Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi , hoe is het daar met de valkjes ?  Is de ruzie tussen Baloo en Gorgi al een beetje bijgelegd ? Haha , wat een eigenwijsjes toch he ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Debby heeft inderdaad een prachtige handtekening voor me gemaakt waar ik ook supertrots en heel erg dankbaar voor ben ;D

Hoi Sharon,

Nee met Baloo kan je alles verwachten dus verbaasd was ik niet. En Gorgi is wel het kleinste van allemaal maar mijn kereltje (weet ik nu dus) weet wel wat hij wil en laat zich niet het kaas van het brood eten. Waat ik wel verbaasd over was dat hij op Twinkel stond. Gorgi trekt namelijk het meeste op met Zazou en Vitani.
En hier gebeurt het heel zelden dat ze bekvechten. Elkaar aanvallen dat gebeurt gelukkig niet.
Het bekvechten is veelal wie wie moet kroelen en gisteren dus Gorgi en Baloo over Twinkel. Nu zit Gorgi weer bij Vitani  :D

Als je me je adres even stuurd via een IM stuur ik een zelfgemaakte kaart naar je toe ;)

Hoi Caroline,

Ik vind mijn handtekening ook supergaaf. De eerste waar ze allemaal opstaan ;D Debby kan er wat van.

Wat Gorgi betreft heb je hem dan geleerd dat hij alle dames moet kroelen  ::) ::) Hij kroelt het meeste met Vitani en Zazou. En je hebt gelijk Gorgi is heel zachtaardig en super aanhankelijk en lief. Het tegenover gestelde van Baloo (Baloo is ook lief hoor maar geen mensenvalkje)
En dat het goed gaat komen met Gorgi daar ben ik van overtuigd. Ben alleen heel erg benieuwd met wie hij uiteindelijk een koppeltje gaat worden ;)

Dikke knuffel terug  :-* :-* :-*

Hoi Lynette,

Baloo en Gorgi hebben hier het paradijs in de kooi. Veel meer poppetjes dan mannetjes ;D
Jij hebt er inderdaad ook van die heerlijke gekke valkjes ertussen zitten.

Wat de handtekening betreft. Debby heeft het inderdaad supermooi gemaakt. Ben er heel erg blij mee. (jij had toen ook een mooie gemaakt hoor. Maar er zijn inmiddels wel 5 valkjes erbij gekomen  ;D )
Voor een kaartje moet je me je adres even via een IM sturen dan maak ik een mooi kaartje voor je en krijg je die via de ouderwetse post ;D

Hoi Caroline,

Ik heb gisteren avond jou kaartje klaar gemaakt ;D Jou adres heb ik hij is nu aan het drogen. Morgen kan die op de bus. Ik zal er gewoon een blaadje met tekst indoen kan je het kaartje nog altijd versturen met een nieuwe envolop erbij ;)

Als het goed is heb je overmorgen je kaartje binnen :-*

Hoi Kim,

Het zijn echt gekke heerlijk valkjes. Denk dat Baloo het gewoon even wilde laten zien hoe Gorgi het moest doen ;D

Adres graag via een IM en dan krijg je zo een kaartje. Heb al een stapeltje. Moet alleen nog de 3d opstapelen en dan laten drogen ;) Komt helemaal voor elkaar ;)

Hoi Ann,

Het gaat hier prima. De rusie is weer helemaal over. Gorgi zit weer lief naast Vitani. Ze gaan gewoon hun gangetje weer.
Och in de beste familie's komt wel eens een beetje ruzie voor ;D

Liefs Jeanine

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,

Mijn moeder was hier en omdat jullie hebben gevraagd voor foto's van haar valkjes heb ik er enkele van haar mobiel afgehaald. Het zijn geen cole-up foto's maar beter iets dan niets. Als ik van de week naar mijn moeder ga maak ik zelf wel foto's.

Degene die voor de spiegel staat doet zijn naam eer aan. Hij vind zichzelf een hele beauty ;D Het is dus de broer van mijn Feline.
Gekke Yodi doet samen met mijn moeder borduren. Hier doet Zazou dat ook erg graag. Alleen bijt ze vaak de draadjes door vooral ik nu op kaart borduur ::)
Van de week dus duidelijker foto's van de valkjes van mijn moeder nu moeten jullie het maar even met deze doen :P

Liefs Jeanine

*~Jeanine~*

15 oktober 2008, 16:41:50 #2943 Last Edit: 15 oktober 2008, 16:45:39 by *~Jeanine~*
Hier zijn wat foto's van het Disneypaleisje van mijn Disneyteam :D :D

Liefs Jeanine

♥Debby♥

Dat is zeker een mooi paleis!!

en wat een leuke foto's van je moeders valkjes zeg.. heel erg leuk!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Leuke foto's hoor, zowel van je paleisje als van mams haar valkjes.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hier nog een paar foto's van mijn schatjes.

