Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hey ...wat leuk zo met z'n drieeen lekker gezellig in de kooi he !! Ik geloof best dat het een pak van je hart was toen ze elkaar goed accepteren he !! Leuk toch dat jouw man ook zo van vogels houd hoor !!!  Ik ken veel mensen waar dit niet zo is !!! Gelukkig is dat hier wel zo !! Grtjs Ann

natacha

Hallo Jeanine,

Zo grappig, de reactie van u man. Zalig dat het allemaal zo goed is gegaan. Nu had ik het ook wel niet anders verwacht  ;D
Ik zou zeggen geniet van Zazou, Ballo en Berlioz.

Groetjes
Natacha

Mara

Hoi Jeannine

Wat fijn dat Berlioz nu bij jullie thuis is. Geniet er maar lekker van!

mara

Caroline

Gaaf joh, dat het allemaal zo goed gaat met ze .... ik ben wel heel erg benieuwd naar een paar foto´s.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sharon

Hoi Jeanine,
je had verteld dat je de laatste dagen van je vakantie nog leuke dingen ging doen met je kinderen, dus dat zul je ook wel lekker aan het doen zijn.

Ik ben toch eigenlijk best wel nieuwsgierig hoe Berlioz het doet. Maar volgens mij doet hij het hartstikke goed. Tenminste... als hij een beetje op zijn oudere broer Milo lijkt  ;D Want die doet het fantastisch.

Ik ben ook wel zeer benieuwd naar foto's hoor! Ik wil Zazou, Baloo en Berlioz graag nog eens zien!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Hanneke,
Gelukkig is mijn man ook vogelgek ja. Dat maakt het in ieder geval een stuk makkelijker ;D
En ik ben ervan overtuigd dat Berlioz ook net zo snel gewend en tam is. Dat was met Baloo ook het geval dus dat zal wel goedkomen.

Hoi Sharon,
Het gaat echt heel goed met de knappers en lieverds samen ;D

Hoi Danielle,
In totaal wil ik graag 6 valkjes hebben maar dat duurt nog wel een tijdje. Ik wil ze natuurlijk wel allemaal heel goed tam hebben. Dus nu een paar maanden geen valkje erbij ;)
En oorbellen laat ik ook liever uit ;D

Hoi Silke,
Nou lekker valkparkietjes kopen.
6 stuks voor binnen is bij mij echt het uiterste en dat duurt nog wel een tijdje.

Hoi Ann,
Ik ben ook erg blij dat mijn man ook veel van vogels houd.

Hoi Natacha,
Gelukkig is alles goed gegaan.
En genieten doen we met volle teugen.

Hoi Mara,
Bedankt en doen we :-*

Hoi Caroline,
Ik had beloofd gisteren foto's te plaatsen. Ik was helemaal vergeten dat we naar Holiday on ice zouden gaan :-X
Maar ik heb al foto's op mijn laptop gezet en nog wat foto's gemaakt. En ik ga ze vanavond op het forum zetten. En dit keer komt er niks tussen ;D
Dus even geduld.

Hoi Sharon,
Ja het was een paar dagen druk druk druk.

Berlioz doet het heel goed. Hij/zij maakt hetzelfde geluid als Zazou dus ik twijfel dan toch een beetje of het een Berlioz is of eigenlijk een Belle ;D
Ik wacht nog even af de naam is zo aangepast.

Straks ga ik foto's plaatsen. En niet alleen van Zazou, Baloo en Berlioz ik heb ook nog enkele van onze Lady gemaakt. Dan kan iedereen ook zien hoe mooi ze uit de rui is gekomen. Ze is echt supermooi al zeg ik hetzelf.

Dus later op de avond komen er foto's.

Groetjes,
Jeanine.

