De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

sabine

Wat heb je weer een berg leuke foto's  ;D.
Wel jammer dat er geen een van Pearl bij zit  :-X  ;) Maar dat vast een ander keertje weer goed  ;D Hihihi geduld is nog steeds niet mijn sterkste kant. 
Heeft jong 2 van Dimple en Magic al een naam of is die nog niet gereserveerd?

Sanna

Wat een prachtige foto! Je ziet gewoon de zaadjes overgaan :-*.

Schitterend weer hoor, al die birdies ;).

Groetjes, Sanna

Karin

CitaatWat heb je weer een berg leuke foto's  .
Wel jammer dat er geen een van Pearl bij zit     Maar dat vast een ander keertje weer goed   Hihihi geduld is nog steeds niet mijn sterkste kant. 
Heeft jong 2 van Dimple en Magic al een naam of is die nog niet gereserveerd?

Ik heb gisteren foto's gemaakt, ik zal ze vanavond neer zetten  ;) Het tweede jong is half gereserveerd  ;D ;D ;D Als het een man is is het gereserveerd, is het een pop dan nog niet. Maar omdat Gendika tot 5 januari op vakantie is is dat nog even afwachten  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

CitaatWat een prachtige foto! Je ziet gewoon de zaadjes overgaan .

Schitterend weer hoor, al die birdies .

Ja, ik vond het ook een erg bijzondere foto  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ik weet niet of ik met de kerst nog updates kan neerzetten, dus nu nog maar snel één   

Toen ik vanmiddag thuis kwam uit mijn werk en de tweede ronde eten naar boven bracht zag ik dat jong 1 en 3 van Nessa en Kenya uit het blok waren ! Ja, kleine valkjes worden groot    Wel zag ik dat zij niet gevoerd waren en de jongen in het blok wel, dus ik heb ze weer lekker terug in het blok gezet ! 

Ze zaten echt heel rustig onder in de kooi, niet het paniekerige wat je meestal ziet als ze voor het eerst uit het blok gekukeld zijn    Het zijn echt schatjes !! 

Na de kerst ga ik de eerste mee naar beneden nemen en verder met de hand grootbrengen   

Nog een fotootje gemaakt van de papkuikens beneden, klaar voor hun voeding !   

Op de voorgrond Magic en van links naar rechts als ik het goed zie Misty, Sjakie, Dobbie en Doby 

Vanaf morgen krijgen de jongen van Dimple en Magic 3 voedingen. Dan is de jongste bijna 5 weken en zijn ze er wel aan toe    Ze zitten inmiddels in een iets grotere kooi, want dat kleine kooitje kon echt niet meer    Ze zijn al zo groot en willen gewoon lekker op een stokje zitten. Behalve de jongste dan, die moet nog ff groeien   

Pearl

Jong 2

Lana

Jong 4

Ik ga morgen een nagelvijltje kopen en proberen héél voorzichtig het onderste snaveltje te vijlen. Omdat de snavel nog amper uit hoorn bestaat en er veel leven in zit kan het snel bloeden. Maar goed, toch maar proberen, want als het snaveltje zo door gaat zal het ondersnaveltje niet afslijten en doorgroeien.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

heleen

Hoi Karin,

Zie ik het nou goed,heeft Lana nou de meeste parels?? Wat is Pearl mooi gelijk gepareld zeg prachtig.
Ik wil je nog even hele fijne dagen wensen en als je geen tijd hebt met de kerst hebben we deze up date in ieder geval te pakken

Groetjes Heleen

Dierenfreackske

ManjaV

Hoi Karin,

Wat een geweldige foto's zeg. Vooral die waarbij ze met zn allen in de deuropening van het kooitje zitten. :D Zo lief om te zien! Je foto's zijn altijd zo leuk om te bekijken.

En bedankt voor je mooie kerstkaartje. Heel lief om te zien hoe geborgen het donsje in de hand ligt.  :-*
Ik wens jou ook bij deze alvast hele fijne kerstdagen toe.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Diaantje

Fijne feestdagen en een goed nieuwjaar!

groetjes Diana

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

sabine

Wat zijn de jongen van D&M mooi geworden zeg!
Bedankt voor deze geweldige update  ;D

Iedereen een hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuw jaar !

Anja

Diaantje

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Hermien

Twizzle is inderdaad een prachtig valkje. Maar de mijne zijn de mooiste van het land. Hahah. Dat zegt iedereen natuurlijk van zijn eigen lieverdjes.

Vanuit Krimpen wens mijn jongens jullie

en een goed gevleugeld nieuwjaar!