* Yvegemse Valkjes * Boekje sluiten aub?

Gestart door Silke *, 11 oktober 2007, 19:58:09

« vorige - volgende »

Welk valkje vinden jullie het leukst/mooist? Kies 1

Kootje
Fluffy
Punky
Lientje
Micky
Melanietje

Mara

Hoi Silke

Ik ben heel benieuwd naar de foto's van je nieuwe aanwinst, maar die zullen wel in het weekeinde komen. Marlies heeft inderdaad hele mooie valkjes.

Mara

Sharon

Hoi Silke,
jeej!! Ik had gelijk  ;D ;D :P
Ik ben echt heel erg blij voor je dat je er nu een popje bij hebt. En ook nog zo'n mooie mutatie! Ik kijk nu al uit naar haar foto's hoor.

Heel veel plezier met haar!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Yvette

Ik zal ook eens willen weten wat je geheimpje is

Anke

Hoi Silke,
Leuk verslag ;D
Zal ik je eens wat vertellen... ALS James inderdaad split lutino is... dan is dit 1 van de mannetjes die eruit kan komen...
Witmasker Bont split voor {X2:Gepareld} {X1:Lutino} ;D ;D
Ik ben benieuwd naar je foto's!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Silke,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Yingo komt ook bij Marlies vandaan.

Ze heeft mooie vogels hè.

Ben benieuwd naar je foto's morgen.

Jij zult heerlijk slapen.

Groetjes Anja

♥Debby♥

Hee Silke wat gaaf.. een valkje erbij!! gaaf hoor!!

ben reuze benieuwd naar de foto's morgen!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Yvon

Hoi hoi

Nu kan ik je dan echt feliciteren met je nieuwe mooie aanwinst.  ;D
En nu een leuke naam bedenken.  ;)
Er staan genoeg namen op de namensites.  :P
Met een beetje zoeken gaat het je vast wel lukken.  :D

Nu wens ik je nog succes met je zoektocht naar een leuke mannelijke valkje.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Silke *

Hoi Mara,

De foto's zal ik zéker moeten trekken morgen, want ik ga zaterdag tot woensdagavond op reis. Dus, ik ga dan moeten tijd vinden om ze te plaatsen, maar dat doe ik wel gauw.
Die updates van de koppels moeten ook nog altijd komen, jeetje, ik zie het niet zitten  ::) ;D

Heb jij ook eeen valkje bij Marlies vandaan??

Hoi Sharon,

Hahahaha, ja de mutatie typte ik een pagina ervoor haha  ;D ;D Je hebt het wel goed geraden!  ;)
Aan het uiterlijk is ze niet zo speciaal, alhoewel haar mooie wangvlekken en kuif  :)
Maar haar spliten kunnen me wel nog eens verrassen.
De foto's worden morgen getrokken  :D

Hoi Yvette,

Mijn geheimpje, dat moet je nu toch wel al gezien hebben? Het voorlaatste berichtje op de vorige pagina  ;)

Hoi Anke,

Ik heb mijn best gedaan met mijn verslag hahaha  ;D
Wel fijn dat je mss ook zulke valkjes kunt krijgen zeg  :D
Foto's komen morgen dus  ;D

Hoi Anja,

Komt Yingo daar ook vandaan?  :D
Wat leuk zeg! Ze heeft er idd erg mooie zitten!

Ik zo tegen Jurgen: "zie je nou hoe je zo'n volière moet maken?" hahahaha, mijn stiefvader dus  ;D ;D

Heerlijk slapen, dat zal ik zeker doen  ;)

Hoi Debby,

Voor mij is het ook altijd erg leuk er een nieuwtje bij te hebben!!  :D En omdat ik nu een 4e koppel neem (de pop is er al) MOET er wel een grotere volière, dus haha ik ben benieuwd  ;D
Foto's trek ik dus ook morgen  ;)

Hoi Yvon,

Dankjewel! Tja, namen zoeken ben ik niet goed in. En de lijst heb ik zowat al 7 keren afgelopen  ;D
En op de links die jij eens door gaf van aboriginals en andere ook al meerdere malen. Ik ga zometeen nog eens op zoek  ;)

Het zal nodig zijn, niemand maar ook NIEMAND heeft hier nog bonte witmasker. Zelfs niet in de provincies hier erg ver vandaag  :(

We zitten hier ook met fameuze uitbreidingsplannen, een volière van 7 meter. Dus dan heb ik 7 koppels nodig, die ga ik moeilijk vinden  :-\

Groetjes
Silke

*Yvon

Je klinkt een beetje ongeduldig.  :P ;D
Je koppeltjes vind je heus nog wel.  ;) ;D
En je krijgt gewoon een voliere van 7 meter ??  :o  ;D
Weet je ook al of die er eerder is dan je nieuwe koppels ??  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Silke,

Eugenie is mee geweest toen we Yingo gingen halen. Zij heeft geen valkje van Marlies.

