Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Ik weet dat caroline het helemaal niet erg vind als ik foto's uit haar boekje jat ;D

Hoi Manon,

Mushu doet het echt supergoed. Ben heel trots op hem.
Het is een prachtig kereltje. Lijkt of hij wolkjes op zijn vleugels heeft. Ben helemaal verliefd op ons ventje :D

Hoi Karin,

Heel erg bedankt voor het duimen :-*
Wij duimen hier ook dat Parel het super gaat doen en een mooi sterk meisje wordt. Ze doet het super en papa Eros doet het ook super dit nest, dus wat willen we nog meer :D Perle doet het altijd goed ;)

Hoi Caroline,

Heel erg bedankt voor de mooie lieve foto's :-* :-* :-*
Wat zijn ze toch weer mooi zeg.
Het is dat ik 2 heb die wat weg hebben van Winky anders wist ik het wel hahahaha
Nick is ook prachtig en Mushu is gewoon ................. geen woorden voor :)

Hoi Peggy,

Ben het helemaal met je eens :D
Ik vind Winky ook echt super mooi.
Ze is perfect getekend.
Alleen voor mij jammer dat het een poppetje is en geen ventje.
Maar ik vind Mushu ook geweldig mooi.
Ben nog niet klaar met mijn disneyteam  :P
Die wordt nog groter en mooier let maar op ;)

Hoi Karin,

Caroline heeft zeker schitterende jongen.
Mijn moeder komt Woensdag en dan laat ik haar zeker de nieuwe foto's allemaal zien.

En tuurlijk houd ik het geheim voor mijn man. Dat is hier inmiddels traditie ;D
Hij weet helemaal niks van Mushu af en ook niet dat er een albinopoppetje komt over de rest nog maar niet te spreken ;D

Jij ook een hele fijne zondag :-*

Hoi Manon,

Viel mij ook op dat Winky veel feller geel is als Mushu. Winky lijkt meer op Feline van mij. Die is ook zo mooi geel. Mijn moeder heeft trouwens ook Yodi en dat is een zusje van Twinkel en Shanti. En Jaimy, Rozie en Jacky zijn zusjes en broer van mijn Vitani. Nu weer een keer maar dan broer en zus :D

En jij natuurlijk het broertje van Mushu en Winky. Vind Sil ook erg mooi. Lijkt veel op Beauty zijn grote broer die bij mijn moeder woont :D

Liefs Jeanine

danielle

Hoi Jeanine,
Wat is Mushu een mooi valkje. En hij ziet er ook zo lief uit op de foto's. Die 'wolkjes' op zijn rug zien er echt mooi uit, vooral omdat ze zo mooi donker zijn. Het duurt zeker niet lang meer tot hij bij jullie mag komen wonen, want zo te zien is hij al goed aan het oefenenen met eten.

En een albino meisje. Allemaal spannend zeg.

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hoi Jeannine, ja dat is waar, ik jat ook soms de foto's van de valkjes die ik zie bij Anke en Yvon soms hoor! Grtjs. Ann

Kaatje

Hoi Jeanine,

Echt gaaf dat je het elke keer opnieuw klaarspeelt om een "geheim" valkje te halen zonder dat ( sorry, moelijke naam ) je man er ook maar iets van weet  ;D

Hehehehe en als ik het zo lees dan komen behalve Musha en het albinopopje er vast nog wel wat valkjes bij ! Echt super dit  :D

Geniet maar lekker van de vooruitzichten  :-*

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Jeannine, jaaaaaa heerlijk , al die valkjes he, en Mushu is een heerlijk valkje, echt mooi! Grtjs Ann

Kimm

o wat is Mushu een lekker ding zeg :-*  :-*
echt zo lief om te zien!
nu heb je weer iets om lekker naar uit te kijken, leuk is dat he!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian

Hallo Jeanine,

Wat een mooie, lieve aanwinst.....Mushu 8) :-*
En wat gaaf dat je dat allemaal geheim kunt houden voor je man :o.....en oh...straks ook nog een mooi albino meisje van Caroline :-*.......heb je al een naam? ;D

