De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

sabine

Citaat van: heleen op 31 december 2008, 12:39:58
Hoi Sabine,

Jij hebt ook al zitten puzzelen zie ik. :D Jong vier had ik ook zo gedacht,maar de andere twee wist ik niet zo een twee drie.
Nog even en dan wonen ze bij ons . ;) Leuk vooruitzicht he in het nieuwe jaar. Fijne jaarwisseling

groetjes heleen

Tja.... het blijft een gok  ;D Maar dat maakt het puzzelen weer leuk. Als Karin maar niet perongelijk Lana en jong 2 door elkaar haalt en dat jij jong 2 heb  ;)  :D
Hihi nu weet je waarom ik Pearl gekozen heb, die viel gewoon op  ;).
Hopelijk mogen ze snel naar ons toe komen, ik verheug me er echt op.

Fijne jaar wisseling!

heleen

Hoi Sabine,

Ja voor joi is het niet erg moeilijk he.
Pearl is ook een heel mooi valkje hoor :D haar rug  is erg mooi gepareld.Ik heb hier ook een geparelde thuis zitten .
Lana wordt inmiddels onze vierde valk. En ze zijn allemaal verschillend.

Groetjes Heleen

Gerdy

Hoi Karin..

Gefeliciteerd met je drie opaline lutino valkjes..super mooi zijn ze..

het eerste valke vzn ..valkje zonder naam..hihi vind ik echt super mooi

hele fijne jaarwisseling

gr gerdy

Karin

Inmiddels heb ik Lana voorzien van een roze staartpunt, dus nu wordt het wat makkelijker  ;D

CitaatHoi Karin..

Gefeliciteerd met je drie opaline lutino valkjes..super mooi zijn ze..

het eerste valke vzn ..valkje zonder naam..hihi vind ik echt super mooi

hele fijne jaarwisseling

gr gerdy

Ja, mooi is het hè ! Met vrij veel wit voor een jong van deze ouders !!  ;D ;D ;D Nu maar hopen dat het een ander geslacht heeft dan het primroosje ( beide ga ik dus DNA testen ) want dan kan ik het sowieso houden !

En jullie allemaal natuurlijk ook een hele fijne jaarwisseling !!
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

sabine

Hoi Heleen,

Had jij nog voorkeur van man of vrouw? Of zocht jij een valkje met een roze staart  ;)  ;D Maar dan moet ze wel haar staart laten zien  ;D Wel leuk dat je 4 verschillende valkjes heb.
Ik moet wel zeggen dat alle 4 de valkjes even mooi zijn.   :-*

Groetjes Sabine

Caroline

Wij wensen jullie

Liefs Ed, Caroline, Sanne, Thomas,
Jasper, Sophy & Binky's friends.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Nathalie84

Hoi Karin!!

Gelukkig nieuwjaar!!

Groetjes,

Nathalie

Anja

Monky

Hi Karin,

Ik wil je het beste wensen voor het nieuwe jaar  :)

Oh mijn hemeltje... wat heb je een mooie jongen! Stuk voor stuk, schitterend.

Wat een leuke verrassing  :D Geparelde lutinootjes  :D Ik ben gek op geparelde lutinootjes.

Ik wenste dat ik een grotere vogelkamer had  :-\ maar dat had ik al een keer gezegd volgens mij  :P

Groetjes,
Monky

Gerdy

Karin

2 januari 2009, 02:14:28 #2143 Last Edit: 2 januari 2009, 02:47:15 by Karin
Allemaal bedankt voor jullie lieve nieuwjaarswensen  :-* En jullie allemaal natuurlijk ook een gezond en valkjesvol nieuw jaar gewenst !!

Morgen krijgen jullie weer een mooie update van alle jongen ! Morgenavond wordt Dobbie opgehaald en dan zijn alle jongen van de eerste ronde van Dizzy en Diba weg.

Kenya heeft al weer 2 eitjes gelegt, maar helaas kapot op de grond. Anders had ik ze nog ergens bij andere koppels bij kunnen schuiven, want zulke leuke valkjes kun je nooit genoeg krijgen  ;D ;D ;D Nou ja, volgend broedseizoen krijgen ze weer een blok en mogen ze 2 rondes doen !!

Vandaag kreeg ik een vreemd mailtje van iemand die bij mij 2 valkjes besproken had. Ze zouden het cinnamon mannetje nemen plus het tweede bonte witmaskertje, maar wilde ze nu niet meer omdat de cinnamon geen wildkleurtje was  ??? ??? ??? Heel vreemd mailtje, want dit was toch echt al een week of 2 bekend en hadden ze al lang op hyves gezien. Ik denk eerlijk gezegt dat het een smoes is, want ze wilde gewoon één valkje wat 100 % zeker een man was en de mutatie maakte niet uit. Het tweede valkje maakte ook niet uit qua mutatie. Lijkt me sterk dat ze ineens bezwaar maken dat het een cinnamon is ipv een wildkleur. Ze waren ook al niet zo enthousiast over het bonte witmaskertje... Ik had daar al een vreemd gevoel over..... Ben dus blij dat het afgezegt is, want ik wil natuurlijk dat de jongen valkjes 200 % gewenst zijn !!  ;D ;D ;D Het bonte witmaskertje is al weer besproken door iemand die op de wachtlijst stond en het cinnamon mannetje ben ik ook zo kwijt, omdat het geslacht bekend is  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

heleen

Het bonte witmaskertje is al weer besproken door iemand die op de wachtlijst stond en het cinnamon mannetje ben ik ook zo kwijt, omdat het geslacht bekend is  ;)
[/quote]

Hoi Karin,

Hier ben ik weer. Ik had al een keer geinformeerd naar de cinnamon,maar deze was toen al besproken .Je weet dat onze laatste wens een man is!!! ;DEn er hoeft dan niet meer getest te worden. De mutatie maakt ons verder niet uit. Tenzij je al iemand anders op het oog had natuurlijk. ;)

groetjes Heleen