Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Anja

*~Jeanine~*

Hoi Kim,

Het zijn inderdaad ondeugde monstertjes maar zou niet zonder ze kunnen ;D
Happy ook al brood stelen hier kunnen ze er ook wat van ::)

Hoi Ann,

Hier zijn ze niet zo gek op spaghetti.

Hoi Debby,

Bedankt voor de beterschapswens.
Gelukkig is mijn meissie weer helemaal opgeknapt.

Gorgi is echt gestoord wat betreft het brood ::)
En mijn duimen draaien overuren voor een lief mannetje zodat Baloo en Gorgi wat ontlast worden. Maar het lijkt erop dat het wat langer gaat duren  :'( En dat is nog een mooi wit meisje erbij komt een extra last op de vleugels van Gorgi en Baloo :P ;D

Hoi Marian,

Ik heb ook 3 poppetjes van Chantal en kan je nu al zeggen dat het wachten wordt beloond want je krijgt een ontzettende lieverd hoor.
Belle, Shanti en Twinkel zijn ook schatjes.
Maar de valkjes die ik van Caroline heb zijn ook ontzettend lief vooral Feline (opvangvalkje van Anja (Yesni) ) en Gorgi.

En wat de extra vitamine betreft die hoef ik niet hoor. Ik wordt niet snel aangestoken door mijn kindjes ;)

Ik zie de foto wel verschijnen :-*

Hoi Karin,

Het was echt super balen dat ik niet online kom komen.
Het is nog steeds niet je van het maar beter iets dan niets.
Werk niet zo graag op de laptop liever gewoon achter de pc. Die doet tenminste wat ik wil. Nou ja tenminste tot voor kort ;)

Geef je een knuffel aan je lieve valkenkindjes Paco, Vicky, Nienah en Xena en tuurlijk ook voor jezelf :-*

Hoi Ann,

Gelukkig is Naschwa weer beter en kan ik zij het met moeite online komen. Ik mis het verschrikkelijk ;D
En Gorgi is inderdaad een heerlijk dondersteentje ;D

Hoi Anja,

Het is inderdaad wat met laptoppie's en pc's  >:(
Heb de knuffel aan Naschwa gegeven je krijgt een dikke knuffel terug  :-* Ze is gelukkig weer beter.

Gorgi blijft het doen. Niemand mag aan het brood. Wel grappig om te zien de kleinste van het stel die het opneemt tegen de rest ::)

Hoi Marian,

Ze wordt het wachten meer dan waard.
Het is een prachtige poppetje.
Gewoon om te zoenen :-*

Hier gaat het prima met de valkjes :D

Hoi Anja,

Ben het helemaal met je eens ;)

Liefs Jeanine.

Sally

Hoi Jeanine,

Fijn dat het goed gaat daar met jouw valkjes.
Moest echt lachen toen je vertelde dat er enkele dames flink broeds staan, en de ventjes er niets van snappen.  :D

En dan die Gorgi , het "broodmonstertje", haha! wat ze al niet doen voor een stukje brood.

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi hoi , jaja ... ;D ;D  haha , de popjes al broeds daar ?  Ach , die mannen zullen het wel snappen , als hun tijd er is he , hihi ! Grtjs Ann                           

Hermien

Ik dacht toch echt dat ik gisteren of eergisteren een bericht hier had achtergelaten. Kennelijk hebben een paar valkenpootjes het bericht weer gewist......
Maar hier ben ik dan weer. In ieder geval heeft het hier niet aan een pc crash gelegen, alhoewel ik wel dringend aan een nieuwe pc toe ben.

Mijn mannen zijn absoluut geen broodmonsters, die gaan voor aardappelen, rijst, groente en patatje oorlog. Maar dat krijgen ze niet. Brood doen ze niks mee, ja, rotzooi maken en het uit de kooi smijten....... :(  :-\  :-\  >:(

Dierenfreackske

Hoi , net als hier Hermien, hihi ! Gek op alles behalve brood , grtjs Ann

Sharon

Hoi Jeanine

wat fijn om te lezen dat alles hier goed gaat. Ik moest toch wel lachen om het verhaal van Gorgi hoor, wat een heerlijk valkje. Ik hoop dat je computer snel gemaakt is!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Caroline

Ik kom alleen even een knuffel brengen voor jou, je lieve kindertjes, je lieve moeder en je geweldige valkenkinders.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

lynette

Hoi Hoi

Ik kom ook weer eens lekker bijlezen.
En hier is brood ook een grote faforiet zeker die hele donkere met zaadjes er in. Het lig dan wel door de hele kooi heen maar smullen dat ze doen  ;D

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*~Jeanine~*

Hoi Sally,

Nou Baloo snapt het wel Sally alleen Gorgi niet.
Baloo wisseld graag van vrouwtjes ::) :o
Maar zelfs voor onze gigolo zijn 6 dames een beetje te veel van het goede ;D

Gorgi doet echt alles voor een stukje brood het gekke kereltje :)

Hoi Ann,

Tot nu toe alleen Baloo :)

Hoi Hermien,

Jij ook al dringend toe aan een nieuwe pc.
Hier lopen ze ook heel graag over het toetsenbord heen.

Jou mannen weten niet wat ze missen zullen mijn valkjes wel denken. Die zijn niet zo van aardappelen enz noedels vinden ze dan wel weer lekker :D

Hoi Sharon,

Gorgi is echt een super heerlijk valkje de rest ook. Ze hebben allemaal weer iets wat hun speciaal maakt ;D
Dat zal je vast herkennen ;)

Hoi Caroline,

Super dikke knuffel terug voor jou en je lieve kindjes en tuurlijk de papa's en mama's van onze valkenkindjes.
Dit alles ook namens mijn moeder.  :-*

Hoi Lynette,

Gezellig.
Denk dat er veel valkjes toch wel weg zijn van brood.
Hier ligt het ook door de hele kooi maar ze scharrelen ook genoeg over de bodem dus eten het toch wel op ;D

Liefs Jeanine

Kimm

hoi jeanine,

ik kom even kijken hoe het hier gaat. volgens mij gaat het allemaal lekker he?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

danielle

Hoi Jeanine,
Leuke update heb je geschreven. Het broodmonster  ;D . Hier hebben ze ook net lekker gesnoept van een stukje brood.
Hihi allemaal broedse popjes met maar 2 mannen.
Dat zal af en toe wel een dolle boel zijn.

Groetjes Danielle

lynette

Hoi Hoi

HIJ IS PRACHTIG  ;D Bedankt voor het kaartje ik vind hem supermooi  :-* :-* :-* ik wou dat ik het gedult er voor had.

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Kim,

Ik heb eigenlijk niks te melden.
Het gaat hier prima met de schatjes van ons :D

Hoi Danielle,

Bedankt en inderdaad Gorgi is een echt broodmonster en het liefst eerst alle zonnepitjes eruit halen ::) ;D

En nu begin ik wel te merken dat ik mannetjes te kort heb.
Er zijn twee mannen hier maar Gorgi is om het zo uit te drukken een beetje verwijfd. Hij gaat alleen maar op de rug van Twinkel staan voor te fluiten en dat is alles. Hij fluit geweldig is harstikke lief maar de dames kijken wel eens naar hem van je bent geen meisje maar een kerel ook niet ;D
Maar wat niet is kan nog komen hoor :D

Hoi Lynette,

Heel graag gedaan :-*
Fijn dat je hem mooi vind ;D

Hoi Caroline,

Graag gedaan  :-*
Bedankt voor je prachtige plaatje :-*

Liefs Jeanine