Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Jeaninen,
Wat een verdrietig nieuws :'( :'(
Heeeeel veel sterkte!!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

Jeanine,
Wat een verdrietig nieuws is dit zeg, wat is dit erg zeg.
Ik heb er ook geen woorden voor.
Ik kan niet meer dan je heel veel sterkte wensen.
Wat moet het een drama voor jullie zijn om afscheid te nemen van de valkjes.

Liefs Danielle

Sally

Hoi Jeanine,

Wat n verschrikkelijk nieuws. Het moet echt een drama zijn voor al je valkjes weg te doen.
Heel veel sterkte hiermee!

maar zoals je zelf zegt: de gezondheid van je meisje gaat voor.

Voor jullie allemaal een hele dikke knuffel.
En veel sterkte met afscheid nemen van je allerliefste valkjes!

Liefs,
Sally

Kimm

ach lieve jeanine, wat een verschrikkelijk nieuws zeg  :'(  :'(
jeetje , ik heb echt met je te doen. dit is zo erg om te gaan doen, bah!! :censuur
dit is inderdaad een groot drama voor jullie.
meis ik wens je ontzettend veel sterkte en ik hoop dat je de kracht vind om hier doorheen te komen en dat al jouw lieve valkjes een goed tehuisje zullen krijgen.

liefs kim  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi lieve Jannine, wat verschrikkelijk is dat ...natuurlijk ben je er kapot van meiss... ik weet dat het het beste is hoor voor allemaal , gezondheid van je kleine meid gaat voor alles natuurlijk....ik hoop dat je lieve huisjes vind voor je valkjes.
Echt waar.... STERKTE    Ann

Rianne

Wat erg Jeanine... Maar idd, de gezondheid van de kleine gaat voor... Veel sterkte er mee!

Peggy

Ow Jeanine,  wat verschrikkelijk.
Ik weet meis dat dit heel moeilijk is voor jou en je gezin want jullie zijn helemaal weg van jullie vogeltjes.
En natuurlijk gaat de gezondheid van jullie kleine voor maar toch,  dit is gewoon zo balen  :(
Als ik je ergens mee kan helpen meis dan moet je het zeggen..
hè wat is dit toch ontzettend naar!
Heeeeeeeel veel sterkte.
Ben benieuwd wat je nu met je valkjes gaat doen  :'(   er zijn ,denk ik, genoeg mensen hier die een valkje van je willen overnemen.
Liefs Peggy  :-*

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Dankjewel allemaal voor jullie medeleven.

Gisteren zijn Zazou en Baloo naar mijn zus verhuisd.
Zo blijf ik op de hoogte.
We kunnen ze helaas niet meer zien omdat mijn zus ook katten heeft en zowel Naschwa als Amanny als ik zijn daar allergisch voor. Maar ik weet dat ze het bij mijn zus net zo geweldig krijgen als dat ze het hier hebben gehad.
Baloo en Zazou moesten van mij persee bij elkaar blijven en dat is gelukkig gelukt.

En ik dank god op mijn blote knieën dat ik zo'n lieve moeder heb die ook wat valkjes bij haar wil hebben inclusief de kooi.
De megatamme valkjes gaan dus naar mijn moeder dit zijn.
Twinkel, Shanti, Gorgi, Feline en Mushu.
Mijn moeder heeft ook een eigen valkenkamertje. Ze zou ze het liefst allemaal willen nemen maar dat gaat helaas niet omdat ze in een flat woont.
Belle het cinnamon geelwangpoppetje, Melody het albinomeisje en Vitani het geparelde cinnamon witmaskerpoppetje zijn de grootste herrieschoppers van ons. Vitani toch wel het allermeeste. Ze heeft super longen ::) .

Ik denk dat hun 3 naar een kennis van mijn moeder gaan en daar in een voilere komen.

Ben wel opgelucht dat sommige naar mijn moeder gaan zodat Amanny, Amir en ik natuurlijk ook toch nog even lekker kunnen knuffelen iedere week.

Het blijft harstikke moeilijk. Maar ik weet ook dat we geen andere keuze hebben.

Nogmaals heel erg bedankt allemaal voor jullie lieve woorden.

Liefs Jeanine

Hermien

Och meid, wat verschrikkelijk! Heb niets meer toe te voegen aan wat anderen al hebben geschreven. Ik leef met je mee, hoor. Fijn toch, dat een aantal tenminste nog in de familie blijven. Maar wat zal het stil worden, hè?
Heel veel sterkte!

Anja

Jeetje Jeanine,

Wat erg zeg. Maar zoals je zelf al zegt gaat de gezondheid van je gezin voor. Helaas weet ik wat je voelt, het verdriet, de boosheid noem maar op.
Gelukkig heb je ze al kunnen herplaatsen en kun je de meeste zelfs nog blijven volgen.

Super van al die mensen die je valkjes opvangen. En bij je moeder daar kun je idd nog knuffelen met de valkjes.

Meis voor jou en je gezinnetje heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Dikke knuffel,

Anja

Anke

Hoi,
Fijn dat je al goede nieuwe plekjes hebt voor je lieverds.
Wat een verdriet moet dit allemaal geven.
Nogmaals heeel veel sterkte!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

gelukkig heb je een hele lieve familie.
desondanks blijft het  :censuur
sterkte meid en een dikke knuffel,  :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Yvon

Hoihoi

Ook ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het afscheid nemen van jullie geliefde valkjes.  :-*
Gelukkig kunnen jullie toch een aantal van jullie valkjes blijven volgen.
Dat geeft dan toch wel enige verlichting.
Moeilijk zal het de aankomende tijd nog wel even zijn.  :-\

Groetjessssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hey Jeannine

Ow wat een drame zeg! Als ik iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag. Heb net een reservering geplaatst voor 2 valkjes maar anders had ik met het grootste plezier wel een of 2 valkjes over willen nemen. In geval van nood kan het altijd nog.

Laat je me weten als ik eventueel nog iets kan doen? Wat een drama zeg, echt vreselijk.

Sterkte, ook voor je man en de kinderen.

mara