Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Anke

Hoin Jeanine,
Toch Gorgi ;D ;D ;D
Leuk hoor!!!
Ennne nu maar weer verder duimen ;)
Hier wat pleisters voor de blaren. Om in de sfeer te blijven... junior ;D

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Vind ik ook. Gek he? ;D

Hoi Anke,

Gorgi heeft heel eerlijk gewonnen ;D Ik had de kinderen gezegd we pakken echt de winnaar ;) Maar omdat we hier ook maar 1 keer op het forum konden stemmen heb ik de stem van de kinderen er gewoon bij opgeteld ;) En met 1 stem meer heeft Gorgi (knabbeltjes en knaagjes) gewonnen ;D Trouwens bedankt voor de disneypleisters ;D Die kunnen we hard gebruiken ;D
Ik heb vandaag bericht gekregen van Chantal. Ze heeft de blokken ingehangen bij het koppeltje waar ik van heb gereserveerd :D Dus die pleisterverpakking zal zo leeg zijn :D

Peggy

Hai Jeanine,  wat heb jij toch leuke namen uitgekozen zeg voor je disneyteam en ook de namen vd valkjes van je moeder vind ik erg geslaagd..ben ook een Harry Potter Fan namelijk  ;)  Superrr hoe caroline de naam ''uitgebracht '' heeft...leuke intro voor een mooie naam.
En bij Chantal gaat de kweek dus ook weer beginnen...spannend !
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hoi Jeanine,
Oooh spannend, nu gaat het echt beginnen ;D
*duim, duim,duim*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Jeannine

Jammer dat ik niet meer mag stemmen.  :'( :'(. Ik kan de laatste tijd helemaal niet meer meepraten, of wat dan ook.  :'( :'( :'( :'(

Je hebt wel een mooie naam gekozen....

Mara

Silke *

Hoi Jeanine,

Gorgi is een leuke naam zeg  ;D ;D
Ik duim en duim en duim voor je (toekomstige) valkjes  ;)

Groetjes
Silke

Dierenfreackske

*~Jeanine~*

Hoi Peggy,

Dankjewel voor het compliment ;)
Ik vind Harry Potter zelf ook geweldig. Heb alle boeken gelezen en ga net zo enthousiast mee naar de bioscoop als de nieuwe weer uitkomt ;D
Caroline heeft het echt super leuk bekendgemaakt. Zelf had ze ook op Gorgi gestemd dat vind ik nog eens extra leuk. Het was trouwens het idee van Amanny om Caroline het bekend te laten maken ;) Super idee ;D
Het wordt echt spannend ook bij Chanta. Als het koppeltje (de toekomstige ouders van Twinkel en Shanti eitjes hebben gelegd hoor ik het ook. Dus duimen we hier op volle toeren ;D ;D

Hoi Anke,

Superspannend.
We duimen ons suf dus de pleisters komen goed van pas ;D ;D

Hoi Mara,

Ik vind het jammer dat je niet heb kunnen stemmen.
Maar wat had je dan gekozen?
Banzai
Mushu
Gorgi of
Monty

Vind ik toch leuk om te weten.
En ik hoop dat je snel weer mee kan doen.
Je wordt wel gemist hoor.
Dikke :-* speciaal voor jou.

Hoi Silke,

Wij vinden Gorgi ook een hele leuke naam ;)
Bedankt voor het duimen ;) :D

Hoi Ann,

Jij ook bedankt voor het duimen :D

Mara

Hoi Jeannine

Ik vond Mushu en Gorgi de mooiste namen. Ik moest meteen aan Taran en de Toverketel denken toen ik Gorgi zag staan en natuurlijk aan Mulan bij de naam Mushu. Ik vond Mushu zo grappig en dan nog de stem van Eddie Murphy erbij.  ;D Heerlijk gewoon..

Ik moet gewoon meer online komen...heb alleen zo weinig tijd...en binnenkort waarschijnlijk nog minder tijd...... :-X

Mara

Anja

Hoi Jeanine,

Meid ik ga niet alles terug lezen. Sorry. Ik wil je eerst heel veel sterkte wensen met het verlies van je lieve Berlioz.
Daar ben ik wel van geschrokken moet ik zeggen.

Ik zie dat er uitbreiding op komst is en dat je moeder ook op de wachtlijst bij Caroline staat. Gaaf zeg.

De juiste naam heeft gewonnen zie ik wel. Mijn favoriet...............geweldig daar ben ik blij om. Ik heb dan wel niet kunnen stemmen maar Lisa heeft goed gestemd.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,

Doordat Caroline Gorgi zo leuk heeft voorgesteld gisteren is Amnny op het idee gekomen om al onze vogels met zo'n leuk plaatje aan jullie voor te stellen :D
Op volgorde van komst.

Ons grasparkietje Lady

Onze lutino Zazou

Onze wildkleur geparelde Baloo

Onze helaas te vroeg overleden bonte Berlioz
(Die natuurlijk niet mag ontbreken)

Onze toekomstige Lutino geparelde Twinkel

Onze toekomstige Cinnamon bont geparelde Shanti

Onze toekomstige witmasker man Bagheera

En onze toekomstige witmaskerman Gorgi

Dierenfreackske

Hoi  Jeannine ...heerlijke namen zeg ! En nu maar wachten op de valkjes en de geboortes eh !Nu kunnen jullie van ik het begin (eigenlijk nu al ) er naartoe leven en dat is heerlijk he !
Grtjs Ann

Sharon

Hoi Jeanine

wat leuk om alle namen zo met disneyplaatjes voor te stellen. Echt ontzettend origineel en grappig.

Ik hoop voor je dat alles goed mag gaan met je toekomstige valkjes.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

lola

hoi Jranine,

Ik zie/ lees nu voor het eerst je boekje.
Ik moet zeggen petje af hoor, wat leuk bedacht allemaal!

succes met je toekomstige valkjes, ik hoop dat ik ook ooit namen mag verzinnen voor donsjes!

Nicole's beestenboel

Mara

Hoi Jeannine

Wat een leuke manier om je valkjes voor te stellen. Ow ow, nu krijg ik ze....Je hebt ook Lady, je grasje heel erg mooi voorgesteld.  ;)  ;D

Mara