Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Santhy, Tuk,Tantor,Twinkel, Tantor,Mike,Sulley,Boe,
Randel,Nemo,Oscar,Dory,Marlin,Nera,Nala ,Simba,
Sarabi, Mufasa, Nuca,Cofu,koda,Kenai,Sam,Moes,
Aladar,Aladin,,Kron,Baylene,Eema,Zini,Lilo, Stitch,Nasira,
Aladin,Yago,Abu,Jasmine,Flint,Kuzco,Yzma,Poech,Winnie
Mulan,Kwik,Kwek,Kwak,.....dat zijn er al een paar die ik zo weet !!!Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Bedankt voor het meedenken :-* :-* :-* . Ik heb er al enkele opgeschreven.

Groetjes,
Jeanine.

Dierenfreackske

Graag gedaan en zal nog wel kijken morgen maar nu effe nog wat dagboekjes overlopen die ik nog bijhoud he en dan mijn eigen nog doen en dan lekker slapen want 't is morgen weer vroeg uit mijn bedje he !! Veel te doen !!Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Het lijkt een dagtaak om dagboekjes bij te houden ;D ;D Als ik achter de pc zit kom ik bijna nergens anders meer dan hier op het forum :P
Ik ga vandaag ook maar alle videobanden van disney opzoeken kijken voor geschikte namen voor zowel een mannetje als vrouwtje . Want met de berekening lijkt het voormij dan gewoon 50/50 kans op een mannetje of poppetje.  ;D En de tweede weet ik helemaal niet van wie en wat het wordt dus altijd handig om meerdere namen te hebben.

Groetjes,
Jeanine.

♥Debby♥

Ho Jeanine.. spannend hoor.. een speelkameraadje voor Zazou.. wie weet heb je straks een supermooi koppel!

sterkte met wachten.. (dat is vaak het moeilijkste van alles.. hahaha)

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

natacha

Nog enkele namen : Oscar, Ursula, Belle, Ariel, Botje, Koda, Baloe, little, Kenai, Esmeralsa, Quasimodo, Jane en Tarzan, Shrek, Donkey.
De katten van mijn oudes heten : Tarzan en Donkey.

Al een mooie naam gevonden?

Groetjes
Natacha

lynette

hoi hoi

wat heb ik wat te lezen gehad  :-[ hihi
en wat een prachtige foto's  ;D van je kids
en ze hebben indd prachtige namen
en mijn handtekening hihih me moeder maakt ze
ze heeft het geleerd op een website en ik begin er net mee maar het is erg moeilijk vind ik.

En wat een mooie namen hebben ze uitgezocht voor je
Ik vind Twinkel wel erg mooi  ;D

Groetjes Lynette en me valkenbende

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Mara

Hoi Jeannine

Ik had heel wat bij te lezen in je boekje. Leuk zeg dat er 'binnenkort' uitbreiding bij komt. Echt cool. En nu hier de zoektocht naar namen. Spannend hoor.  :)

Hoe is het met jullie? Beetje beter?

mara

Silke *

Hoi Jeanine,

Ja hoor, namen zoeken is zoo moeilijk!
Ik heb al mails gestuurd met Bianca en idd ik was fout, de berekening v

*~Jeanine~*

Hoi Debby,

Ik weet nog steeds niet of Zazou een mannetje of poppetje is. Volgens de berekeningen is het pareltje een mannetje dus zou het een mooi koppel kunnen worden. Maar ik wil echt niet gaan kweken. Dat laat ik liever aan andere over ;)
Het wachten is inderdaad altijd moeilijk. Ik heb in ieder geval hele mooie foto's van Bianca gekregen van het pareltje. Die zal ik straks even plaatsen.

Hoi Natacha,

Het moet dus een naam voor een mannetje worden. En ik heb echt nog geen flauw idee wat het moet gaan worden. Dus alle disney namen zijn welkom hahaha

Hoi Lynette,

Dankjewel voor het compliment. Ik vind je handtekeningen iedere keer harstikke mooi. De mijne is maar saai hahaha Al staat er wel een prachtig vogeltje op. Onze lieve Zazou.
En Twinkel vind ik ook een prachtige naam. Maar wel voor een poppetje en mijn pareltje is een mannetje. Dus die naam houd ik nog even apart voor de volgende parel ;)

Hoi Mara,

Ja hier ook lekker uitbreiding maar het gaat nog wel even duren hoor.
Voor ons natuurlijk een eeuwigheid hahaha.
Dus leuke mannennamen zoeken.
Met ons gaat het weer wat beter. Vandaag lekker een frisse neus gehaald daar kanp je altijd wel van op. Bedankt voor het vragen. Hopelijk zijn jullie thuis nu ook allemaal uit de ziekenboeg.

Hoi Silke,

Namen zoeken vind ik ook moeilijk. Maar we komen wel iets tegen en dan hebben we zoiets van JA dat is het!!
Maakt niet uit dat de berekening fout was. Sharon heeft al uitgelegd dat het volgens de berekening een mannetje is. Dus op naar mooie fluitconcerten hahaha

Groetjes,
Jeanine.

Silke *

Hoi Jeanine,

Dus het wordt een mannetje  ;D
Hahaa, bereid je maar voor op het fluiten !!  ;D
Eerst wel aaleren natuurlijk  :)

Groetjes
Silke x

*~Jeanine~*

17 november 2007, 20:32:24 #461 Last Edit: 17 november 2007, 20:34:55 by Jeannine
Hallo allemaal,

Hier zijn foto's van ons prachtig pareltje.
Voor de goede orde Bianca heeft de foto's gemaakt. Dus alle eer komt haar toe. Ik smelt gewoon van dat lieve prachtige koppie.

Dit zijn dus de foto's van ons prachtig mannetje.
We are totally in love hahaha

Groetjes,
Jeanine.

*~Jeanine~*

Hoi Silke,

Ja volgens Sharon is het een mannetje. Dus daar ga ik dan ook maar vanuit.

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
wat een prachtige foto's heb ook jij gekregen van Bianca! Hij wordt ook echt met de dag mooier.
Is het nu al zeker dat hij naar jij toe komt? Of heb je nog geen definitieve keuze gemaakt?

Enne... je zegt wel dat je mij gelooft, maar wat als het pareltje straks toch een meisje is?? Straks heb ik het verkeerd gezegd  :-X :-X

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Silke *

Hoi Jeanine,

Het is dus duidelijk een wildkleur geparelde.
Mooie foto's en het snoetje is idd hééél lief!
Ik denk wel dat het een mannetje wordt, je zal zien.
Als het een man is, verliest hij pareltjes, dus dan heb je een wildkleurtje.

Hoe oud is hij nu?

Groetjes
Silke x