Anke

Hoi Jeannine,
Nou heb ik gewoon gemist dat je Berlioz al ging halen *schaam*
Fijn dat het goed gaat zo met zijn drie in de kooi!
Hi hi wat kan jij toch goed verzwijgen dat er nog een valkje bij komt :o Leuk hoor om je man zo te verrassen ;D
Ook ik ben benieuwd naar de foto's
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sharon

Hoi Jeanine,
ik kijk echt al heel erg uit naar de foto's hoor! Ik ben blij dat Berlioz het ook zo goed doet. Geef je vanavond ook even een update over hoe ver je nu met hem bent? Stapt hij ook al op de vinger? Ik denk het wel hè. Milo wel al! Goed hè?  ;D
Bianca vertelde me trouwens ook dat ze twijfelde of Berlioz nou een mannetje of een popje is, dat ze daar niet zeker van was. En als Berlioz een popje blijkt te zijn, is het toch ook goed?

Wat ontzettend leuk trouwens dat je naar Holiday on Ice bent gegaan! Prachtig om te zien hè?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Peggy

Hoi Jeanine,  heerlijk om te lezen dat het allemaal zo goed gaat. Leuk ja dat manlief ook zo '' into '' vogels is.  Hier is dat ook zo hoor en dat is natuurlijk mooi meegenomen.
Mag ik vragen watvoor kooi je gekocht hebt ? heb je daar mss een foto van ?
Dusss berlioz is mss toch een Belle ?  wat leuk.  de naam heb je idd zo veranderd.
Laat je Berlioz al los ?  of laat je hem eerst wennen aan jou?
Een dikke  :-* hoor voor Zazou,Baloo,Berlioz en kleine Lady.
Kom straks mss nog even terug voor de foto's.

Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Hoi Anke,
Ik kan heel erg goed zwijgen hoor ;D
En mijn kinderen kunnen het ook goed want hun wisten het ook ;)
De foto's komen eraan.

Hoi Sharon,
Bianca heeft tegen mij gezegd dat ze dacht dat Berlioz een mannetje was. Maar omdat hij/zij hetzelfde geluid maakt als Zazou denk ik een poppetje.
Ik ga hem/haar niet wegdoen als het een poppetje is.Het is een schatje hier kan ik geen afstand meer van doen. Dan wordt het maar een Belle hahaha vooralsnog noem ik hem? Berlioz.
De foto's komen zo.

Hoi Peggy,
Ik heb een kooi besteld die Miami heet. Ik heb er geen foto van zo gauw ik hem heb zal ik een foto plaatsen.
De tijd zal het leren of het een Belle is of Berlioz blijft.
Berlioz is wel al even uit de kooi geweest maar ik laat hem zoveel mogelijk in de kooi aan mij wennen en dan stapje voor stapje verder. Maar ik vond dat hij even zijn vleugeltjes moest strekken en heb gelijk foto's gemaakt die komen zo.
Je krijgt dikke  :-* terug.

IK had hele mooie foto's gemaakt van Lady en op mijn laptop gezet. Alles van mij mobiel gewist om nog meer foto's te kunnen maken. Staan ze niet op de laptop ik snap er niks van :'( :'( :'(
Morgen bij daglicht zal ik nieuwe foto's maken van Lady.

Groetjes,
Jeanine.

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,

Helaas is er wat mis gegaan en zijn veel foto's verloren gegaan maar gelukkig niet allemaal.
We beginnen met een paar foto's van Zazou.
De meeste foto's van haar ben ik dus kwijt :'(

Lekker kroelen met Amanny

Groetjes,
Jeanine

*~Jeanine~*

Nu is het de beurt van Baloo ;D

Groetjes,
Jeanine

Anja

Hoi Jeanine,

Mooie foto's hoor.

Jammer dat er iets is fout gegaan en dat je foto's bent verloren.

Maar daar is een goede oplossing voor.

Gewoon nieuwe maken ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

6 januari 2008, 23:13:39 #1183 Last Edit: 6 januari 2008, 23:16:01 by Jeannine
En nu natuurlijk onze laatste aanwinst Berlioz  ;)
Is hij mooi of is hij mooi ;D

Kijk eens wat ik al durf :D

Ik hoop dat jullie een beetje genoten hebben van de foto's.

Groetjes,
Jeanine

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Bedankt en morgen met daglicht ga ik weer foto's maken. Ook van Lady ;)

Groetjes,
Jeanine