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Silke,
7 koppels?? Wouw! Dan moeten er dus nog 7 valkjes bijkomen in totaal. Jeej... dat is nog eens een hele uitbreiding zeg! Ik wens je heel veel succes met de nieuwe volière en de koppels die erbij zullen komen.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Silke *

Hoi Yvon,

Ongeduldig, en of!  8) ;D
Hahaha, wel, wanneer de volière wordt gezet, moet nog worden afgesproken en ik moet ook een deeltje opleggen, maar voor de rest doet Jurgen alles. Maar, we moeten nog even geduld hebben. Wanneer de volière er dan staat, koop ik nieuwe koppels.

Hoi Anja,

Aaaahzo, oke  ;D Was wss wel gezellig hè  :)

Hoi Sharon,

Jep, 7 nieuwe valkjes! Maar afmetingen enzo moeten we nog bekijken en mijn moeder en Jurgen hebben het wel een beetje druk nu. En er moet nog vanalles geregeld worden.
De volière zal er niet in 1 2 3 staan natuurlijk, we moeten nog een plan maken en kijken of het lukt want ons terras bij de volière loopt naar beneden, ons ander niet. Enzovoort, al die practische dingen.

Toen ik dus zei tegen Jurgen (toen we bij Marlies haar volière stonden): "Zie je nu hoe je dat moet maken?  ;D" was hij op het gedacht te komen ook zoiets te maken.

Hij wilt een volière waaar een deur inzit waar je naar een hokje komt waar het eten enzo staat, daarna heb je een gang met 7 deuren waar je toegang hebt tot de verschillende vluchte. Dit wil hij dus en ik hoop dat het er komt!

DUIMEN DUIMEN DUIMEN DUIMEN DUIMEN DUIMEN DUIMEN dus maar  ;D

Groetjes
Silke

Dierenfreackske

Hoi Silke ...ik had al weer wat in te halen zeg !! Waaaauw......
jij heb grootse plannen he !! Ik heb gezien dat je valkje van bij Marlies komt !!Wat een eind rijden was dat he maar het is wel de moeite waard hoor !!Ik heb ook al gezien dat er hele mooie valkjes zitten daar !!! Wat leuk zeg dat je zo'n grote voilere krijgt !!!Ik hoop dat je er veel plezier aan beleeft ook !!!
En wat leuk dat je vandaag al foto's gaat maken van je nieuw valkje !!! Ik ben heel blij dat ik twee toekomstige donsjes bestelde bij jou hoor !!! Ik ben al zoooooooo benieuwd he !!!
En Suske en Wiske zullen heeeeeeeeel gelukkig zijn met hun twee nieuwe vriendinnen he !!! Ik hoop dat die vier heeeeeeeeel oud worden samen in een kooi en heeeeeeeeel
gelukkig !!!
Hoe is het nu met je valkje ? Gaat het vandaag in de voilere met de andere valkjes ? Grtjs Ann

Silke *

Hoi Ann,

Hahaha, ja, grote plannen zijn het wel  ;D
Jurgen zei tegen me: ALS ER UITBREIDING KOMT, MOET ER EEN NIEUWE VOLIERE KOMEN. Dus er komt zowiezo uitbreiding hahaha ik zie er naar uit  ;D ;D

Op zich is het maar een 1.30u rijden, maar we moesten nog een heel stuk in Duitsland en een stuk door Nederland rijden, dus het was 11 uur rijden  ::)

Marlies heeft érg mooie valkjes zitten en heel veel  :D

Nu maar hopen dat die donsjes er zullen zijn  ;D Maar als ik 7 koppels zou hebben, heb je wel meer keus moesten die donsjes niet geboren worden.
Ik hoop ook dat ze lekker oud worden en veel plezier zullen hebben met elkaar!

Het nieuwe valkje zit nu nog ff in haaar kooitje, ik ga zometeen de volière wat binnen gaan kuisen en dan mag ze er lekker in. Dan maak ik ook foto's!

Groetjes
Silke

Sharon

Hoi Silke,
nou nou, dat zijn echt grootse plannen zeg, die nieuwe volière. Het klinkt in ieder geval echt heel erg mooi. Ik zal voor je duimen dat je precies zo'n volière krijgt die je wilt hebben!

Veel plezeier vandaag bij de birdies!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje