Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Jeanine,
Fijn dat de nieuwe valkjes zich al thuis voelen bij je.
Geniet er maar lekker van!!
Geukkig gaat het weer wat beter met de hooikoorts.
Ik wens je vandaag een fijne moederdag!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Jeannine

Fijn om te lezen dat de valkjes zich al thuis voelen. Super om dat te lezen.

Ik hoop dat je een fijne moederdag hebt!

Mara

Anja

Hoi Jeanine,

Fijn te lezen dat de medicatie begint te werken.

En wat goed dat ze zich al thuis voelen. Een deugnietje erbij hè.

Nou genieten jullie er maar lekker van.

Groetejs Anja

Annelies

Hoi Jeannine

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
Ik ben wel heel benieuwd hoor, hoop dat je snelmet foto's komt.

Hoop dat de hooikoorts ook een beetje gezakt is.

Hé wat een gaaf moederdag kado zeg, onwijs origineel en haar reactie vind ik ook super  :D ;D

Groetjes Annelies

Kaatje

Hoi Jeanine,

Wat leuk dat je moeder blij is met haar Yodi !!   :o :o Twinkel ondeugend, ach als ze allemaal alleen maar braaf zijn is het ook zo saai hè  ;) Nienah is hier ook de eigenwijste en zo hebben ze allemaal weer een ander karakter  :D

Hihi, ik ben benieuwd hoe Alaaeldin heeft gereageerd, maar dat zal best wel heel erg positief zijn geweest !! Wouw al 5 valkjes, .... gezellig hoor  :D

Nog een fijne 2de pinksterdag gewenst !

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hey Jeannine ...wat leuk zeg , al 5 valkjes , tof zeg ! Gefeliciteerd met je aanwinst ! En wat voor een aanwinst he meid ! Grtjs Ann

Lisa

Hee Jeaninne,

Wat leuk dat ze bij jullie thuis zijn zeg!.

Toen wij laatst bij Chantal waren en we pakte Yodi weet je wat die deed................................ Die sprong van je hand of op de tafel je hoorde gewoon PLOF :o :o :o :o. Gek valkje he :o ?

Hoe is het nu met Feline en Beauty ???.

En wat leuk dat je ma blij is met Yodi zeg!!.

Liefs Lisa

*~Jeanine~*

Hoi Anke,

We genieten met volle teugen van onze schatjes :D
Met de hooikoorts gaat het op en af  :-\
Dit jaar erger dan andere jaren.
Straks in Egypte bij de zee knappen we vast helemaal op ;)

Hoi Mara,

Ik heb een hele fijne moederdag gehad dankje :-*

Hoi Anja,

Genieten doen we zeker.
En Twinkel van Amanny is echt een dondersteen.
Shanti was een beetje bijterig net als Twinkel maar nu ze gewent is is dat al weer helemaal over. Krijg dadelijk moeite om Shanti en Feline uit elkaar te houden. ::) Feline komt altijd meteen met haar prietpriet geluidje een kroeltje halen en Shanti begint het ook te doen hihihi moet ik maar goed naar de kuif kijken van Feline (de oranje topjes ;D)

Beauty doet het trouwens ook prima bij ons Mam. Hij is ook een echt schatje. Hij heeft wel net als Zazou een voorkeur ::)
Hij is niet weg te slaan bij mijn moeder :P

Hoi Annelies,

Dankjewel.
Mijn laptop heeft kuren, Zo gauw die het weer goed doet zal ik foto's plaatsen van onze schatjes.

En met de hooikoorts gaat het op en af. :-\

Hoi Karin,

Mijn moeder is echt superblij met Yodi. Ze lijkt net als Shanti ook wat op Feline en die vond/vind ze supermooi dus ik denk niet dat ik met een beter moederdagcadeau kon aankomen ;D

Ik had Alaa alleen Belle laten zien ;D De volgende dag ging hij dus naar de kooi om zijn Zazou te pakken. :P
Hoorde we allemaal "HEEEEEEEEEEEEEEEEE  jij bent Zazou niet hihihihi dat was tegen Twinkel :D Zazou kwam natuurlijk meteen aan. Net alsof ze zeggen wil van ik ben het niet schuld hahahaha.
Hij vind Belle, Shanti en Twinkel wel mooi alleen jammer dat ze zo op elkaar lijken ;D Zazou vind hij mooier als Twinkel (had ook niks anders verwacht) En Feline is ook al zijn schatje dus zij is net iets mooier als Shanti. En Belle vind hij gewoonweg prachtig. Ik wist wel dat hij van die kleur houd.
Dus vanmiddag zat Alaaeldin met Zazou, Feline en Belle ::)
Hij noemt het al zijn meisjes ;D
Ben benieuwd wat hij van Gorgi gaat vinden. Dat is dan nr7 :P

En jij ook een fijne tweede pinksterdag :-*

Hoi Ann,

Nee Ann we hebben 6 valkjes.
En dankjewel :-*
Het zijn echt prachtige schoonheden en we zijn er allemaal heel erg blij mee.

Hoi Lisa,

Yodi is net als Twinkel wat ondeugend. Ze gaat heel dicht bij Dobey zitten en zeuren voor een kroeltje tot Beauty zijn plaats opeist ;D Yodi zal wel net zo gek zijn als onze ondeugd Twinkel.

Belle wordt denk ik net zo lief als Feline. Het is echt ongelovelijk wat een lief aanhankelijk dametje Feline is. En met genoeg aandacht denk ik ook dat Shanti hetzelfde wordt.

