De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Karin

Citaat van: Nathalie84 op 25 januari 2008, 18:45:08
Hallo allemaal,

Met Ukkie en Mumble gaat het volgens mij wel goed...maar ze hebben nog niks gegeten :(

En ze zitten een beetje stilletjes naast elkaar op de stok..

ze kunnen gewoon bij de eet en drinkbakjes..

Is dit goed??

Ik heb toch gezegd dat ze vaak de eerste dag nog niet eten ? De overgang is zo groot, ze moeten gewoon even wennen.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Nathalie84 op 25 januari 2008, 19:52:09
Ik heb te snel zorgen gemaakt!! Ze zijn allebei aan het eten!!

;D ;D ;D

Zie je wel  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Nathalie84

Citaat van: Karin op 25 januari 2008, 21:17:27

;D ;D ;D

Zie je wel  ;)

Ohw Karin ze hebben het echt uitgevonden...hebben na het eten gevlogen en ze maken hele lieve geluidjes...gaat echt prima!!  ;D  ;)

Karin

Citaat van: Nathalie84 op 25 januari 2008, 21:52:40
Citaat van: Karin op 25 januari 2008, 21:17:27

;D ;D ;D

Zie je wel ;)

Ohw Karin ze hebben het echt uitgevonden...hebben na het eten gevlogen en ze maken hele lieve geluidjes...gaat echt prima!! ;D ;)

Heel fijn en leuk dat ze al gevlogen hebben !
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

Fijn dat het zo goed gaat Nathalie!

hoe gaat het met de andere kleintjes Karin??

nog papjongen erbij gehad of blijven pap en mams goed voeren?

Dixie gaat ook lekker.. er komt een heel mooi nieuw kuifje omhoog.. heel schattig om te zien..

en 't is een klein ekstertje..  ;D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Karin

Citaat van: Debbeltje op 25 januari 2008, 23:53:29
Fijn dat het zo goed gaat Nathalie!

hoe gaat het met de andere kleintjes Karin??

nog papjongen erbij gehad of blijven pap en mams goed voeren?

Dixie gaat ook lekker.. er komt een heel mooi nieuw kuifje omhoog.. heel schattig om te zien..

en 't is een klein ekstertje.. ;D

Hahaha, leuke foto !  ;D Zo een update van de piepkuikens ! ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

26 januari 2008, 01:06:15 #831 Last Edit: 26 januari 2008, 01:09:34 by Karin
Zo, vandaag kennissen op visite gehad die bij ons 3 valkjes gekocht hebben, nou ja, 2 valkjes gekocht en nummer 3 was een herplaatsje die bij mij vandaan kwam  ;D Ze kwamen nu gewoon op visite, dus niet voor een valkje, alhoewel ze wel erg in de verleiding kwamen toen ze de papkuikens zagen  ;D ;D ;D We zijn naar Naturalis geweest en we hebben daarna Chinees gehaald, ze zouden uiterlijk tot 7 uur blijven, maar gingen pas half 9 weg. Ja, die papvalkjes zijn natuurlijk erg verslavend  ;D

Gisterenavond heb ik nog wat foto's gemaakt van de papkuikens. Hier de 2 van Dizzy en Diba.

Dat de oudste kon vliegen wist ik al, maar nummer 2 heeft er ook zeker geen moeite mee  ;D

Makkelijk die spachtelpoets op de muur  ::) En hier het oudste jong

Ik ga dit weekend veertjes trekken en dan DNA testen. Als het een popje is blijft het, is het man verkoop ik het...waarschijnlijk  ::)  ;D ;D ;D

Sascha had gisteren zo'n honger dat ze alvast aan mijn vinger begon  ;)

Ik heb ineens 2 fallows.....

