Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Kaatje

Hoi Jeanine,

Ik kom je ook even een dikke knuffel brengen en je veel beterschap wensen  :-*

Liefs, Karin

*~Jeanine~*

Allemaal hartelijk bedankt voor de beterschapswensen.

Voel me alweer een stuk beter. Heb de griep flink te pakken gehad. Eerst me stem kwijt en daarna dus gewoon even de griep eraan vast geplakt.
Gelukkig niet verkouden geworden. Even afkloppen hoor.

Zoals jullie al inmiddels in het boekje van Caroline hebben kunnen lezen heeft de arme schat uit de goedheid van haar hart weer ellende met het P nest. (donsjes van Eros en Perle)
Jullie weten ook dat ik daar het albinootje heb gereserveerd. Melody.
Ik weet dat Caroline alles doet wat in haar vermogen ligt om de kleintjes erdoor heen te helpen. Willen jullie meeduimen dat het Caroline lukt om Melody en haar broertjes er door heen te slepen.
Ik bid en duim en natuurlijk niet alleen voor Melody maar ook voor haar broertjes en de valkjes van Caroline dat zij niet besmet zijn met wat het ook is. Vrijdag hoort Caroline meer)

Veel liefs Jeanine.

Peggy

Hoi lieve Jeanine,

Ik duim heel hard voor jullie kleine Melody..hoop echt dat er niet nog meer ellende komt..dit is al erg genoeg.Vind het ook erg vervelend voor jou meis..als we alles van te voren zouden weten..Caroline probeerde mijn kleine charlie en loena te redden en nu zit ze met nog meer problemen..zo naar,zo niet eerlijk en ik baal er echt van  :'(
Ik duim voor een hele goede afloop.
Liefs Peggy :-*
ps;gelukkig voel je je weer wat beter.

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*Manon*

Ik kom even langs om je te zeggen dat ik keihard voor de p-tjes duim en dat ze er allemaal gezond en wel doorkomen.

Liefs Manon

Marian

Hoi Jeanine,

Ook ik duim mee dat de zieke donsjes beter gaan worden en dat alle andere valkjes niet ziek worden.

DUIM...DUIM...DUIM...DUIM...DUIM...DUIM...DUIM...DUIM...

Groetjes, Marian

Caroline

Het gaat nog steeds "goed" met je witte kaboutertje .... ze heeft nu een iniminie wit kuifje.  :-*

Ik doe mijn best.

Liefs en bedankt voor je steun.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi jeanine,

ook voor jouw donsje duim ik hard hoor!!!  ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*~Jeanine~*

Hoi Peggy,

Als...... is altijd een lelijk woord. Ik weet dat Caroline altijd klaarstaat voor iedereen. Als ze iemand kan helpen doet ze dat meteen. Zo ook voor jou. En ik weet ook dat jullie niet konden weten dat Loena en Charlie iets besmettelijks hadden. Neem niemand iets kwalijk. Ik duim ook voor jou meid dat Joepke en Guusje niet ziek worden en zo ook voor de valkjes van Petra. Ik weet dat Caroline er alles aan doet om ze erdoor heen te krijgen. Daar heb ik super veel bewondering voor. Ze heeft het altijd zo druk en dan dit er nog eens bij :-\ Ik doe het Caroline in ieder geval niet naar.
We duimen en bidden hier ook voor een goede afloop.
Bedankt voor je berichtje :-*

Hoi Manon,

Dankjewel meid :-*

Hoi Marian,

Ook jij heel erg bedankt :-*

Hoi Caroline,

Dat jij je best doet daar twijfel ik geen moment aan.
Ik hoop dat al je inspanningen beloond worden.
Hoop dat het lukt om Melody en haar broertjes erdoor heen te slepen en dat je eigen valkjes niet ziek worden.
Op de foto ziet het er in ieder geval al veelbelovend uit. Weet dat ze er nog niet zijn. En ik weet ook dat ze op dit moment nergens beter af zijn dan bij jou. :-*

Hoi Kim,

Heel erg bedankt :-*

Liefs Jeanine

*~Jeanine~*

Ondanks het nare bericht over de P-tjes. (denk overigens dat ze het nu wel gaan redden) wil ik de verjaardag van ons meisje niet overslaan.

Feline is vandaag 1 jaar geworden.

Dit dametje is geboren bij Caroline. Papa Amor en Mama Diégah. De giga kuif heeft ze papa en de grote forsheid van mama. Op dit moment weegt Feline 128 gram :o
Ze is een heel rustig lief valkje. Dat eerst een tijdje bij Anja, Ton, Jeroen en Lisa heeft gewoont onder de naam Yesni. Samen met Anja en Lisa hebben we toen gekozen dat ze bij ons het Disneyteam kwam verstreken onder de naam Feline.
Heb er geen moment spijt van gehad dat ze hier is komen wonen. En we zijn Anja en Lisa nog steeds heel dankbaar dat ze Feline aan ons hebben toevertrouwd.

Dus Feline

Hoop dat je nog vele jaren in ons midden mag blijven :-*

Liefs Jeanine

Kimm

lieve feline,

van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hoi Jeannine

Ik hoop dat jouw P-tje het gaat redden, net zoals de anderen, heb er zelf ook eentje uit dat nest gereserveerd, alleen nog geen idee welke.....

En gefeliciteerd met de verjaardag van Feline!

Liefs

mara

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sally

Hallo Jeanine,

Ik kom even zeggen dat ik ook heel erg hard duim voor jou Melody (parel?) dat zij erdoor mag komen. En ook voor haar broertjes.

En natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met Feline haar 1ste verjaardag!
Dat er nog vele jaren mogen bijkomen voor dit prachtige meisje!

Groetjes Sally

Marian

Hoi Jeanine,

GEFELICITEERD met je beaty Feline :-*

Groetjes, Marian