Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Marian

Hoi Jeanine,

Hé ik zie dat je vandaag jarig bent.
Gefeliciteerd en een hele fijne dag vandaag :D :D
Eindelijk Melody thuis, na lang wachten, des te meer genieten ;)

Groetjes, Marian

Mara

Hoi Jeanine

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een fijne dag!!!

Liefs

Mara

Anja

Kaatje

Fijne Koninginnedag vandaag met de Alaa en de kinderen  :-*

lynette

Hoi Jeaninne

Hoe gaat het met jou en de valkjes?

Groetjes Lynette  :-*

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Peggy

Hoi Jeanine,

Ik zat gewoon even aan jou en je disneyteam te denken  :D
Alles goed daar ?

Liefss Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,

Met het Disneyteam gaat het prima.
Melody onze laatste aanwinst doet het hier ook supergoed. Ze voelt zich volgnes mij heel erg thuis en is beste vriendinnetjes met Belle :D

Mushu is de clown in de kooi. Het is echt mijn kereltje geworden. Als hij me ziet komt hij meteen naar de deur gesprongen. En schreeuwen als ik de kooi niet openmaak  ::). Bij de rest van het gezin vliegt meneer snel een paar rondjes en land dan op de kooi. Als ik Mushu eruit pak kruipt hij (als het kon) liever in me ::) Het is een echte knuffelkont. Heel erg lief en heel erg aanhankelijk. Net zo als Twinkeltje bij Amanny is is Mushu bij mij.

Shanti is gek met iedereen als tut hola maar aandacht krijgt ;D Kusjes geven bij het leven en ze is superdol op oorbellen.

Zazou zit nog altijd het liefste bij Alaa :)

Feline wil alléén nog maar kroelen in de kooi :-\ Er buiten zit ze nu liever op de deur of op de kooi. Ze stapt keurig netjes op en is gewoon een heel zachtaardig lief meisje.

Vitani is nog steeds onze gillende keukenmeid. Ze is liever op zichzelf en vermaakt zich dan ook prima. Ze stapt wel netjes op als ze de kooi weer in moet.

Baloo is precies hetzelfde. Hij is echt geen mensenvalkje. Maar wat is ons kereltje toch mooi geworden. Hij is alleen geen koning meer van het disneyteam. Mushu heeft die plaats echt ingenomen. Hij heeft zelfs een meisje van Baloo ingepikt  :o Baloo weigerd terug in de kooi te gaan pas als alle andere in de kooi zitten gaat meneer ook terug. De enigste keer dat hij ook opstapt ;)

Gorgi is ons klein lief schattig manneke. Hij fluit als de beste maar heeft helemaal geen oog voor een van de poppetjes. De voerbak is prima voor Gorgi ::) 8) Hij vind kroelen heerlijk en zit graag bij iemand op de schouder.

Melody is nog wat angstig maar Amir doet volop toilettraining met haar. Misschien vind ze het op den duur toch fijn om bij ons te zitten voorals nog is dit niet het geval.

Twinkeltje is echt het valkje van Amanny. Als Amanny thuis is vliegt ze ook meteen naar haar toe. Die twee zijn echt twee handen op een buik. Echt super om te zien.

Met ons gaat het iets minder door de hooikoorts daarom ben ik ook erg weinig op het forum. Als de ogen gaan tranen is het nogal lastig lezen en krijg ik steeds meer last. Ik ben jullie niet vergeten maar mijn ogen gaan nu even voor het forum.

Zo denk dat jullie weer op de hoogte zijn van alles.

Liefs Jeanine

Kimm

hoi jeanine,

fijn weer wat van je te horen. leuk dat het goed gaat met de valkjes. hooikoorts is minder  :-\

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

lynette

Hoi Jeannine

wat fijn om een update te lezen van Het Disneyteam. Helaas weet ik ook wat hooikoorts is  :-\ Sterkte er mee en hopelijk word het weer gouw wat gunstiger.

Groetjes Lynette  :-*

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Dierenfreackske

Hoi Jeannine, wat een superleuke update, wat fijn dat het zo goed gaat en je zo veel plezier beleefd met de valkjes...
grtjs Ann

Peggy

Hè wat fijn zo'n positieve gezellige update..nu zijn we idd weer helemaal up to date  :D  Ik vind het fijn om te lezen dat het zo goed gaat met al je valkjes.
Wel balen zeg dat jullie zo'n last v hooikoorts hebben,  sterkte daarmee meis .

:-*

Liefs Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,

Ik val maar meteen met de deur in huis.
De laatste tijd was mijn kleine meid steeds vaker ziek en s'nachts heel erg veel hoesten.
Op advies van de huisarts hebben we in het ziekenhuis een allergie test laten doen.

De uitslag is verschrikkelijk. Naschwa is allergisch voor de meeste knaagdieren, pollen, katten en het aller ergste vogels.

We hebben het advies gekregen om de vogels weg te doen. Natuurlijk gaat de gezondheid van mijn meisje voor alles.

We zijn er wel heel erg kapot van. Dit had ik echt niet verwacht.
We moeten onze schatjes dus met heel veel pijn in ons hart weg doen.

Wij weten het nu een paar dagen en ik kan het nu pas op papier zetten.

Verder weet ik nu even niks meer te zeggen.

Groetjes van een hele verdrietige Jeanine

Saar

Och nee wat verschrikkelijk :'( :'(
Is een buitenvoliere misschien een optie? Of kan dat ook niet?
Sterkte :-*
Groetjes Saar :-*

Caroline

Ach meisje, wat een verschrikkelijk nieuws.  :'( :'(

Ik heb er eigenlijk geen woorden voor.  :-X

Ik zou willen dat ik wat voor je kan doen .... bel me alsjeblieft, als ik wat kan doen of je ergens mee kan helpen. Of als je gewoon even je verhaal kwijt wil of uit wil huilen.

Heel erg veel sterkte met dit verschrikkelijk bericht wat jullie kregen.

Ik voel je verdriet.

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

Hoi Jeanine,

Dit is heel erg wat je/jullie overkomt :'(
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik verder kan zeggen...
Heel veel sterkte hiermee.

Groetjes, Marian