3 augustus 2025, 00:21:40

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

caro

Hoi Debby,

Het gaat heel goed met me, als het goed blijft gaan mag ik volgend weekend komen. Ik weeg 85 gram, maar als ik heel de dag niet gevoerd ben weeg 82 gram dus ik moet nog beter mijn best doen met eten.

:-* Daya
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Annelies

Hoi Daya

Kom op hé meisje je kan het verras Debby en doe je best  :-*

Liefs de mama van Zoë

Wilma1

De liefde van de man gaat door de maag   :P vandaar die wipwap in het voerbakje  ;D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

♥Debby♥

Citaat van: caro op 27 maart 2008, 20:28:47
Hoi Debby,

Het gaat heel goed met me, als het goed blijft gaan mag ik volgend weekend komen. Ik weeg 85 gram, maar als ik heel de dag niet gevoerd ben weeg 82 gram dus ik moet nog beter mijn best doen met eten.

:-* Daya

Whaaaaaaaaaa.. wat GAAF!!!!

Kom op meissie... ga je best doen...  dan kom ik je volgend weekend ophalen.. super!!  :D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerdy

ooooooo dat is toppies...en goed gaan eten hé..pas op hoor..anders krijg je bille koek van Kaybo die nu op het nestje zit..

gr gerdy

*~Jeanine~*

Hoi Debby,

Wat een leuke 18+ foto's.

En ook nog super goed nieuws over Daya.
Geweldig.
Ik ben heel erg blij voor je  :D

Kaatje

Hoi Debby,

Wat goed van Daya, ... ik hoop voor je dat ze lekker goed blijft eten en je haar volgend weekend dus echt kan gaan halen !! Dan is je gezinnetje voor wat binnen betreft compleet  :D

Groetjes, Karin

♥Debby♥

Ik vind het zooooo gaaf... ga echt duimen dat het gaat lukken volgend weekend.. 

Dixie verdient z'n vriendinnetje.. vind hem nu zo eenzaam af en toe..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*~Jeanine~*

•=Bonnie=•

Rode trosgierst vind ik hier in de buurt ook niet hoor, jammer want ze vinden het wel erg lekker.

*Petra*

Wij duimen hier ook mee voor 5 april  ;).

Groetjes Petra ;)

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Karin

Voor Debby is het makkelijk aan rode trosgierst te komen hoor, ze verkopen het bij de vogelhandel in Rijnsburg  ;D 5 euro per kilo ongeveer.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kaatje

Hoi Debby,

Ik wens jullie een supergaaf en gezellig weekend toe in Avi-fauna en natuurlijk met de trouwdag van je schoonouders die jullie tegelijk een klein beetje vieren met de aankomende verjaardag van de tweeling !

Geniet ervan meid !

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Debby .... je verhalen boekje loopt ook als een trein he !
Ik had hier alweer wat in te halen ....jammer dat je geen dagboekje begint , . Ga je dat niet eens overwegen ?  Hihihi

ja  , dat zou een stuk makkelijker zijn haha ...voor mij dan , want ik geraak er soms niet altijd tot bij de verhalen he  en ik vind het wel spannend bij jou hoor ...Wie weet ?   Grtjs Ann

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.