen..is toch geen stijl zo..ze denken zeker..binnen is binnen.

gr gerdy

Karin

28 januari 2009, 01:21:00 #2362 Last Edit: 28 januari 2009, 01:28:59 by Karin
Hm... een beetje boos worden werkt dus wel ! Ze hebben toch via-via de kooi bemachtigt en als het goed is komt hij eind deze week / begin volgende week  ;D ;D ;D

CitaatOe een lutino bleekmasker is wel heel speciaal, mooie mutatie...
Maar Cuba is natuurlijk ook erg mooi, wie zijn ook al weer de ouders van Cuba??

Het zal dan een halfzus van Cuba zijn en ik zal er dan ook niet mee kweken. Maar een lutino bleekmaskertje aanhouden is natuurlijk heel verleidelijk  ;) Ik vraag me af of Cuba uberhaupt "in de vrouwen" is  ;D Maar het mooiste zou ik vinden een mooie falow bonte witmasker van River en Phoenix, dan zou ik ook met Cuba kunnen kweken....
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Met pijn in mijn hart zal ik morgen afscheid moeten nemen van een bewoner van de vogelkamer....  :'( Nee, het is geen valkje, en zelfs geen vogel ! Het is mijn chinchilla Farouk. 13 jaar geleden heb ik 2 chinchilla's gekocht. Vorig jaar juli is er eentje overleden. Chinchilla's zijn dieren die je absoluut niet alleen moet houden, ze kunnen zelfs dood gaan door eenzaamheid. Maar omdat ik altijd flinke nies- en hoestbuien krijg van hooi wil ik absoluut geen knaagdieren meer. Ik kan dus er wel een chin bij nemen, maar zo blijf je aan de gang.... Ze kunnen wel 18 jaar worden en dat betekend 5 jaar in eenzaamheid voor Farouk.... Ik heb bijna een half jaar geleden op allerlei chinforums een oproepje gezet, op zoek naar iemand met een ouder chinvrouwtje die ook eenzaam is en er een vriendinnetje bij wil. Nooit geen serieuze reactie gehad tot dit weekend.... En dan gaat het ineens heel snel ! Farouk verhuist naar iemand met een chin van 10 jaar, een ruime kooi, veel aandacht, veel loslopen... allemaal dingen die hier niet kunnen.... Mijn hart zegt NEEEEEE.... maar mijn vestand zegt dat ze het daar veel beter heeft dan bij mij. Een vriendinnetje, meer ruimte, meer aandacht.... Morgenavond wordt ze om half 9 opgehaald.....
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

sabine

Hoi Karin,

Wat fijn voor Farouk dat jou hart op de juiste plaats zit. Dat jou liefde voor haar zo groot is dat je haar een betere plek gunt. Voor haar zal dit het beste zijn, hoe moeilijk dat ook voor jou zal zijn. Ze zal je hier erg dankbaar voor zijn.  :-*

Groetjes Sabine

Diaantje

hoi Karin, mooi dat je een beetje boos bent geworden met de kooi..
heeft duidelijk geholpen....

Is heel erg lief van je dat je an de chinchilla denkt en niet aan jezelf, dat noem ik en echte dierenliefde :-*

Dagboek Tjippy en Yuki

Marian

Hoi Karin,

Moeilijke beslissing heb je moeten nemen over je dierenvriendje de chinchilla. Liefdevolle keuze!
Veel sterkte morgenavond bij het ophalen.

Groetjes, Marian

Karin

Dank jullie wel voor jullie bemoedigende woorden  :-* :-* :-* Bijna 1 1/2 uur geleden is Farouk vertrokken naar Zeist.... Daar komt ze dus te wonen met een soortgenootje en ondanks dat ik toch wel even een traantje heb moeten laten toen ze eenmaal weg was is het op de lange duur toch veel beter voor haar. Veel meer aandacht, lekker in de huiskamer én een pluizig vriendinnetje... Maar ik zal haar toch missen  :'(
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Ach ja, het beste voor Farouk, maar een hele zware beslissing voor jou, hè? Scheiden doet lijden. Sterkte ermee!

Wat die kooi betreft: mag ik weten waar je die besteld hebt? Ik moet nl. ook een nieuwe kooi (al heel lang, maar eindeljk gaat het er dan toch van komen....) en wil niet voor problemen komen te staan.....
Je mag het ook in een PBtje laten weten.