Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Je gevoel was dus juist.
Je eerste nestje van Eros met alleen maar mannetjes.
Tuurlijk vind ik het jammer dat er geen albinomeisje is geboren maar ben wel heel blij voor jou dat alle bevruchte eitjes zijn uitgekomen. Dat is toch ook heel belangrijk. En nieuw ronde weer kans op een albinomeisje. Zou toch een bak zijn als je dan alleen maar meisjes zou krijgen :D ;D

Bedankt voor je sms-je. Ik zat toen bij mijn moeder ;)

En wat Magic betreft ik hoop vurig dat je geen gelijk hebt en dat het een kereltje is ;D

Hoi Marian,

Bedankt voor het plaatsen van foto's van Gijsje.
Hij is schitterend. Heel mooi gepareld.
Hij is bijna net zo mooi als mijn Gorgi :P ;)

Helaas deze ronde geen albinopoppetje erbij. Wie weet heb ik volgende ronde meer geluk. Ben wel heel blij voor Caroline dat de donsjes allemaal geboren zijn.

Ondanks dat het weekend bijna om is een hele fijne zondag :)

Hoi Anja,

:-*
Helaas deze ronde niet misschien volgende ronde :D

Hoi Ann,

Hier gaat het prima Ann. Dankjewel voor het vragen.
Ik vind het ook het belangrijkste dat de 4 kereltjes gezond zijn geboren maar heel stiekem baal ik natuurlijk wel dat er geen meisje bij zat.
Volgende ronde misschien.
Laat Caroline wel tegen Eros zeggen dat hij anders moet mikken ;D

Hoi Anke,

Helaas niet.
Misschien volgende ronde.
Als het zover is draaien mijn duimen weer overuren ;D
En je hebt het inderdaad goed ik duim dat Magic een ventje is ;D

Liefs Jeanine

Dierenfreackske

Hey Jeannine , hihi ! Nu waren het 4 zonen , volgende keer misschien 4 dochters he , haha ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Wie weet het dat zal de tijd moeten uitwijzen.
Denk nog zo'n 2 en een halve maand wachten en dan weten we het mits er bevruchte eitjes komen ;D

Liefs Jeanine

*~Jeanine~*

Hallo,

Hier hebben ze vandaag allemaal rode hete snaveltjes ;D
Alaa kwam vanmiddag thuis en hij had flink wat rode pepers gekocht voor de valkjes dus dat was heerlijk smullen.
Ik let natuurlijk nu wel goed op dat ik geen kusjes geef  :P
Ben helemaal vergeten om foto's te maken.
Dat zal ik morgen bij daglicht doen. Heb nog pepers genoeg ;D

Liefs Jeanine

Marian

Hoi Jeanine,

Hihi,.... tuurlijk is jouw Gorgi voor jouw mooier ;) :D
Haha,......Gijsje moet zich nog ontwikkelen ::)... tot een prachtig pareltje :-*..........of een mooie stoere man 8) ;D

Rode peper :o.........ongelovelijk dat ze dat zo lekker vinden :P
Heb ik eigenlijk een vraagje ???, is het beter om in de ochtend al het voer te geven (zaadjes en bv eivoer), of is het beter om bv in de ochtend zaad te geven en in de middag een varierende bak met eten?? ;D
Kun je rode peper ook al geven wanneer ze nog jong zijn (9 weken)?? :-\

Fijne avond.........helaas zonder valkenkusjes :-* :-*
Marian

Kimm

hoi jeanine,

hihih wat leuk al die rode snaveltjes!
heerlijk om te zien zeker?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hhahaha , leuk al die rode snavels he ! Ben benieuwd he !
Hier zijn het gele ! Grtjs Ann

♥Debby♥

Is het nog gelukt met de foto's van de snaveltjes??

hier zijn ze er toch niet gek van hoor.. paprika vinden ze heerlijk maar pepers draaien ze hun koppie voor om.. en gelijk hebben ze hoor! hahahaha...

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*~Jeanine~*

Hoi Marian,

Gijsje is nu al prachtig hoor ;)

Je vraag over het voer. Ik verzorg en breng s'morgens eerst mijn kinderen naar school de meeste valkjes slapen dan ook nog. Zo gauw ik bij terugkom en het disneyteam hoort de sleutel in het slot beginnen ze te roepen waarschijnlijk omdat ze weten dat hun dan aan de beurt zijn ;D
Dan ververs ik hun water. Maak de voerbakjes schoon en doe er nieuw voer in. Soms krijgen ze meteen een boterham en soms pas s'middags. De extra's geef ik dus niet op vaste tijden. Rode peper hebben ze hier laat in de middag gekregen. En ik denk dat je de valkjes als ze zelfstandig zijn gewoon alles wat ze mogen eten kunt geven. Of ze het lekker vinden is iets anders :P ;)

Jij ook fijne avond.

