De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Citaat van: Karin op  5 november 2008, 12:31:17
CitaatZijn die rood/groene korrels pellets?
Het lijkt namelijk net vissenvoer

Ja, dat zijn pellets. Ik gebruik die van nutribird voor grasparkieten en dan de kweekvariatie  Ze vinden het lekker en ik heb zelfs een koppel die de jongen er grotendeels mee grootbrengt. Djeego van Debby is er mee grootgebracht....

en hij vind ze nog steeds lekker..  :D

Ik geef dezelfde pellets naast het zaadvoer en daar eten ze hier allemaal van..  :)

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Karin

CitaatWeet je al wat van de dna test??ik ben heeeeel nieuwsgierig.

Ik ook !!  ;D ;D ;D Nee, nog niks binnen, post is net al geweest, dus maar weer tot morgen wachten....
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Hermien

En voor wie nog even wil weten hoe Goofy eruit ziet:

De derde van links, of de tweede van rechts is Goofy. Goof heeft inderdaad een nogal uitdagend karakter, maar is SUPERLIEF èn een enorme KROELKIP. Is behoorlijk aktief en heeft echte ondeugende pretoogjes. Maar is zó LIEF!

;D   ;D   ;D   ;D

Karin

Dazzle zat  vandaag in het blok Hermien ! Dus ik hoop dat ze binnen een paar dagen met eitjes begint  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

5 november 2008, 16:10:33 #1654 Last Edit: 5 november 2008, 16:12:18 by Karin
Nou, even snel de foto's en dan lekker op de bank met een doosje asprientjes 

Ik heb de jongen vanmorgen allemaal gewogen met een geheel lege krop. Ik heb dat niet eerder gedaan, omdat ze in het begin toch alleen maar afvallen, en het dus alleen maar frustrerend werkt  De gewichten zijn prima en vanaf vandaag ga ik ze 3 voedingen geven. Ze eten nu allemaal zo'n 12 ml per keer ipv 7 1/2 dus dat gaat helemaal goed komen 

Milo, 89 gram, ziet er in het echt niet zo uit als een geplukte kip hoor. Maar even niet zo fotogeniek op de foto gekregen 

Charlie, idem dito, maar die is sowieso niet zo fotogeniek, terwijl het een moppie is  Charlie is 86 gram.

Donder, 87 gram en begint er nu pap van te lusten....

Bliksem, 86 gram, echt een lekker ding 

En een knoeierd...

Inzo, 88 gram...Inzo heeft echt mijn hart gestolen, ik heb een zwak voor hem / haar  Zo'n lekker eigenwijs bekkie !!

Lana, 85 gram, ze heeft eindelijk het pap eten een beetje begrepen en schreeuwt er nu als eerste om 

Ze knoeit wel veel...

Tex, 85 gram, eet nog steeds goed en eet de restjes op. Koekiemonster is zijn bijnaam 

Zo, ik ga eerst even een stuk boom omzagen uit de tuin waar we een mooie speelplaats voor de papkuikens van gaan maken. Een wilg die het niet zo goed doet in de tuin, omdat het te vochtig is. Hij moet toch volgend jaar eruit als we gaan straten, dus dan beter nu nuttig maken 
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

heleen

Hoi Karin,

Geplukte kip of niet .......ik vind hem zoooooooooooo lief. ::) ::)
Bedankt dat je ondanks dat je niet lekker bent ons toch nog even laat genieten. ;D

groetjes Heleen

Karin

Moederliefde maakt blind  ;D ;D ;D Graag gedaan hoor !
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marian

Goedemorgen Karin,

Ahum.....ik durf het bijna niet te zeggen :-[, maar ik ben........  verliefd geworden op.......die schattige.....Donder ;) ;D

Leuke, smul, knoei foto's :P

Ik heb ooit het gebedel gehoord ::).........nu vraag ik me af...... :-\....tot welke leeftijd kunnen ze nog een wat zeurderig gepiep laten horen?? ???
Zo'n gemauw....alsof ze iets willen.....of toch ook niet ::).....ergens wel leuk :)....maar het moet niet te lang duren :D 
Begrijp je een beetje wat ik bedoel??? ;D

Gijsje is nu bijna 9 weken en kan die geluidjes dus maken, ik hoop dat jij me wat wijser kunt maken :D

Succes met pappen! ;)

Groetjes, Marian

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op  5 november 2008, 16:10:33
Tex, 85 gram, eet nog steeds goed en eet de restjes op. Koekiemonster is zijn bijnaam 

Dat ziet er een goed gevuld koekiemonster uit! ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Gerdy

wat een heerlijke klieder foto's..ze zien er echt super uit

Karin

CitaatIk heb ooit het gebedel gehoord .........nu vraag ik me af...... ....tot welke leeftijd kunnen ze nog een wat zeurderig gepiep laten horen??

Dat ligt er aan hoe het baasje erop reageerd. Als het 100 % genegeert wordt dooft het snel uit, maar als het steeds aandacht krijgt als het blert dan kan het nog wel even aanhouden  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

ben je al een beetje opgeknapt Karin?

Alles goed met je pappers vandaag?

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Karin

Nou.... Lana heeft gisteren het luchtruim genomen hoor !   Ze had net haar pap op en ik had haar in de schone kooi gezet... deurtje nog open... lekker makkelijk om steeds de gevoerde valkjes over te zetten.....en hup..... daar ging ze       Ze vloog een overwinningsrondje en kwakte achter de tv via de muur langzaam naar beneden   Ik zag meteen nog een voordeel van het beperkt kortwieken van papkuikens.... Er zat meteen een hele grote kledder pap op de muur die langzaam naar beneden rolde..... Ik kijk het nog even aan en als ze blijft fladderen is zij de eerste die de eer krijgt   Maar ik wil eerst dat ze nog een beetje fladdert, dan lijkt me beter voor haar...
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marian

Haha.............negeren dus :D........deed ik al wel.......maar hij doet het bijvoorbeeld ook als je lekker aan het kroelen bent...... :-*......het is geen geblèr :P......een zacht bijna smekend piepje :D

Ja dat deed Gijsje ook :o, via de muur naar beneden dwarrelen ::)
Was gelukkig met een paar dagen voorbij ;)

Fijne dag, Marian

Marc van de Kuifjes

Piepgeluidjes maken ze allemaal wel bij het kroelen hoor! Maar bij de ene klinkt het anders dan bij de andere! ;)

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -