De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Nathalie84

Hoi Karin,

Wat leuk!! Wacht de foto's rustig af  ;D

Ik zal het mijn collega ook vertellen  ;)

Groetjes,

Nathalie

♥Debby♥

Ook z'n kattengek?? hahaha.. mijn vriendin ook hoor...  en als ik daar ben vind ik het best leuk... maar zelf?? dan weer niet he..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Nathalie84

Ja is ook echt een kattengek....ik vind het ook wel leuk maar mijn vriend is er allergisch voor..hij kan er wel een tijdje bijzitten en aaien enz...maar als het langer duurt krijgt hij er last van..

Gaat alles goed met Dixie?? Ik zag dat hij ook erg gek is van alles wat glimt...die van ons ook...kunnen echt niet van mijn ringen en ketting afblijven..hihi

Diaantje

Gefeliciteerd met de 4 kittens!
Gelukkig gaat het met die 4 goed, ben benieuwd naar je foto's..
Heeft de bevalling tot zo laat geduurd dan, omdat je slaap te kort hebt???
Leuke naam trouwens Twizzle!!!

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Karin

Nou, het dode kitten werd om 11 uur 's avonds geboren en ik wist niet of er nog meer kwam, en ben dus tot over enen opgebleven  ::) Hier alvast een foto van vandaag  ;D

En verder nog een foto van Sascha, die haar kop niet stil kan houden  ;D :

En Twizzle, actiefoto !

En het derde jong. Het heet geen Sky meer, want ik heb de reservering geannuleerd. Ik wil er niet helemaal over uitwijden, maar ik had er dus geen goed gevoel bij. En als ik niet 100 % zeker ben dat het valkje er op zijn plaats is gaat het hele feest niet door  ;) Geen fotomodel dit jong, maar goed..... Hij is wel heel lief  :-* :-* :-*

Met de cinnamon pareltjes gaat het heel goed ! Ook de 3 kleintjes eten nu 10 ml per keer  :D Op het vijfde jong na zitten ze ook allemaal regelmatig op het stokje !

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Dierenfreackske

Hoi hoi Karin ....je hebt gelijk hoor ! Als je er geen
goed gevoel bij hebt dat het jong daar niet op zijn plaats is dan moet je dat doen vind ik ! Ik zou net hetzelfde doen !
Je moet weten dat ze gelukkig zijn ! Ik vind de vliegfoto in
een klap geweldig mooi en ik vind het ook wel een
mooi en lief valkje hoor!  Grtjs Ann

Nathalie84

Hoi Karin,

Wat een schattige foto van de kittens en moederpoes!! Heb je al wat bij kunnen slapen??

Wat een leuke foto van Twizzle!! En die arme Sky hij kijkt wel een beetje sip...maar je hebt groot gelijk!!

Groetjes,

Nathalie

Karin

Citaat van: Dierenfreackske op 29 januari 2008, 07:47:45
Hoi hoi Karin ....je hebt gelijk hoor ! Als je er geen
goed gevoel bij hebt dat het jong daar niet op zijn plaats is dan moet je dat doen vind ik ! Ik zou net hetzelfde doen !
Je moet weten dat ze gelukkig zijn ! Ik vind de vliegfoto in
een klap geweldig mooi en ik vind het ook wel een
mooi en lief valkje hoor! Grtjs Ann

Haha, het was een luckyshot... Ze zat stil op de kast  ;D En ja, ik ben opgelucht dat ik het afgezegt heb. En zeker nu ik de reactie erop terug gekregen heb weet ik zeker dat ik er goed aan doe  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Nathalie84 op 29 januari 2008, 09:46:10
Hoi Karin,

Wat een schattige foto van de kittens en moederpoes!! Heb je al wat bij kunnen slapen??

Wat een leuke foto van Twizzle!! En die arme Sky hij kijkt wel een beetje sip...maar je hebt groot gelijk!!

Groetjes,

Nathalie

Nou, ik ben echt de laatste 2 dagen doodmoe, zelfs op mijn werk lijkt het alsof ik wallen tot onder mijn oksels heb  ;D Hoop niet dat ik ziek wordt  ::) Sky heet niet meer zo... Ik denk dat ik hem voorlopig Bo ga noemen  ;D Past wel bij hem. Ja, het is een hij denk ik, want ik heb hem al een keertje horen fluiten.... Ene.... die gaat een veel beter huisje krijgen hoor, dus hij heeft geen reden om sip te kijken  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Toch wel vervelend denk ik als je bij de nieuwe baasjes een slecht gevoel hebt en moet zeggen "sorry, 't gaat niet door want...". ::)

