2 augustus 2025, 22:42:49

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Citaat van: Anja op  1 december 2007, 18:46:38
Hoi Debby,

wow wat een gave foto's. Genoten heb ik ervan hoor. En je handtekening is ook weer super.

Heb wel een vraag.......................ben jij niet bang dat ze tegen de ramen aan vliegen?

Groetjes Anja

Nou anja. het is eigenlijk zo... ons huis bestaat bijna alleen maar uit raam..  hihi... In het begin liet ik alle vouwgordijnen zakken..  zodat ze precies wisten hoe of wat.. en langzaam aan ging ik ze iets omhoog doen..

ze komen gewoon helemaal niet bij de ramen in de buurt.. er is er nog nooit 1 tegenaan gevlogen.. en het is echt geen doen om de hele dag de boel potdicht te hangen..

misschien komt het door de roede's tussen het glas dat ze duidelijk zien dat ze er niet door kunnen??

bedankt voor alle reactie's op de foto's..  ze waren ook allemaal goed gelukt.. dit is echt nog maar de helft van alle foto's.. maar met 2 valkjes is er zo weinig fotomateriaal! hahahaha...

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Debby,

gelukkig maar. Ik zag het hier al helemaal voor me.

Groetjes Anja

♥Debby♥

Weet je wat ik denk.... dat als het weer een BEETJE mee werkt gaan wij morgen naar avifauna.. is ook best een groot gedeelte overdekt maar een beetje mooi weer zou wel prettig zijn..

sandy

hoi deb ik wilde je nog even bedanken voor de mooien foto  gr sandy

♥Debby♥

Caroline

Wow, leuke foto´s heb je gemaakt.  :D

Je nieuwe handtekening vind ik ook gaaf.  ;)

En ik kan me wel voorstellen dat je geschrokken was hoor, hier mogen ze ook niet over de vloer lopen, gaat gewoon niet met 4 kleine kinderen, die kijken nergens naar.  :o

Ik duim voor goed weer morgen dus ..... heel veel plezier.  ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

dank je caroline!

Nou als het alleen die 4 kinderen zouden zijn.. hahahaha.. maar hier stampen ook nog dagelijk wat grote mannen door het huis heen en die vind ik veeeeeeeeel gevaarlijker! hahahaha

Diesel heeft wat rondjes getrokken vanavond!! 't gaat echt super!

Peggy

Goed zo Diesel! Ga zo door  :D

Oh je was de boekhouding aan het doen tot ong 3.00u ?  ik dacht dat je aan de poets was ,haha  ;D

Hopelijk heb je nu een rustige dag gehad,want je ging toch helemaal NIETS doen  ;)
Ik kom net terug van mijn werk en mag morgenvroeg weer en morgenavond ook weer...wat ben ik toch een bofkont  ;D
Ik doe mijn werk graag hoor  ;D

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

♥Debby♥

Ja.. hahaha.. een boekhoudster in ploegendienst.. hahaha.. een 1 mansploeg met verschillende diensten..  ;D

ach.. als wessel straks ook naar school gaat dan heb ik overdag alle tijd.. maar ik hou dit nog wel een jaar of 3 vol hoor.. Hij wordt alweer veels te snel groot..  ::)

Mara

HOi Debby

Ik hoop niet dat je het rotweer hebt dat wij hier hebben hoor, want hier regent het behoorlijk en het waait er ook nog eens flink bij.

Mocht je nog naar Avifauna gaan, veel plezier. Fijn dat het alweer beter gaat met Diesel en dat hij zijn rondjes alweer draait.

mara

Caroline

:o Ik weet niet hoe het weer bij jullie is maar hier is het ....  :-X :censuur
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

:'( :'( :'( vreselijk   :censuur weer.. Geen avifauna dus..

we hebben net jungleboek gekeken.... dat is ook leuk!  :)

kinderen zijn spelletje aan het doen met papa en ik zit erbij aan tafel met de laptop...

Duuk heeft een nieuwe spelletje.. hij komt heel dicht bij je gezicht en gaat dan knabbelen aan je lip... net zolang tot je je mond open doet en dan stopt hij z'n hoofd erin???????

ik heb maar gezegd tegen mijn man dat hij dat niet moet doen ivm bacterieën... maar dat beestje is echt nergens bang voor... de mafkees..

resultaat is dat hij nu knabbelt aan je lip en als je dan je mond niet snel genoeg open doet gaat hij z'n kopje tegen je lippen aanduwen... whoehahahaa...

Peggy

Haha die Duuk toch!
Gaaf toch,dat ie nergens bang voor is.  stoere vent  8)

Geniet er maar lekker van hoor dat je kleinste nog thuis is,  het gaat al snel genoeg.Ik mis dat nog regelmatig hoor,nu ze allebei op school zitten.

Ik heb nu ook meer tijd voor vanalles en dat is wel eens fijn maar ik mis mijn jongens wel hoor.  Zo'n dagje thuis met zijn allen vind ik ook zo fijn...de jongens zijn met lego aan t spelen nu...ik krijg zo af en toe een heerlijke  :-* van de jongste dus wat wil je nog meer.

Het wordt dus bij jullie geen dagje avifauna..jammer hè dat het weer zo tegenwerkt  ;)  Avifauna;  daar moeten wij ook nog eens naar toe.

Fijne zondag hè

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi debby,

Doen ze hier ook.

Verschillende valkjes die voor tandarts spelen hoor.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Debbie,
Ik heb genoten van je foto's.
Wahaha op de deurknop... zo van mag die ook open ;D
Ook je speelplaatsje vind ik erg leuk.
Kortom leuke foto's enneh.... ook met twee valkjes heb je veel fotomateriaal hoor. Je doet gewoon heel vaak "klik" ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes