De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Karin

Daarom zitten ze er ook niet op, maar ernaast  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Hermien

Hier snap ik echt niks van....de manier waarop je man de foto's maakt staat mij zeker wèl aan. Ze getuigen juist van veel creativiteit. Het zijn prachtige foto's, niks mis mee! En geweldige valkparkieten. Complimenten aan de fotograaf!

♥Debby♥

zitten ze er helemaal niet op?? De kleintjes kruipen waarschijnlijk tegen pa of ma aan? of houden ze zichzelf warm..  ???

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Geweldige foto's heeft manlief gemaakt!!  :D

Heerlijke papbekkies.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Karin

Ja, de ouders zitten er niet meer op sinds de laatste geboren is. Ze zitten er wel naast. Maar warm genoeg hoor, met zijn zesjes  ;D

Jaja, ik hoor het al, jullie vinden manliefs foto's mooier dan die van mij 
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Waarom gebruik je die 90mm macro-lens eigenlijk niet meer om de valkjes te fotograferen? Er is toch en verschil met de foto's die we vroeger te zien kregen, niet het minst in de scherpte van de foto's. Maar ook het perspectief is anders.

Bij mij is het (voor dergelijke onderwerpen) de meest gebruikte lens wanneer ik met de reflex-camera fotografeer, gewoon omdat de resultaten zó goed zijn! :)

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Diaantje

Citaat van: Karin op 10 november 2008, 22:57:44
Ja, zeg eh.... zo snel gaat het ook weer niet hoor ;D Meestal kruipen ze hier na 18 dagen uit het ei, maar Lana kroop na 20 dagen uit het ei. Waarschijnlijk niet vanaf dag 1 bebroed.

ben een beetje ongeduldig ;D
Ben zo benieuwd of er een albino bij zit...
Maar goed ik zal rustig afwachten...

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Caroline

Citaat van: Karin op 10 november 2008, 23:32:51

Jaja, ik hoor het al, jullie vinden manliefs foto's mooier dan die van mij 

Neeee, dat is niet waar.  :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Karin

Niet te technisch Marc  >:( Je snapt vrouwen niet, je had gewoon moeten zeggen dat mijn foto's juist veel mooier zijn  ;D ;D ;D

Ik heb wel veel met macro gedaan, maar pak vaak de lens die erop zit, omdat je dan alles erop krijgt. De foto's van de donsjes heb ik ook met die lens gedaan en die zijn toch wel heel mooi geworden met mams als ik het zelf zeg. De eerste was niet zo mooi, zonder mams, maar die moest ik héél snel maken, boven mijn hoofd  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op 11 november 2008, 19:07:49
De foto's van de donsjes heb ik ook met die lens gedaan en die zijn toch wel heel mooi geworden met mams als ik het zelf zeg.

Nu je het zegt... dat had ik even gemist! :-[ ;D
Tja... ik ben nou eenmaal nieuwsgierig naar het gebruikte materiaal als het om foto's gaat, en ik weet uit ervaring dat die macro-lens erg goed is. Het is immers door het zien van jouw foto's van de donsjes van vroegere nesten dat ik ook die lens heb aangeschaft! ;) ;)

Karin

Hihi, nou, ik zal wat vaker die lens gebruiken, ok ?  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ik heb vorige week wat leuke dingen gekocht op foto's wat op te leuken en heb vanavond weer een boel foto's gemaakt. Maar die krijgen jullie morgen pas te zien, want ik moet ze nog bewerken ! Volgens mij zijn ze best wel leuk geworden ! 

Morgen ga ik ontlasting verzamelen en opsturen naar Feld voor controle. Hoop dat ze een beetje meewerken, want normaal poepen ze je vol, behalve als het nodig is 

Vannacht heb ik weinig geslapen.... Indy werd ineens ziek, braakneigingen maar er kwam niks, wilde niet gaan liggen, veel hijgen.... Ik durfde haar niet alleen te laten en omdat ik vandaag moest werken kon ik haar beter naast mijn bed leggen, dan hoefde ik er niet uit. Ik had haar een injectie tegen braken gegeven en het helpt ook tegen krampen. Ze at al 2 dagen wat minder en ik dacht dat ze het vlees niet lekker vond. Ze is namelijk nogal een muts met eten. Manlief kon gelukkig vrij nemen, dus die is thuis gebleven. Maar gelukkig is ze opgeknapt. Ik had voor de zekerheid een antibioticakuur meegenomen ( ik dacht ook aan een keelontsteking, omdat ze steeds smakte, kokhalste en dus slecht at ), maar ze heeft vanmorgen goed gegeven en heeft geen braakneigingen meer. Dus maar geen antibioticakuurtje.... Ze slaapt wel veel, maar dat is goed... geneest ze vanzelf. Ik heb dus wel vanmiddag om de bank even geslapen    Nou ja....even.... ik ging 3 uur liggen en werd kwart voor 7 wakker 

Gisteren heb ik een aantal foto's van de papkuikens gemaakt. Het gaat verder goed met ze, ze eten allemaal 2 papmaaltijden en vooral MIlo en Charlie eten al een stuk minder. Ze knabbelen allemaal al op zaadjes. Ik heb ze gisteren ook allemaal gewogen met een lege krop.  Hier en daar kan het een paar gram afwijken, want echt stilzitten doen ze niet  Ik zet ze in een klein vervoersboxje op de weegschaal, maar ze hippel van links naar rechts... honger !! honger !! 

Milo, 90 gram

Charlie, 94 gram

Donder, 94 gram

Bliksem, 90 gram

Inzo, 92 gram

Lana, 88 gram

Tex, 86 gram

Zo, dat waren ze weer ! Ga het zo op mijn hyves zetten voor degene die een valkje gereserveerd hebben.....
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

Nou laat Donder en Bliksem maar zelfstandig worden hoor... de kooi is binnen!  :)

al hoewel.. als zwagerlief die in elkaar moet gaan zetten heb je nog wel een week of wat de tijd..  :-X ::)

Doe dus maar rustig aan! hahahahaha

Mooie foto's weer Karin.. je kunt nu goed zien hoe snel de veertjes dan weer terug komen.. dat gaat zo hard.. ze zijn echt flink geplukt he.. arme schaapjes.. euhhh valkjes...

ik heb trouwens een ontwormvraagje.. aangezien jij je jongen altijd ontwormd.. wil je even in mijn boekje kijken als je tijd hebt? alvast bedankt!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marc van de Kuifjes

Leuke foto's, ik heb die van Tex maar meteen weer in mijn dagboekje geplakt! ;D

Hoe valt Tex eigenlijk mee qua karakter?

Karin

Het is een lekker eigenwijs ding hoor Marc, past goed bij jullie  ;D Hij is iets rustiger dan Lana, maar hij fladdert ook erg graag. Hij eet ook wat minder, terwijl hij toch echt de jongste is  ::) Bliksem is nog steeds de grootste vreetzak hier  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves