Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Jeannine

Dan zie ik ze mss nog vanavond en anders morgen...wat een feest zeg, foto's! Ik kijk er nu al naar uit.

mara

*~Jeanine~*

;D ;D ;D ;D
Hoi Mara,

It's party time ;) ;) ;)

En dat voor een paar foto's

Yvette

En hoe gaat met jouw "Disneyteam" hebben ze vandaag niet meer zo gevochten om hun Zazou
Ik kijk ook naar uit naar je foto's

*Manon*

Hoi Jeannine,

Ben ook erg beniewd naar je foto's, is altijd leuk!

Groetjes Manon

Sharon

Hoi Jeanine

na een tijd afwezig te zijn geweest ben ik er weer.

Wat ontzettend vervelend dat Berlioz en Baloo hebben gevochten en dat Berlioz dus waarschijnlijk de boosdoener is. Ik hoop maar dat het niet meer voorkomt.

Ik lees dat je soms toch wel een beetje 'problemen' hebt met Berlioz, dat hij niet wilt luisteren en lekker eigenwijs doet. Hij heeft duidelijk een eigen willetje. Hopelijk komt dat ook helemaal goed. Het is niet fijn als je een valkje hebt dat niet luistert. Pak hem maar eens goed aan.
Zeg maar dat zijn peettante het helemaal niet leuk vindt om dit te horen!

Leuke foto's weer hoor! Ik heb er van genoten. En vanavond weer, wouwie! Kijk er nu alweer naar uit!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Yvette

En ik heb een hele leuke verrassing voor je
Voor jou ook een handtekening met alle valkjes erop

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ...wat een mooie handtekening heeft Yvette voor je ook weer gemaakt he !!! Super toch ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,

Het was toen straks weer raak hoor >:(  :'(
En dat terwijl Zazou niet eens in de kooi was.
Ik wilde uitproberen hoe Baloo en Berlioz op elkaar reageren als ze alleen in de kooi zijn.
Amanny had Zazou mee naar boven genomen om lekker met haar te kroelen.
Baloo en Berlioz begonnen met bekvechten boven in de kooi.
Ze eindigde onder op de bodem. Toen ben ik me er maar mee gaan bemoeien.
Heb de kooi open gedaan en Baloo wist niet hoe snel hij op mijn arm moest springen. Dat heeft hij pas een keer eerder gedaan. Ik heb Baloo even gekalmeerd en in het reiskooitje gezet. Toen wilde ik Berlioz pakken om te kijken of hij zich niet bezeerd had. Nou hij was totaal in paniek. Echt zielig om te zien. Aan het blazen en aan het happen. Ik heb mijn hand toch in de kooi gehouden en steeds iets dichter naar Berlioz toe gegaan. Ik heb hem met de volle hand gepakt en ondanks dat hij bleef bijten goed nagekeken maar er was niks te zien.
Toen heb ik Berlioz bij Baloo in de reiskooi gezet om te kijken wat er zou gebeuren (ik kon natuurlijk meteen ingrijpen als er iets zou gebeuren) En wat gaan die twee doen? Samen trosgierst eten ::) Ik had het niet meer :-X
Terug de kooi in en ja hoor weer bekvechten.
Het lijkt wel of een van de twee gewoon de baas wil zijn in de kooi. In een klein reiskooitje is er niks aan de hand en ik de gewone kooi is het bekvechten/ vechten geblazen.
Denk dus toch niet dat het dan aan Zazou ligt.
Disdag gaan ze allemaal tegelijk in de nieuwe kooi misschien dat het dan is afgelopen. Want dan is het nieuw voor ze allemaal. Teminste daar hoop ik op.
En de foto's komen vanavond ;)

Hoi Manon,
Vanavond plaats ik de foto's. Nog even geduld dus. :)

Hoi Sharon,
Fijn dat je weer terug bent op het forum.
Ik heb je gemist hoor!
Het was dus weer raak tussen Baloo en Berlioz (zie hierboven)
En het is toch echt iedere keer Berlioz die de ruzie begint ::)
Ik zal Berlioz flink op de kop geven en zeggen dat zijn peettante het absoluut niet leuk vind als hij zich zo gedraagd.
De foto's komen vanavond

Hoi Yvette,
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Dit is echt een supermooie en lieve verrassing.
Ben er heel erg blij mee.
Hartelijk bedankt :-* :-* :-*
Je bent een toppertje

Hoi Ann,
Het is echt super wat voor mooie creaties Yvette iedere keer maakt. Deze vind ik tot nu toe wel het allermooiste.
Ben er ook heel erg blij mee.

Hoi Manon,
Die Yvette kan er wat van he?

Sharon

Hoi Jeanine

oh nee hè... wat erg dat het nu weer raak was zeg. Dit is echt ontzettend vervelend dat ze ruzie maken.
Ik hoop ook voor je dat het verandert wanneer ze allemaal in de nieuwe kooi moeten. Dan moeten ze toch allemaal weer aan het nieuwe wennen.

Gelukkig dat het toch allemaal wel meeviel.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

lynette

Hoi hoi

haha je moeder ook besmet met het valkenvirus   ;D
en Baloo en Berlios aan het bekvechten mischien wel om uit te sloven voor Zazou ik hoop dat het voorbij is als ze in de nieuwe kooi zitten hoor.

wat een leuke foto's ik heb er van genoten  ;D

Groetjes lynette en me beestenbende

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Yvette

Wat een toestand heb je meegemaakt met Berlioz en Baloo
En ik hoop het ook voor je zodra je nieuwe kooi hebt dat dit afgelopen is

En met de handtekening dacht ik ergens al dat je zo onzettend mooi vond en "ik zag je gisteren" zo smeltend kijken naar die van Ann

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,
Ja alweer raak helaas :'( :'(
Ik hoop ook dat het wat uithaalt anders zal ik toch een andere oplossing moeten zoeken :-\
Gelukkig waren zowel Baloo als Berlioz ongeschonden uit het gevecht gekomen. Hun wel in ieder geval. Alleen ik niet :(
Maar beter ik dan hun ;)

Hoi Lynette,
Ja mijn moeder is ook al besmet met het valkenvirus.
Volgens mij zijn ze zich niet uit aan het sloven voor Zazou want Zazou was nergens te bekennen toen het gebeurde ze was zelfs niet te horen :-\

Hoi Yvette,
Ik hoop ook dat het heel snel is afgelopen. Wordt er nu wel een beetje gek van.
Zazou is mijn mans alles.
Baloo is echt mijn favoriet al van dag 1
En Berlioz is afzonderlijk ook heel erg lief behalve als hij dan zo'n gekke zin krijgt.
Hoop maar dat het een fase is.

Zag je mij al zo smeltend kijken hahaha
Ik zat echt met open mond te kijken.
Het is echt fantastisch wat je allemaal maakt. Heb me handtekening alweer veranderd ;D
Amanny mijn oudste was ook al helemaal aan het zwijmelen :D Dus ook namens haar heel erg bedankt :-* :-* :-*

Yvette

Ik zag het inderdaad dat je het veranderd hebt
En ook dacht ik ook dat je ook een zeer mooie handtekening verdiend hebt omdat je ontzettende toppie bent

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,

Nou ga ik helemaal blozen hoor ;D
Maar jij bent hier het toppertje.
Er gaat toch heel wat tijd inzitten voor al het moois wat je maakt voor Ann en mij.
Het wordt heel erg op prijs gesteld  :-* :-* :-*