Groetjes, Marian

Dierenfreackske

Heb daarnet foto's bekeken bij Caroline haar boekje en Mushu is een heel prachtig valkje, maar eigenlijk vind ik ze allemaal mooi, hihi! Grtjs Ann ;D ;D ;D ;D ;D

Caroline

Hoi hoi, ik kom even je dagboekje om hoog trekken en een kleine update geven.  ;)

Zoals je gelezen hebt, hebben Nick, Mushu en Winky heel erg veel geluk gehad, gelukkig vlogen zij hun gele broertje niet achter na zoals in mijn nachtmerries, maar bleven zij bij mij.  :)

Nick vermaakte zich prima, zo los in de kweekkamer, hij is dan ook elke dag wel even in de kweekkamer los ...

Mushu was voor het raam naar buiten aan het kijken, misschien er zelf tegen aan gevlogen maar hij heeft niks aan het avontuur over gehouden. Sinds enkele dagen krijgt hij geen pap meer, hij blijft goed op gewicht en komt zelfs al aan, hij woog net 93 gram Vanaf morgen mag hij samen met grote Nick mee los.  :D

Winky is nog een heel ander verhaal .... zij zit nog volledig op de pap, 3 x heeft zij en Orphy echt nog nodig. Haar heb ik terug gevonden tussen de muur en de kooi van haar ouders maar ze had zich gelukkig ook niet gezeerd.

Mushu krijgt denk ik echt de bouw van zijn moeder, een flinke stevige valk.

Winky wordt een kleine slank poppetje, net als papa Amor en net zo knalgeel als zusje Feline.  :-*

Kleine Melody doet het goed .... haar oogjes zijn al geopend en ze groeit goed. Ik denk morgen of overmorgen haar ringetje aan te kunnen doen.

Ik geef de P-tjes 3 x per week extra Calcitat-50 hopelijk voorkom ik daarmee wat Iris overkwam. Tot nu toe blijft Eros nog netjes van de dons af, hopelijk ook van de pennetjes straks.

Hier een paar lieve foto's.

FIjn weekend, dikke knuffff.  :-*

Lieffffffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Jeanine,

Wat ben je lekker verwend door Caroline met prachtige foto's, ze zijn werkelijk schitterend, geniet er lekker van meid en een heel fijn weekend gewenst  :-*

Een dikke kus voor al je valkjes !

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi , wat fijn dat Mushu snel komt nu , weer een mooi valkje bij he! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,

Ga nu niet op iedereen apart reageren. Sorry hiervoor.
Ben zelf op dit moment geveld door de griep die heerst.
Mijn hele lichaam doet pijn. Dus kruip zo weer lekker op de bank.

Met de valkjes gaat het allemaal prima. Ze vermaken zich opperbest in hun paleisje.
Gorgi fluit steeds meer voor alle speeltjes en voerbakken ::)
Denk dat de ware er voor Gorgi nog niet erbij zit.

We kijken erg uit naar de komst van Mushu. Hij komt samen met zijn zusje die bij mijnmoeder gaat wonen en het kleine broertje van Gorgi, Nick die ook naar mijn moeder gaat.

gelukkig deze ronde bij Eros en Perle wel een mooi albinomeisje geboren. Nu heet ze Parel maar het wordt dus Melody hier.

Verder weinig nieuws te melden.
Kom snel weer een grotere update schrijven als ik me beter voel.
Iedereen bedankt voor de berichtjes.

Veel liefs Jeanine

Anke

Hoi Jeanine,
He bah ook al de griep....
Beterschap!!!

Er komen prachtige valkjes jouw kant op.
Eindelijk weer een albino meisje ;D ;D ;D
Geniet maar lekker van de voorpret!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marian

Hoi Jeanine,

hè bah, de griep :-\
Beterschap :)
Groetjes, Marian

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.