De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Nathalie84

Hoi Karin,

Leuke foto's weer!! En gefeliciteerd met je lutino kuikens!! Echt leuk!!!

Groetjes,

Nathalie

Karin

CitaatEn gefeliciteerd met je lutino kuikens!! Echt leuk!!!

Dank je ! Ben er zelf ook heel blij mee  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

CitaatIk vind jong 4 van dimple en magic wel een schatje hoor, jammer dat hij/zij een probleempje heeft met het bekje...
Is jong 4 eigenlijk al door iemand gereserveerd?

Nee, zolang ik niet weet hoe het bekje zich verder gaat ontwikkelen wordt het niet gereserveerd. Ik probeer het nu dagelijks bij te vijlen en hoop dat het snaveltje normaal wordt. Het eet er wel mee. Maar als het snaveltje niet goed wordt zoek ik er iemand voor die gewoon het bekje regelmatig kan bijvijlen en dat snaveltje verder geen probleem vind. Het is gewoon een ontzettend leuk valkje, maar ja, dat zijn ze allemaal van Dimple en Magic  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

bobbie

Hallo Karin,

Schitterende jonkies. En wat leuk die verrassing: geparelde lutino's  :D :D :D en nog al liefst 3!!! in 1 nest. 8)

Ik vind de foto's van de al gedeeltelijk bevederde jonkies zo aandoenlijk. :-* Schatjes zijn het.

groetjes, Nel :)

Anke

Hoi Karin,
Gefeliciteerd met je drie geparele luntinodonsjes!!
Ik heb van de foto's genoten, wat een heerlijke bekkies om te zien :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerdy

Marian

Hoi Karin,

Weer foto's met een hoog "AH" en "OH" gehalte!! :P :-*
Ik ga strakjes nog even op je hyves kijken voor de geparelde lutinootjes ;)

Groetjes, Marian

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op 26 december 2008, 23:45:29
Dank jullie wel ! En het zijn nog wel geparelde lutino's !! Ben er erg blij mee  :-* :-* :-* Op mijn hyves heb ik trouwens een hele berg foto's van ze gezet, bij "berichten" en dan "jongen van Dizzy en Diba 2". Voor de liefhebbers  ;)

We willen de foto's natuurlijk ook hiér zien! ;)
Op hyves moet je teveel op de foto's klikken om ze in het groot te zien... ::) :P ;) ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

CitaatWe willen de foto's natuurlijk ook hiér zien!
Op hyves moet je teveel op de foto's klikken om ze in het groot te zien...

Ja, je moet er wel wat voor over hebben hè  ::) :P ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Gisteren zijn Misty en Sjakie samen naar hun nieuwe baasjes gegaan en vandaag is Magic opgehaald ! Hun nieuwe baasjes zullen nog heel veel plezier met deze lieverds hebben   

Vanaf vandaag krijgt Dobbie geen pap meer en gelukkig gaat dat best goed. Ik had verwacht dat Dobbie de hele buurt bij elkaar zou gillen, maar hij / zij houdt het bij een beetje gemiep    Als het zo doorgaat zal Dobbie nog voor het weekend opgehaald mogen worden   

Inmiddels vliegen de jongen van Dimple en Magic al heel wat af !  Omdat het er maar 4 zijn hoop ik ze niet te hoeven kortwieken. Met 7 jongen is dat niet te doen ( als ik de kooi open doe rollen ze er allemaal uit  ). Alleen soms solliciteren ze wel naar een flinke knipbeurt hoor    Vooral Lana kan er wat van    En met zijn viertjes tegelijk een foto maken ? Onmogelijk !!  Dit is het mooiste wat ik er van heb kunnen maken :

Vandaag hebben de 7 nieuwe papkuikens een grotere kooi gekregen. Ze gaan nu al een beetje op stokjes zitten en met zijn zevenen hebben ze wel de ruimte nodig   

Deze foto's zijn eergisteren gemaakt :

Met zijn zevenen in het voerkooitje na een papvoeding ( ik zet ze even over zodat ik de kooi schoon kan maken. Dat moet zeker 4 x per dag want dat poept heel wat af  ):

Jong 1 ( nog geen naam. Deze blijft misschien hier wonen. Dat ligt aan de DNA uitslag )

Jong 2 ( Sue )

Jong 3 ( Lara )

Jong 4 ( Zoë, deze gaat bij Lara wonen )

Jong 5 ( heeft nog geen naam gekregen van het nieuwe baasje )

Pleegjong Dazzle x Chico ( moet ook nog een naam krijgen van het nieuwe baasje )

Pleegjong Raven x Luana ( Lenny, komt bij Sue te wonen )

Inmiddels zijn de jongen van Dizzy en Diba al een stukje gegroeid    Ik loop een beetje achter, maar ja...druk...druk...druk.... Ik hoop het vanaf nu wat beter bij te kunnen houden.

Jong 1

Jong 2

Jong 3

Jong 4

Pleegjong

Ik moet het derde jong goed in de gaten houden, want die heeft aanleg voor spreidpootjes. Ik zet het nu een paar keer per dag stevig neer en hoop dat het zich niet verder ontwikkelt. Zo niet, dan moet ik de pootjes gaan spalken. Gelukkig is ze al wat ouder, want ik heb het ook wel eens bij 3 dagen oude jongen moeten doen en dat valt echt niet mee   
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♪ Marlies

Marc van de Kuifjes

Hihi! Ja, als er iets is wat de jongen van Dimple en Magic goed kunnen dan is het wel vliegen!! ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

sabine

Wat een leuke foto! Gelukkig is Pearl makkelijk te herkennen  ;D maar met de andere 3 is het lastiger. Ik gok dat Lana naast Pearl zit en dat jong 4 weg wilt vliegen.

Hihi Lana weet dus al heel goed wat ze wil  ;)

heleen

Hoi Sabine,

Jij hebt ook al zitten puzzelen zie ik. :DJong vier had ik ook zo gedacht,maar de andere twee wist ik niet zo een twee drie.
Nog even en dan wonen ze bij ons . ;) Leuk vooruitzicht he in het nieuwe jaar. Fijne jaarwisseling

groetjes heleen