De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Manon*

Hoi Karin,

Leuke naam hoor ;D ;D ;D

Nou en nu moeten jullie weer op zoek voor een hondennaam?
Succes hoor!

Ik ben ook erg benieuwd wanneer mama poes kleintjes krijgt, hopelijk duurt het inderdaad niet lang meer.

Groetjes Manon

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Echt een hele leuke naam
TWIZZEL[/size]

Annelies

Hai Karin,

Wat een toffe update weer, en die naam vind ik persoonlijk wel leuk.

Gr. Annelies

Karin

Nou, mams is druk bezig met bevallen. Ik zit nu verplicht al de hele middag in de keuken met de laptop, want zodra ik de keuken uit gaat schiet mama in de stress  ::) Manlief heb ik maar weggestuurd, want hij hoeft zijn stem maar te horen en poeslief begin gevaarlijk te grommen. De hond is al 2 x aangevallen door poeslief, ze wil niemand in de buurt, behalve mij dan. Erg lastig, want als ik naar de wc moet of de piepkuikens moet papgeven is dat een hele onderneming  ::) Maar goed, jullie horen wel als alles geboren is. Nu een update van de piepkuikens, wel even in een ander berichtje voor ik weer alles per ongeluk wegklik omdat de poes ineens weeën heeft  ;D ;D ;D

Foto's van gisteren....

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

27 januari 2008, 17:53:28 #845 Last Edit: 27 januari 2008, 18:19:31 by Karin
Gisterenavond zou ik Tuurke van de vogelzolder halen om hem / haar bij de 2 die beneden zaten te zetten en verder met de hand te voeren, maar ik zag dat nu alle kropjes leeg waren  >:( Ik heb ze dus toch maar alledrie mee genomen en nu staat dus het hele nest op pap. De jongste 3 willen nog niet echt eten, met veel moeite 5 ml, dus ik moet ze om de 3 uur voeren. Maar goed, dat komt vanzelf wel, was bij de 2 eerste ook. Daar begon ik zelfs met 2,5 ml  ::) Gisteren alleen foto's gemaakt van de 3 jongsten :

Tuurke !

Jong 4

Jong 5

Ik denk trouwens dat het tweede jong een man is, want het probreerde een beetje te brabbelen / fluiten. Hij is er vroeg bij hoor !  ::) En ik ben bang dat het eerste jong ook een man is, want ik zie toch veertjes terugkomen hier en daar met veel minder parels. Mams en paps hadden natuurlijk een klein beetje geplukt....Ik wacht dus even met de DNA test, want als het van de week ook gaat fluiten scheelt dat me weer 22,50  ;D ;D ;D

Met de andere 3 draakjes gaat het heel goed ! Twizzle eet niet meer zo veel pap ( 2 x 10 ml ), maar Sascha en Sky slurpen zo 15 ml naar binnen per keer. En een zooitje dat ze er van maken !  :o Nou ja, als ze overgaan op 1 x daags was ik ze wel weer, nu heeft dat gewoon weinig nut  ::) En gelukkig poetsen ze elkaar lekker  ;D En kennen jullie de film "the birds" ? Die hebben ze gebaseerd op Sascha !! Die vlieg namelijk in je gezicht als ze eten wil, ik heb de krassen om het te bewijzen  ;D ;D ;D Ik heb alleen al een paar dagen niks van het nieuwe vrouwtje van Sky gehoord, maar ze is chronisch ziek, dus ik hoop dat er niks aan de hand is. Of misschien heeft ze wel computerproblemen, ik weet er alles van  ;D

En speciaal voor de nieuwe baasjes van Dixie, Murphy, Mumble en Ukkie een foto van paps en mams.

Magic

Dimple

En de bleekmasker zit dus bij Mellody, echt geen fotomodel deze jongen  ::) Maar goed, heb er dit van kunnen maken.

En dan nog foto's van Indy. Ik had gisteren door het hele huis plekjes gemaakt voor de poes om te bevallen en Indy vond de doos met deken erin die bij het raam gezet was een prima plekje voor haar  ;D ;D ;D

Nou, ik vond het wel weer genoeg voor vandaag  ;D Ik ga weer even van moederpoes genieten  :-* :-* :-*
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Nathalie84

Hoi Karin,

Wat een leuke naam voor de fallow..

Hoe gaat het met moederpoes??

Met Ukkie en Mumble gaat het heel erg goed!! Zal binnenkort even foto's erop zetten..

Bij ons kleven ze ook af en toe aan de spagtelputz haha echt grappig hoe ze dat doen...

Groetjes,

Nathalie

Marc van de Kuifjes

Ahh... daar zijn weer de langverwachte foto's! :D
Heb je al enig vermoeden wat het geslacht van Tuurke zou kunnen zijn? Ben wel benieuwd! ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Moederpoes is nog in volle gang  ;D

Nee, geen idee wat Tuurke is, maar nu kan ik hem / haar natuurlijk meer in de gaten houden dus wie weet hoor ik over een week ook gefluit... of juist niet  ;D Ik weet niet of Tuurke nou flink geplukt was, volgens mij viel dat wel mee. Nummer 4 is erger geplukt, dus als dat terug groeit zal ik het eerder weten.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Heb je eigenlijk voor de andere D&D-jongen al een baasje gevonden?

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

Wat zijn de jongen mooi zeg.. geweldig!

En de foto's van Magic en Dimple zijn ook mooi.. 't is echt een mooi koppeltje!

Succes met moederpoes...

*Manon*

Hoi Karin,

Ik hoop dat alles goed gaat met moederpoes ;D
En wat een leuke foto's heb je weer gemaakt. Je hebt ook een mooie hond zeg :D :D :D

Wel goed te horen dat Sascha zo lekker eet en dat het goed met ze gaat. Tja... alleen die krassen dus :-\
Betekent het dat ik straks wel een scherm mag opzetten???? ;D ;D ;D

Groetjes Manon

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Wat een prachtige jongen heb je zeg.
Ik heb genoten van alle mooie foto's.

Indy heeft echt een lief onschuldig koppie.
Heerlijk hoe ze de doos met deken inpikt.

Zijn de kittens al geboren?

Karin

Er zijn gisteren in totaal 5 kittens geboren, alleen het laatste kitten is helaas dood geboren. Het was ook een stukje kleiner dan de rest. Nou ja, ik heb liever dat het dood geboren wordt dan dat ik een week lang moet gaan dokteren en het uiteindelijk toch sterft  ::) Het zijn 3 zwarte katertjes en 1 schildpadpoesje. Wel meteen chronisch slaaptekort  ;D Dus ik ga zo na het eten lekker op de bank liggen. Morgen foto's !
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!  4 gezonde Kittens..

Slaap lekker en ben reuze benieuwd naar de foto's!

ik zal ze ook doormailen naar mijn vriendin.... wie weet.. hahaha  ;D