De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

Hihi, aan eigenwijze valkjes hebben wij geen gebrek! ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

sabine

Hoi Karin,
Je heb weer super mooie foto's gemaakt erg leuk  ;D.

Groetjes Sabine

Hermien

Prachtige foto's hoor Karin. Ook die van jou, maar die van je man niet in het minst. Overigens boeit het mij persoonlijk niet met welke camera of welke lens ze genomen zijn. Ook niet of ze technisch verantwoordelijk mijn goedkeuring kunnen dragen. Het is toch geen fotowedstrijd? Persoonlijk geniet ik van de sfeer en de lieve snaveltjes e.d. Of de belichting dan wel juist is interesseerd me werkelijk geen r.. :censuur t! Daar zijn andere sites goed voor.

;D   ;D     ;D   ;D

Met een hartelijke groet van mijn 'Vliegtuig' en Goofy in het bijzonder..

Marc van de Kuifjes

Tja... ieder het zijne/hare... ;)

♥Debby♥

ja inderdaad.. ik ben, denk ik net als karin, gek van portretjes.. closeup.. niet te veel gedoe om de valkjes heen... maar voor de afwisseling kan het dan ineens heel leuk zijn.. net zoals de foto's van je man dus laatst... maar als jij nu zelf weer gave portretjes hebt gemaakt dan ben ik weer helemaal happy hoor!  :)

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Nathalie84

Hoi Karin,

Wat zijn de valkjes alweer groot geworden!! en ze zien er echt heel lief uit!!!  :-*

Groetjes,

Nathalie

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

12 november 2008, 23:34:17 #1762 Last Edit: 13 november 2008, 00:09:41 by Karin
Zo, vanmiddag de ontlasting van de papkuikens op de bus gedaan.... Ik ben benieuwd wat eruit komt, want bij papkuikens is de kans groter dat er teveel bacteriën in de ontlasting zit 

Vorige week heb ik een wilgenkrans gekocht, leek me leuk om foto's op te maken. Mooi achtergrondje erachter....Klaar... Deze foto's heb ik gisteren gemaakt :

Milo

Charlie

Donder

Bliksem

Inzo

Inzo heeft tijdens de hele fotosessie op mijn schouder gezeten, lief hè ? 

Dit weekend ga ik de papkuikens wassen  Dan zullen ze wel nog maar op 1 voeding staan.   

Ik probeer 's avonds nog wel eens om 1 of 2 valkjes apart bij me te nemen, maar ze zijn het er niet mee eens. Ze blijven naar elkaar toe "vliegen" Maar als ze bij elkaar zijn blijven ze gezellig zitten. Hier bij manlief, een gezellige boel 

Ik heb gisteren ook van de piepkuikens een foto gemaakt !

Jong 1

Jong 2

Jong 3

Jong 4

Jong 5

Jong 6

Zo, dat was weer een hele rits.... Het valt niet mee nu er 13 jonge valkjes zijn  Vandaag geen foto's gemaakt, dus morgen maar weer aan de slag 
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

Marc van de Kuifjes

;D
Bij die foto met Marcel heb ik toch wel eens goed moeten kijken... is dat nou een spiegelkastje of wat?? ??? Maar het was gewoon een uitsnede! ;D

De piepkuikens zijn intussen ook alweer flink veranderd! :o :D

♥Debby♥

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 13 november 2008, 06:07:08
;D
Bij die foto met Marcel heb ik toch wel eens goed moeten kijken... is dat nou een spiegelkastje of wat?? ??? Maar het was gewoon een uitsnede! ;D

Ja Karin vreest hordes gillende dames voor de voordeur als ze deze knappe man volledig toont.. Dan moeten er weer dranghekken enzo komen.. .zo'n gedoe allemaal..  ;D

Maar even iets anders...  ::)

Ze gaan al best vlot terug naar 1 voeding toch? valt volgens mij niets tegen..   8)

Marian

Goedemorgen Karin,

Oh oh, wat heb jij een stel mooie valkjes! :-*
En ik heb smakelijk moeten lachen om je piepkuikens ;D
Veel plezier met douchen van het weekend :P ;) ;D

Groetjes, Marian

Karin

13 november 2008, 14:06:03 #1767 Last Edit: 13 november 2008, 14:08:00 by Karin
Ja, ze zijn inderdaad behoorlijk snel, vandaag zijn de 2 oudsten 6 weken en krijgen al 1 voeding. De rest eet ook al een stuk minder. Alleen Lana en vooral Bliksem eten nog echt graag 2 hele maaltijden, de rest eet 's middags net aan een voeding, soms wat minder en 's avonds eten ze wel graag. Ik hoop dat de uitslag voor het ontlastingsomderzoek een beetje snel binnen is, want als het zo doorgaat mogen de twee eerste al over een weekje weg !
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Diaantje

Ze zijnweer prachtig!
Ik vindt donder een schatje, hij/zij heeft veel geel..
En Inz0o is natuurlijk ook een schatje, nou ja kortom het zijn allemaal schatjes...

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Karin

Ja, Inzo is echt om te smelten  En Donder is ook leuk hoor ! Wel een klein dondertje, maar daar houdt de familie van      Maar ook erg lief hoor !
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves