2 augustus 2025, 12:28:56

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Wat schattig Peggy die  :-*... genieten hoor.. zalig!

Anja, blij dat Duuk niet de enige is met van die gekke spelletjes! hahahaha

Anke.. bedankt voor je reactie ook..  ik heb vandaag nog kralen zitten rijgen dus het speelplaatsje is nu nog leuker voor ze!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

ManjaV

Hoi Debby,

Wat heb jij een lieve valkjes zeg! Ik vind je foto's echt heel erg leuk. Vooral die foto's waarbij Duuk (het grijze valkje) naar boven kijkt! Dat is altijd zo lief om te zien als ze kijken naar iets dat overvliegt. ;D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Sally

Hallo Debbeltje,

Weer even niet geweest hier.
Je hebt hele mooie foto's van je 2 lieverds geplaatst. Het zijn echte beauty's.
Dat spelletje van kop in de mond kennen ze hier ook allebij.
Als ze maar zien dat ik iets aan het eten ben staan ze allebij al aan mijn lippen en als mijn mond dan maar een beetje opengaat gaat direkt die bek erin.
Ach wat zijn het toch zotte beestjes he. :)

Groetjes Sally

*Petra*

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Gisteren was het vreselijk slecht weer.. en dan moet je natuurlijk je kindjes vermaken.. dus eerst ben ik met de meiden kralen gaan rijgen... en daarna hadden ook de valkjeskindjes de middag van hun leven...  ;D

en dit is vanmorgen... lekker appeltje eten..

♥Debby♥

Duuk vertoont al 2 dagen vreselijk macho gedrag.. tikken met z'n snavel.. breed rondlopen en maar kletsen, brabbelen en fluiten.. en Diesel?? die gaat er voor op de loop...

Het is echt net of Duuk probeert indruk te maken op Diesel maar die er niets van hebben moet.. Zal Diesel dan toch een DIDI zijn?? Die doet dit echt helemaal niet..  ;D

♥Debby♥

En dan vergeet ik nog het belangrijkste te vertellen...

Diesel trekt z'n rondjes weer!!!

ik heb nog 1 vraagje.. tijdens die valpartij is er 1 staartvleugel geknakt.. die wappert dus los heen en weer.. ik dacht dat hij misschien wel uit zou vallen maar niet dus.. moet ik het laten zitten? of zal ik hem afknippen bij het breukje??

caro

Hoi Debby,

Eindelijk even tijd om te komen buurten bij je. Ik vind dat je schitterende foto's heb gemaakt.
Ik vind het ook maar niets als de vogels op de vloer lopen. Mijn buurvrouw heeft een paar jaar geleden ook op haar valkparkiet gestaan, hij heeft het niet overleefd.

Wat fijn dat het weer goed gaat met Diesel.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

♥Debby♥

Hoi Caro,

Leuk dat je even langswipt!!   ;D

Peggy

Wat een akelig verhaal caro  :(  bah...het zal je maar overkomen.

Gaaf,dat Diesel weer goed kan vliegen.  Je kunt de afgebroken staartveer afknippen op t plaatsje vd knik...je kunt hem er ook voorzichtig uittrekken..dan groeit ie sneller terug..af en toe proberen want als ie los zit hoef je niet echt te trekken,  dan floept ie er zo uit.

en ja die duuk van jullie ;  stoer ventje is het dus. mss is diesel idd wel een Didi  ;D

Je hebt weer mooie foto's geplaatst!  leuk zo'n kralen-speeltuin...hebben ze weer wat te slopen  ;D

Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

♥Debby♥

UITTREKKEN??????????  :'( dat durf ik niet hoor.. dat doet toch pijn???? dat zal de schaar wel worden dus.. (held op sokken! ;D)

Ik ga mijn meisjes uit school halen.. de ochtend is weer zo goed als om!

Peggy

het klinkt vervelend ja...je moet ook niet echt hevig trekken hè want dan zit het veertje gewoon nog te vast en dat doet dan best pijn,denk ik...en je moet het sowieso snel doen....maar je kunt natuurlijk ook gewoon wachten Debby. Maar als je het snel doet valt het volgens mij wel mee..maare ik ben ook niet zo'n held hoor en afknippen is ook een goede oplossing.

Gr Peggy
ja zo'n ochtend vliegt voorbij hè.

♥Debby♥

ik ben stoer...  ;D de veer is eruit.. ik had hem vast en hield z'n ruggetje beet en kon hem er zo uithalen.. hij piepte niet eens echt..  nu kan er snel een nieuwe mooie veer terug komen..

hij mist nu z'n 2 langste veren..  ::)

Peggy

wow hée Debby ;  wat goed!  viel dus wel mee  ;)
;D

gr peggy

♥Debby♥

Ja viel echt onwijs mee.. maar 't is net wat jij zegt... hij zal al wel wat los gezeten hebben denk ik.. ik heb de veer net gewassen en hij ligt nu in mijn kast..  ;D 't bewijs dat ik heel stoer ben! whahahahahaa....