Baloo is koning in het disneyvalkjespaleis ;D :D

Met Beauty en Feline gaat het super. Ik heb wat problemen met de laptop. Een kennis komt deze week ernaar kijken en dan zal ik ook weer foto's plaatsen van jullie schatjes :-*

Caroline

Klinkt allemaal super ....  :D

Remy eet al een paar daagje helemaal alleen  :D morgen gaat de jongste van het span, jullie Gorgi ook verhuizen naar  de grote lummelkooi .... blijft hij een dag of 4-5 op gewicht gaat het licht weer op groen springen.  ;)

Groetjesssssssssssss  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Dat is ook supernieuws :D
Het wordt hoog tijd dat er hier een mannetje bij komt.
Baloo krijgt het helemaal hoog in zijn bol hihihi.

Ik zal aan mijn moeder doorgeven dat Remy het geweldig doet. Hopelijk volgt Gorgi het voorbeeld van zijn grote broer en Harrie van zijn kleine broer ::) :P

Groetjessssssss

Coco en Chantal

Hallo Jeannine

Ik wil je nog even heel veel plezier wensen met Shanti, Twinkel en Belle.
En wil je natuurlijk heel hartelijk bedanken voor het kado wat ik heb gehad  :-* .

O is Shanti nog niet de kroeldoos die ze hier was?, Bij mij was het echt een schatje en kon ze niet genoeg van het kroelen krijgen, dus ik denk dat ze wat meer tijd nodig heeft om te wennen, want ik zei je zaterdag al dat het zo'n schatje was, maar zoals ik lees heeft ze wat moeite zich aan te passen.

En Twinkel en Yodie waren de donderstenen hier  ;D, Yodie is van de duvel nog niet bang zeiden we altijd hier hihi, ach zo hebben ze allemaal hun speciale karakter en dat maakt ze ook allemaal uniek.

De 1ste tijd veel mee bezig zijn zodat ze aan jullie kunnen wennen, dat vind ik persoonlijk is dat ze nu de leeftijd hebben dat ze alles gaan onderzoeken en uitproberen, dus nu kan je ze verder vormen zeg ik altijd maar.

In ieder geval heel veel plezier met de 3 donderstenen en als er iets is dan hoor ik het wel. ;)

Groetjes Chantal en de valkjes

lynette

Hoi Hoi

gaat lekker hier met de valkjes hoor
en die Feline met de prietpriet
Angel doet dat ook en dat vind ik zoooo schattig
ze doet het altijd met het kroelen  ;D gekke kip
ik ben benieuwd naar je foto's  ;D
en hoe is het met de hooikoorts?

Groetjes lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*~Jeanine~*

12 mei 2008, 22:48:20 #2592 Last Edit: 12 mei 2008, 23:29:26 by *~Jeanine~*
Hoi Chantal,

Nou dat wennen heeft Shanti heel snel door gekregen :D
Ze is nu al net zo lief als Belle en Feline.
Belle is ook een echte kroeldoos :D
Twinkel is een echte uitdager.
Ze lijkt alles na te willen doen wat Zazou doet ::)
Twinkel komt ook niet naar ons toe.
Terwijl Belle en Shanti het voorbeeld van Feline volgen en snel komen als ze iets zien.
En allemaal zo'n lief geluidje maken dan smelten we gewoon helemaal weg ;)
Belle eet supergoed van het teurlingsvoer en gaat ook bedelen bij Zazou :o :o :o
Twinkel is de enigste die graag over de grond scharreld en om de trosgierst maken ze met 5 man ruzie.
Zazou gaat gewoon naar de andere kant waar ook trosgierst is. Precies hetzelfde maar ze moeten allemaal persee van die eten.
En wie de winnares is dat kan je wel indenken ::)
Onze ondeugende Twinkel.
Amanny is al met toilettraining begonnen ;D
Die meid van mij houd ook wel van een uitdaging.

En Yodi doet het ook super bij mijn moeder. Ze is echt heel erg blij met het onverwachts dametje. Ze vond Feline al zo mooi. En Yodi is inderdaad heel erg ondernemend en ook lief. Ze moet alleen leren wat NEE betekend hihihihi

Maar ik ben ervan overtuigd dat alles helemaal goed komt met de vier dames :D

Jij heel erg bedankt dat je je valkjes aan ons toevertrouwd. We zullen heel goed voor de meisjes zorgen.

Wat het kleinigheidje betreft heel graag gedaan  :-*

Hoi Lynette,

Hier gaat het super goed met de valkjes.
Dat priet priet is echt zo aandoenelijk.
Ben ook helemaal verliefd op ons schatje.
Feline doet het tijdens het kroelen en als ze een kroeltje komt halen :D
En Shanti en Belle beginnen er ook mee maar klinkt net ietsje anders ;D
Foto's heb ik al gemaakt maar moet wachten dat mijn laptop is nagekeken dan kan ik pas de foto's plaatsen :'(
Maar komt helemaal goed :D

En met de hooikoorts gaat het nu een beetje beter. Ben de hele dag binnen gebleven ondanks het mooie weer.
En dat scheeld enorm :D
Maar kon tijdens de vakantie van de kinderen niet de hele tijd binnen blijven ;)

Dierenfreackske

Hoi Jeannine.  jammer van je laptop maar we hebben de foto's nog te goed he meid !  ;D
Heel erg gefeliciteerd met Shanti,Twinkel en Belle enhet hele disneyteam , he wat een bende toch al he ! En ik geloof dat Ballou het lastig heeft met al die mooie meiden om zich heen , haha ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Jeanine,

Even ophijsen hoor. Hoe gaat het hier?

Groetejs Anja