Belle het geelwangetje zit altijd klaar om te vluchten als ik met mijn mobiel kom.

Twinkel is te nieuwsgierig en komt ook ff kijken.

Je kan ook zien dat de heertjes Baloo en Gorgi geen ruzie meer hebben ze zitten lief naast elkaar.

Vitani zit op haar favoriete plaatsje naast Zazou op het touw.

Degene die je op de rug ziet is Shanti. Ze lijkt best veel op Feline.

Zo dat waren de foto's van vandaag.

Veel liefs Jeanine

*~Jeanine~*

Hoi Debby,

Ik zal snel duidelijkere foto's maken van mijn moeders valkjes zo zie je ze niet echt goed :-\

En ik heb nog een paar kamers vrij in het disneypaleisje.
Het enige nadeel van deze kooi of beter gezegd van mijn valkjes is. Ze hangen heel vaak aan de deur en de poepjes glijden dan mooi langs de tralies naar beneden. Ik maak het bijna dagelijks schoon en nu net heb ik foto's gemaakt en nog niet schoongemaakt :-X
Inmiddels dus wel ;)

Hoi Caroline,

Ik beloof dat ik snel foto's van dichterbij maak zodat je je kinders kunt bewonderen ;D

Liefs Jeanine

♥Debby♥

Nou ik vind het leuke foto's hoor.. risico met foto's dichtbij is dat ze zo bewogen zijn.. nee hoor, vond ze super!  :D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Patries

hele leuke foto's :D

en wauw.. wat een paradijs :P die kooi zit propvol met speelgoedjes en ga zo maar door! echt heel gaaf ;)

Gr. Patries!

bezoek ons Dagboekje eens!

Sharon

Hoi Jeanine

ondanks dat ze met een gsm zijn gemaakt zijn de foto's van je moeder echt super leuk en mooi! Wat zijn valkjes toch een heerlijke beestjes hè  ;D

En jouw foto's van jouw Disneypaleis zijn ook echt prachtig. Meid, wat heb jij een schitterende kooi zeg! Moet super zijn om zo'n grote kooi te hebben. Ik wil in de toekomst ook een grotere kooi aanschaffen voor mijn schatjes.

Ik heb weer genoten meid!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Debby,

Blij dat je ze mooi vond. Meer volgen nog van de week.

Hoi Patries,

Het lijkt of ze heel veel speelgoed in de kooi hebben. Ze kunnen nog behoorlijk fladderen en het meeste speelgoed is tevens zitplaats. En daar komt bij dat ik ook nog regelmatig speelgoed verwissel. Zo dat het niet saai wordt ;)
Ik heb nog plaats voor meer valkjes hoor ;D

Hoi Sharon,

Valkjes zijn zeker heerlijke beestjes.
Wat mijn kooi betreft het was een hele uitgave en toch heb ik er nog geen moment spijt van gehad. Het is een super handige en stevige kooi.

Fijn dat je hebt genoten.

Cico heeft me laatst naar de maten van mijn kooi gevraagd. Heb het even opgezocht de maten zijn 90x70x166 cm
Lekker ruim dus.

Liefs Jeanine

*Manon*

Hoi hoi Jeanine,

Wat een leuke foto's en ook de valkjes van je moeder zijn prachtig zeg!!
Ook mooi om jouw paleisje te zien, of die van je valkjes... erg mooi huis hebben ze ;)
Enne ik vind het ook leuk om post te ontvangen... zelf maak ik ook kaartjes, zal je er eentje terugsturen dan...
Leuk om ook eens anders post te ontvangen dan hé!!
:D

*~Jeanine~*

Hoi Manon,

Fijn dat je de foto's leuk vind.

En een kaartje terug is natuurlijk altijd leuk.
Ik heb je een IM gestuurd :D ;)

Liefs Jeanine

Dierenfreackske

Hoi Jeannine , genieten was dat hoor , wat leif zo om de valkjes van je moeder eens te zien he ! Ze hebben het daar heel erg naar hun zin zie ik , en wat een prachtige kooi hebben ze ! Grtjs Ann