Hoi Kim,

Het is echt een super gezicht die rode snoetjes. Het touw is inmiddels ook al ver rood gekleurd ::)

Hoi Ann,

Helaas zijn de foto's niet gelukt. Volgende keer beter. Ga morgen een nieuwe poging wagen.

Hoi Debby,

Nee helaas was er bitter weinig van te zien op de foto >:( En overbelicht of ze draaide net hun snaveltje weg >:( >:(
Ga morgen een nieuwe poging wagen. Heb ze vandaag allemaal lekker in de douche gedaan mogen ze zich morgen weer lekker gaan volkliederen ;D

Nu even offtopic  :-[
Vind het gewoon leuk om hier ook even te melden.
Heb mijn eerste grote opdracht binnen voor kaarten te maken :D Moet 100 kaarten maken met het thema gefeliciteerd met jullie baby. Jongen /meisje. En voor beide geslachten te gebruiken. Dan komen ze in een winkel te liggen. Helemaal leuk. Mag er best lang over doen (dus niet afraffelen). Ben best trots :-[ :)

En nu weer ontopic.
Hier gaat het super goed. Alleen Twinkel was weer eens aan het stunten dit keer helaas met een minder goede afloop. Ze was flink aan het bloeden :'( Gelukkig nadat ik het had afgespoelt en bloem erop had gedaan was het zo droog.
Ze haalt ook super gekke toeren uit als ze Amanny of mij bij de kooi ziet de gekke kip ::)
Verder niks nieuws te melden. Ergens is dat natuurlijk ook nieuws. Het gaat hier met de valkjes gewoon op rolletjes ;D

Iedereen een fijne avond :-*

Liefs Jeanine

Kimm

hoi jeanine,

meis wat gaaf zeg van de kaarten. nou jij kan dat ook helemaal geweldig dus gefeliciteerd!!!

gekke twinkel aan het stunten?  gelukkig gaat het behalve het bloeden wel goed met hem.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Jeanine

proficiat met je order meid! Echt super voor je! Neem er dan ook maar lekker je tijd voor hoor  :)

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Caroline

Gefeliciteerd met je eerste grote opdracht!!!  :-*

Gaaf joh, 100 stuks, wat een berg.  :o

Maar heel erg leuk voor je.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Hey Jeanine,

Wat een mooi werkje !!
Zou ook supertrots zijn, gefeliciteerd !!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Marian

Hoi Jeanine,

Gefeliciteerd met je eerste, geweldige opdracht.......maak er wat van! :D 8)
Ik ben inderdaad vanalles met eten aan het uitproberen :P.......alleen voor 1 valkje is de hoeveelheid snel teveel ;D.......maar ja daar komt wel verandering in, hihi ;) ;D

Mag je ook mais van bonduelle (reclame mag hier toch wel hè, haha :D) geven?........of is het beter de verse kolf mais te geven ??? ::)

Tuurlijk is Gijsje al prachtig ;)
En super lief :-* :-*

En over stunten gesproken......ik schrok me wild :o.....vliegt Gijsje ineens tegen de schouw op ::) :(........hij hoort daar geluiden van vogels die op het dak zitten :-\......maar ja....moet hij zo niet meer doen :P.
Gelukkig ging het niet zo hard.....was er niets te zien bij Gijsje.....en ging hij vrolijk verder alsof er niets gebeurd was :D :-*

Groetjes, Marian

danielle

Hoi Jeanine,
Hihi ik zie het al voor me al die rode snaveltjes. Ik zelf heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd. Ik snap eigenlijk niet dat ze het lekker vinden. Gaan ze hierna niet hartstikke veel drinken? En laat je dan de zaadjes erin zitten, deze zijn toch het scherpste?

Wat balen van Twinkel. Gaat het weer goed met haar? Is toch schrikken als je dat ziet he! Gelukkig was je erbij en kon je meteen erna handelen.

En gefeliciteerd met je opdracht. Super zeg. Dat doe je echt goed. Ik zou het geduld er niet voor hebben hoor  ::), 100 kaarten  :o . Je mag echt wel trots zijn, dat het gewoon in de winkel komt  :) .