15 mei 2024, 15:28:24

help Tommie is opeens heel slap

Gestart door danielle, 13 oktober 2007, 11:19:33

« vorige - volgende »

danielle

Tommie is weer de nacht doorgekomen, wat een sterk valkje is het toch.
Hij heeft zo'n 1,5 ml van de pap gegeten die ik heb meegekregen en zo'n 2 ml pellets pap. Hij is echter weer afgevallen 68 gram, gaat niet de goede kant op. Ik ga zo meteen hedwig bellen.
Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Danielle

Sanna

Hoi Danielle,

Ik hoop dat je zo gauw mogelijk terecht kunt bij dr. Van der Horst, want Tommie heeft echt sondevoeding nodig. Dit is nl. minder uitputtend voor hem dan voer in zijn bekkie spuiten, wat hij dan nog zelf moet doorslikken. Bij sondevoeding kan de dierenarts meteen de juiste hoeveelheid geven en het komt direct in de krop terecht. Ik denk dat hij toch een paar dagen opgenomen moet worden. Succes verder, ik blijf duimen voor Tommie.

Groetjes, Sanna

danielle

Ik kan om half elf bij dr. hedwig terecht waar hij krop sonde krijgt. Misschien word hij daar wel opgenomen, zodat hij drie keer per dag sonde kan krijgen.
Ik laat weten hoe het verder loopt. Dr. Hedwig geeft het een kleine kan  :'( .

Groetjes Danielle

*Yvon

Hoi

Ik wilde je even heeeeel veeeel succes,sterkte en alles wat erbij hoort wensen !!
Ik hoop voor je dat Tommie er helemaal bovenop komt.

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sanna

Arme Danielle, heel veel sterkte straks. Je hebt in ieder geval alles gedaan wat in jouw vermogen lag. Het ligt nu in handen van dr. Van der Horst. Geef hem nog maar een lekkere knuffel voor je gaat.

Sanna

danielle

Hoi ALlemaal,

Eerst wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor de steun en hulp die jullie mij geven!
Ik ben met Tommie naar dr. Hedwig gegaan. Hij is nu daar opgenomen, omdat hij daar drie maal per dag krop voeding kan krijgen. Het is nu het belangrijkste dat hij goed aansterkt met voldoende voeding. Hij blijft daar nu tot vrijdag, dan kan ik hem weer ophalen.

Het is echt vreemd om je valkje zo achter te laten, maar op dit moment is dit het beste voor hem en heeft hij nog een kans om er boven op te komen.
Hij heeft 4 ml pap gekregen toen zat het vol, het moet langzsaam aan steeds iets meer worden, maar gelukkig weet zij precies wanneer er voldoende in zit.

Ik kan haar gelukkig altijd bellen, om te vragen hoe het met Tommie gaat. Als het de slechte kant opgaat belt ze zowiezo op, ook als er opeen heel veel verbetering in komt.

Groetjes Danielle

Coco en Chantal

Hoi Danielle
Ik ben blij dat Tommie is opgenomen, nu krijgt hij alle zorg die hij op dit moment nodig heeft, zorg die wij hem nooit kunnen geven.

Ik zal heel hard voor Tommie duimen dat  hij vrijdag naar huis mag en ook weer zo goed als de oude zal zijn.

Sterkte Danielle, Tommie is nu in goede handen .
Groetjes Chantal en de valkjes


Mara

Hoi Danielle

Ik zou eigenlijk niet online komen maar ik moest even weten hoe het ging met Tommie. Heel veel sterkte met deze situatie en zoals anderen ook al gezegd hebben, het is de juiste beslissing om heb bij Hedwig v.d. Horst te laten.

Ik ga voor je duimen en kaarsjes branden.

Mara

Sanna

Heel veel sterkte Danielle. We hopen allemaal dat Tommie nog genoeg vechtlust over heeft.

Groetjes, Sanna

Mandy

Ik hoop het ook en duim mee, sterkte!
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kaatje

Hoi Danielle,

Ik vind het heel erg voor Tommie en voor jou en ik ga ontzettend hard duimen dat Tommie er bovenop komt !! Hij is in ieder geval in hele goede handen en kan nu fijn tot rust komen en krijgt dan toch zijn voeding binnen !!

Enuhh als je er behoefte aan hebt gewoon bellen, ik weet zeker dat ze dat begrijpen ... bahh wat een gemene rotziekte is die megabacterie !!

Heel maar dan ook heel veel sterkte gewenst !

Liefs Karin


danielle

Dank jullie wel!

Dr. hedwig heeft me net gebeld omdat ik nog een dosering moest weten, wat ik aan Izzie moet geven. En het gaat goed met Tommie. Hij is nog wel wat suffig. Zijn kropje zat nog wat gevuld, dus ze kijkt voordat ze dadelijk weg gaat, of hij nog gevuld moet worden.
Toch misschien nog wat hoop  :D .

Groetjes Danielle

♪ Marlies

Hoi Danielle,

Hopelijk gaat het vanaf nu steeds een beetje beter met Tommie.
Ik duim mee met de rest.

Groetjes Marlies


Anja

Hoi Danielle,

Arme Tommie en arme jij. Voor Tommie is het gewoon het beste. Hij krijgt nu de zorg die jij en niemand denk ik hem kangeven.
Ook ik duim reuze hard voor jullie.

Heel veel sterkte allebei.

:-* :-* :-* :-* :-*

Anja

Gerda

Hoi Danielle,

Het is inderdaad voor Tommie het beste om bij dokter Hedwig van der Horst te blijven. Maar ik kan me voorstellen dat je wel heel erg moest slikken.

Ik had dat toen mijn valkje Nezumi een week bij dr Feld moest blijven in verband met een luchtweginfectie. Toen ik buiten stond heb ik eerst flink gehuild. EN elke dag als ik naar het plekje keek waar hij altijd zat, dan moest ik weer slikken. EN dan ben je constant bezorgd!

Dus ik snap wat je voelt en hoe onzeker alles is. Maar ik hoop dat het elke dag een beetje beter met Tommie gaat!

We duimen allemaal mee,

Groetjes en sterkte, Gerda, Grisha , Nezumi, Spikey, Yesil en Azul