En Sky ? Die hoorde ik gisteren al een melodietje fluiten  :o Zou het een man zijn ?  ;D

Vanavond heb ik Cocktail en Twister samen in een kamervolière gezet. Ik wist dat Twister in de rui was, maar dat bij haar hele rechtervleugel alle vliegpennen eruit waren was een vervelende verrassing  :o :o :o Misschien een keer geschokken en flink gaan fladderen ? Ik zag het nu pas nu ik haar overzette. Ze kroelen al met elkaar, lief hè ?  :-*

En Mellody heb ik vanavond samen gezet met de bleekmasker. Wel even in een gewone Gretakooi, maar Mellody vliegt nu geloof ik al 2 weken vrij rond in de vogelkamer dat dat niet erg is  ;D Ze heeft wel even rust verdient. Het is de kooi waar Dimple en Magic met de jongen in zaten. Die vliegen nu lekker vrij rond en morgen gaan ze met Nessa en Kenya in de kamervolière. Ik had de Gretakooi net schoon gemaakt en er vers eten in gezet en Mellody ging er meteen in. Dat is lekker makkelijk  ;D

Ik ga zo nog even de 3 jongen die nog boven zitten nakijken. Waarschijnlijk gaat Tuurke morgen naar beneden verhuizen. Ze worden wel gevoerd, maar niet echt geweldig, dus dan heeft paps nog maar 2 jongen te voeren en die hoop ik dan te kunnen rekken tot woensdag zodat ze zo lang mogelijk eten van de ouders krijgen. Dizzy zit de hele dag in het blok op nepeitjes ( een stuk of 8 ) en ik zag vandaag dat er weer 2 echte eitjes bij lagen. Heel snel weggehaald dus  :o Gelukkig nog geen ontwikkeling erin, want dat zou ik heel naar vinden  ::)

En dan nog even een foto van de drachtige opvangpoes

Ze maakt nog geen aanstalte om te bevallen, dus ik wacht maar vol geduld  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Euhh... ben je niet een paar valkjes vergeten? ;) ;D

Trouwens... je bent toch zeker dat het valkjes zijn en geen boomklevers?!  ;D ;D

Zulke foto's vind ik altijd héél leuk! Het straalt vrolijkheid uit! :D En je ziet echt dat ze samen horen! ;)

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*Manon*

Hoi Karin,

Wat een leuke update van de valkjes zeg!
En wat zijn ze allemaal mooi zeg!! :o :o ;D ;D

Enne... tis wel een goed teken hoor dat Sascha honger heeft.... tis misschien minder als ie aan je vingers gaat zitten knabbelen, maar eten wil die tenminste ;D ;D

Groetjes Manon ;D

♥Debby♥

Wat een leuke foto's!! die arme spachtelputz muur.. zo mooi wit..  :)

Fijn dat het allemaal zo goed gaat.. Je ziet ze groeien en wijzer worden.. Leuk hoor!!

Karin

Haha, nou.... Tuurke gaat vandaag ook naar beneden dus dan zal hij / zij ook vaker op de foto gaan hoor  ;D Maar ik denk dat de poes gaat bevallen binnenkort dus ben even niet weg te branden uit de huiskamer terwijl ik eigelijk de grote volière een schoonmaakbeurt wilde geven.... Nou ja, wordt morgen dan. Maar Tuurke gaat wel vandaag naar beneden  ;D

Ene, die spachtelpoets is met water goed schoon te schrobben, dus valt mee hoor  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

Oei.. poes met weeën??

En, is er al iets gebeurd??

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Hihi, nee hoor, nog geen kittens en ook nog geen eitjes  ;) Maar ik hoop toch dat het binnen 24 uur gaat gebeuren  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ik heb trouwens een naam voor de Fallow, het wordt

TWIZZLE !!!

Hoe vinden jullie dat ? Eigelijk vond ik het een leuke naam voor de toekomstige pup, maar manlief vind het niet leuk. Dus had ik meteen een leuk valkennaampje. En ik vond het niet passen bij de bleekmasker, want dat ik een stoere man, dus gebruik ik het voor het fallow popje  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves