Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Silke,

Ik geloof je meteen. Ik vind het in ieder geval een schoonheid ;D
Voor mij wordt het gewoon een Twinkel :D

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
nou, dat is weer een prachtige dame zeg! Geen wonder dat je er zo eentje wilt hebben. Ze is echt een mooi valkje. En ze is idd licht bont, dwz dat er weinig 'vlekken' bij haar te zien zijn. Milo en Berlioz zijn dus zwaar bont. Ze lijkt idd wel wat op Dora, dus ik kan me nu goed voorstellen dat je dacht dat Dora ook gepareld was.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Silke *

Hoi Jeanine,

Ze is inderdaag prachtig! De naam Twinkel doet me denken aan een sterretje en aan sneeuw, ik vind het een hele mooie naam! Echt waar!

Groetjes
Silke x

Sally

Hallo Jeanine,
Wat lees ik nu allemaal? Je gaat over 4 dagen Baloo halen, en Berlioz ook nog dit jaar...
En je hebt al weer een ander valkparkietje gereserveert? :D
Noemt dit nu het "valkjesvirus"? :D
Je bent er serieus mee besmet hoor... :D
Dus 6 is je maximum? Zet er maar optijd een slot op, voor je het weet heb je er 13 zoals bij Anja. :d

Het is wel een prachtige mutatie die je gereserveert hebt, en Twinkel is echt een mooie naam! :)

Groetjes Sally

Peggy

Goede morgen Jeanine,

Leuk zeg dat je 6 valkjes wilt hebben uiteindelijk. En volgens mij heb ik de mutatie die jij wilt van Chantalleke,  gezien bij Chantal...Is dat niet toevallig haar Pientje ?  Geparelde cinnamon bont popje;  echt heel mooi.  En dan de naam Twinkel erbij en dan is het helemaal perfect  ;D ;D

Wat betreft de kennis v Mutaties enzo...het is wel zo;  hoe meer je erover leest en hoort,hoe meer je ervan begrijpt.  Ik vind het dus ook heel leuk om me daar een beetje in te verdiepen en ik moet zeggen,  ik weet al veel meer dan vorig jaar.  Toen wist ik ook niet wat bont was ofzo  ::)  Maar zoals Sharon ook al zei;  al doende leert men  ;)  het is natuurlijk wel interessant maar ik weet nog lang niet alles...kom ,denk ik, nog niet eens in de buurt  ;D ;D  Er zijn zoveel verschillende mutaties,  begrippen,mogelijkheden....daar weet ik nog langer niet,  het mijne van.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Mara

Hoi Jeannine

Ik had hier heel wat bij te lezen zeg...Uitbreiding en Twinkel zit nog niet in het ei...Ik ben weer helemaal up to date.  ;D ;D En gelukkig is het bijna zaterdag....hoe groot is de spanning al?

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,
Ik vind het ook een hele mooie mutatie :D
Ik dacht echt dat Dora een Cinnamon bont gepareld was. Maar ik wil in ieder geval heel graag nog zo'n valkje ;D

Hoi Silke,
Ik vind Twinkel ook een hele mooie naam. Amanny wilde eigenlijk Baloo zo noemen omdat hij pareltjes heeft. Maar ik vind het meer voor een poppetje en de pareltjes van Baloo gaan toch verdwijnen :(

Hoi Sally,
Nu is het weer inmiddels 3 dagen dat we Baloo gaan halen en we hopen Berlioz ook nog dit jaar te kunnen gaan halen.
En valkenvirus nee hoor hoe kom je erbij :P :P
En ik heb wel een medicijn. Ik neem niet zo'n grote kooi als Anja ;D En ik heb mijn mannetje die de sleutel wel verstopt ;)
En ik vind Twinkel ook een hele mooie naam.

Hoi Peggy,
Ik weet niet wie er op de foto stond. Ik vind Twinkel ook heel mooi passen bij een gepareld popje.

En over de mutaties en zo er is hier op het forum altijd wel iemand die je verder kan helpen. Ik leer iedere dag weer wat bij.

Hoi Mara,
Nee Twinkel zit nog niet in het ei. Fijn dat je ook weer helemaal up to date bent in ons boekje.
De spanning is nu nog niet zo groot. Ze en ik ook verheugen ons enorm ik denk dat het vrijdag wel heel erg te merken valt ;D ;D

Dit heb ik gemaakt met behulp van Silke.
Bedankt meid.  :-* :-* :-*
Moet nog veel oefenen.

Groetjes,
Jeanine.

Silke *

Hoi Jeanine,

Twinkel is inderdaag meer voor een popje. Ik vind het zo'n sierlijke naam, echt SUPER!  :D
Het is erg graag gedaan om je te helpen eneh, het meeste heb je zelf gedaan hoor Jeanine!
Het is erg mooi geworden!  ;D SUPER!

Groetjes
Silke

Mara

Hoi Jeannine

Dat heb je heel mooi gemaakt zeg. En Twinkel is echt een mooie naam.

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Silke,
Het gaat toch nog een lange tijd duren voor er een Twinkel komt hoor! ;D
Zonder jou was ik er nooit achter gekomen om zo'n kaart te bewerken Silke dus nogmaals bedankt :-*
Ik vind hem ook mooi geworden alleen een beetje klein :'(

Hoi Mara,
Bedankt.
En ik vind Twinkel ook een hele mooie naam.

Groetjes,
Jeanine.

Anja

*~Jeanine~*

Sharon

Hoi Jeanine,
wouw! Dat heb je echt prachtig gedaan zeg! Het ziet er echt heel erg lief, mooi en warm uit. Mooi gemaakt!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Bedankt :-* Ik ga er helemaal van blozen :)

Groetjes,
Jeanine.

Silke *

Hoi Jeanine,

Als je hem krijgt in Paint, is hij dan ook al zo klein? Of is het doordat je'm moet verkleinen om hem hier te zetten?
Het duurt mss wel nog een tijdje totdat Twinkel komt, maar het is alweer iets om naar uit te kijken!
En zaterdag komt DICHTER EN DICHTER EN DICHTER  ;D

Groetjes
Silke