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Nathalie84

Citaat van: Karin op 29 januari 2008, 21:31:20
Hoi Karin,

Groetjes,

Nathalie

Nou, ik ben echt de laatste 2 dagen doodmoe, zelfs op mijn werk lijkt het alsof ik wallen tot onder mijn oksels heb  ;D Hoop niet dat ik ziek wordt  ::) Sky heet niet meer zo... Ik denk dat ik hem voorlopig Bo ga noemen  ;D Past wel bij hem. Ja, het is een hij denk ik, want ik heb hem al een keertje horen fluiten.... Ene.... die gaat een veel beter huisje krijgen hoor, dus hij heeft geen reden om sip te kijken  ;)

Hoi Karin,

Ik hoop ook niet voor je dat je ziek wordt..dat zou niet zo mooi zijn...

Bo vind ik ook echt een leuke naam...en gelukkig dat hij nu een goed huisje krijgt...blijft hij bij jou??  ;D  ;)

Met Mumble en Ukkie gaat het echt super..soms blijven ze wel een hele tijd bij ons zitten..echt heel erg leuk..had vandaag stukjes peer voor ze gemaakt..maar ik geloof niet dat het helemaal hun smaak is...  :D

Morgen staat er andijvie voor ze op het menu..kijken of ze daar meer in happen...

Gaat het goed met moederpoes en de kittens??

Nou sterkte!! en ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!!

Groetjes,

Nathalie

*Manon*

Hoi Karin,

Een avondje lekker vroeg onder de wol ;) maar ja... zo te lezen heb je het nu giga druk met alle dieren te verzorgen hé... gaat je ook niet in de koude kleren zitten lijkt me!

Tis misschien niet leuk inderdaad om een valkje dat gereserveerd is weer te moeten cancelen, maar ja... ik probeer ook altijd zoveel mogelijk op mijn gevoel af te gaan en als iets niet goed voelt, dan voelt het niet goed en dan kun je beter dat gevoel volgen... niet leuk voor de mensen, maar dan krijg je er in ieder geval geen spijt van.
Toch fijn dat je voorgevoel nu bevestigt wordt, weet je in ieder geval zeker dat je er goed aan hebt gedaan zo.

Mooie foto's van Sascha, Twizzle en Bo en van de moederpoes met kittens ;D ;D

Groetjes Manon

Karin

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 29 januari 2008, 21:37:00
Toch wel vervelend denk ik als je bij de nieuwe baasjes een slecht gevoel hebt en moet zeggen "sorry, 't gaat niet door want...". ::)

Ach ja.... ik vind het erger als ik valkjes plaats en er een vervelend gevoel aan over hou. Ik wil er gewoon een goed gevoel bij hebben, en dat had ik niet na een aantal emailwisselingen. Jammer maar helaas....
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Nathalie84 op 29 januari 2008, 21:39:04
Citaat van: Karin op 29 januari 2008, 21:31:20
Hoi Karin,

Groetjes,

Nathalie

Nou, ik ben echt de laatste 2 dagen doodmoe, zelfs op mijn werk lijkt het alsof ik wallen tot onder mijn oksels heb ;D Hoop niet dat ik ziek wordt ::) Sky heet niet meer zo... Ik denk dat ik hem voorlopig Bo ga noemen ;D Past wel bij hem. Ja, het is een hij denk ik, want ik heb hem al een keertje horen fluiten.... Ene.... die gaat een veel beter huisje krijgen hoor, dus hij heeft geen reden om sip te kijken ;)

Hoi Karin,

Ik hoop ook niet voor je dat je ziek wordt..dat zou niet zo mooi zijn...

Bo vind ik ook echt een leuke naam...en gelukkig dat hij nu een goed huisje krijgt...blijft hij bij jou?? ;D ;)

Met Mumble en Ukkie gaat het echt super..soms blijven ze wel een hele tijd bij ons zitten..echt heel erg leuk..had vandaag stukjes peer voor ze gemaakt..maar ik geloof niet dat het helemaal hun smaak is... :D

Morgen staat er andijvie voor ze op het menu..kijken of ze daar meer in happen...

Gaat het goed met moederpoes en de kittens??

Nou sterkte!! en ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!!

Groetjes,

Nathalie

Nee hoor, Bo blijft niet hier  ;D Ik wil er eigelijk geen mannetje meer bij. Fijn dat het goed gaat met Mumble en Ukkie ! Ik ben benieuwd hoe ze tijdens de logeerpartij hun broertje en oom gaan vinden  ;D Nee, Peer vinden ze hier ook niet lekker  ;) Broccoli is toch wel favoriet, maar dan stinkt de vogelkamer een uur in de wind, dus heel vaak krijgen ze het niet  ::)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Nathalie84

Ja een gezellige familiebijeenkomst  ;)