De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Karin

Dit zijn echt geen piepgeluidjes hoor Marc  ;D ;D ;D Meer blèren  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marian

Marc reageerde op "mijn" piepgeluidjes ;) Karin.
Dank je wel voor je reactie Marc :)

Groetjes, Marian

♥Debby♥

Ik heb hier ook nog van die kroelkipjes die van die zachte kirrige geluidjes maken.. bijna als het snorren van een kat..  ;)

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Karin

Nou... naast Lana vond Charlie en net ook nodig om te gaan fliedefladden  Hahaha, en ze beginnen allemaal ook fanatiek te fladderen als ik ze voer, klimmen in de kooi enz......
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Diaantje

Haha, dat wordt dan denk ik snel kort wieken!
Verder zien ze er stuk voor stuk heerlijk uit...

Voel je je alweer wat beter?

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Marc van de Kuifjes

Heb ik weer eventjes geluk! ;D
Ik zit voor een week in Madrid momenteel. Gelukkig hebben ze in dit hotel gratis internet. Kan ik de ontwikkelingen toch nog volgen! :D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

CitaatVoel je je alweer wat beter?

Het ging goed, maar ik heb weer potjandosie hoofdpijn 
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

CitaatIk zit voor een week in Madrid momenteel. Gelukkig hebben ze in dit hotel gratis internet.

O lekker, voor je werk of vakantie ? 
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

6 november 2008, 23:45:33 #1673 Last Edit: 7 november 2008, 00:28:50 by Karin
Ik ben net flink gebeten door Dazzle    Jeetje zeg, het leek wel een pitbull  Dazzle en Chico bleven de hele tijd in het blok, dus ik even snel kijken.... Zitten er 2 vuurspuwende draken in het blok    Er ligt een eitje en die verdedigen ze met vleugel en snavel  Maar goed, tot zover ging het goed.... Ik zag gisteren al dat Twister waarschijnlijk een ei moest leggen. Zij en Cocktail hebben al een hele tijd een blok gehad, maar ze deden niks. Ik heb ze van de week overgezet in een kamervolière zonder blok en toen begonnen ze meteen te wipwappen.... zal je altijd zien  Maar geod, toen ik vanavond van de hondentraining af kwam zag ik dus een ei op de bodem liggen.... helemaal onbeschadigt. Ik heb hem gemerkt en wilde hem dus bij Dazzle en Chico leggen. Kan het eitjes moeilijk van grote hoogte in het blok laten vallen, dus ik moest er met mijn hand in. Met een pen probeerde ik Dazzle nog op afstand te houden, maar ze bleef me aanvliegen en beet me heel lelijk in mijn vinger  Eigelijk wilde ik hun eigen ei ook nummeren, maar dat doe ik maar niet.... Veel te link  Wel moet ik van de week hun bodembedekking in het blok wat aanvullen. Ik hoop dat Chico een keer alleen in het blok zit. Die valt ook wel aan, maar bijt niet zo gemeen als Dazzle. Geen idee of het eitje wat wordt. De vorige 2 nesten van Cocktail en Twister waren niet bevrucht, maar goed...laten liggen vond ik ook zonde en drie maal is scheepsrecht  Dazzle en Chico hebben altijd kleine nestjes, dus er kan nog wel wat bij....

Ik was bij Raven en Luana te laat met het nummeren van eitje 2, want eitje 3 lag er al  Ik heb dus maar op beide een kruisje gezet, kan ik de 4e wel nummeren 

Net tijdens het voeren hebben Milo en Donder besloten dat ze ook maar gaan vliegen.... Milo was zo slim om meteen bovenop de spiegel te landen... kon ik niet bij....manlief moest even helpen 
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op  6 november 2008, 23:32:51
CitaatIk zit voor een week in Madrid momenteel. Gelukkig hebben ze in dit hotel gratis internet.

O lekker, voor je werk of vakantie ? 

Voor het werk dus...

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

Oei, dat klinkt flink pijnlijk Karin.. wat een pitbulls zeg.. Ik ben benieuwd of het eitje van cocktail en twister bevrucht is.. succes!

En nog meer vliegende kuikens.. ik zie letterlijk de pap voorbij spatten bij jou... hahaha.. succes hoor met ze!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

sabine

Hoi Karin, je krijgt wel de meest originele decoratieve muren die je maar kan wensen  
Je kan dalijk zeker geen pap meer zeggen.  ;D

Nu begrijp ik, waarvan je hoofdpijn hebt !
Nog even volhouden!!

Marian

Hallo Karin,

En dat noemen ze dan een HOBBY!!.........hihi :D :P ;)
Lijkt me enig, al die taferelen bij jou ;D..........AJJ....behalve dan het gemene bijten in je vinger :'( :o

En ook balen van je hoofdpijn >:(

Beterschap. Marian :)

Diaantje

wat een monsters soms he!!! bijten, au dat doet echt pijn en een paar dagen later voel je het nog!

Zo alweer 3 eitjes bij Raven en Luana....

Ik ga zondag een kooi bij iemand ophalen die ik zag via marktplaats. Mijn vriend heeft gezegd doe maar want anders blijf je erover zeuren ;D ;D ;D
http://link.marktplaats.nl/206208431

Dus ik zal je waarschijnlij dit weekend wel een mailtje sturen ;D :D ;)

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Karin

1 1/2 dag geen internet gehad.....aaaaaaaarrrrrcchhh.... Even een snelle, en hele leuke, update dus. Wel snel, want ik ga zo meteen een verlaat verjaardagskado naar mijn moeder brengen. We hebben samen met mijn broer een flinke tv voor haar gekocht voor op de slaapkamer. Nu ze alleen woont omdat mijn vader deze zomer is overleden wil ze 's avonds graag tv in bed kijken, maar door haar oogproblemen lukte het moeilijk met haar kleine tv-tje.

En nou de leuke update ........ Diba en Dizzy zijn de trotse ouders geworden van 6 prachtige felgele pareltjes !!

Gisterenochtend is nummer 6 geboren, je ziet het natte donsje er tussen kruipen  :-* :-* :-* Heel apart, dit donsje had het ei zo geopend dat het nog helemaal heel leek. Ik was dus verbaast dat ik én een nat donsje én een heel ei zag liggen  ;D ;D ;D Theoretisch kunnen er ook gewone pareltjes tussen ziten, maar het vorige nest hadden ze 6 cinnamon pareltjes !

De rest van de update krijgen jullie vanavond, want ik heb natuurlijk weer foto's van de papkuikens én van hun nieuwe speelplaatsje  ;D

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves