Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Jeannine

Lekker zeg, vakantie. Ik moet nog bijna anderhalve maand wachten. Ik hoop dat de komende week gauw voorbij gaat en jullie heel snel mogen genieten van Baloo.

mara

Anja

Hoi Jeanine,

Wat fijn dat Baloo volgend weekend al naar jullie toe mag.
Dat wordt aftellen.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Mara,
Ik hoop ook dat de week snel voorbij gaat.
Poeh nog 1,5 maand wachten voor dat je vakantie heb. Dan hoop ik voor jou dat die 1,5 maand snel voorbij gaat.

Hoi Anja,
We zijn al aan het aftellen ;D

Groetjes,
Jeanine.

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,

Ik heb gisteren nog 3 foto's gekregen van Bianca van ons schurkje Baloo.
Hier op de foto's eet hij netjes zelf.
Maar hij laat zich dus ook nog makkelijk voeren ::) door het engelse parkietje ernaast.

Groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi Jeannine

Ik heb vakantie met mijn verjaardag.  ;) Ik hoop ik gauw vakantie heb, daar ben ik toch wel even aan toe.

Die Baloo is een kleine deugniet. Hihi. Hier zitten ze ook nog wel eens te bedelen hoor en die van mij zijn ondertussen al volwassen.

Mara

Sharon

Hoi Jeanine,
dat zijn weer leuke foto's zeg, die je van Bianca hebt gekregen!
Je ziet ook echt wel aan Baloo dat het een deugniet is hoor.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Yvette

Je hebt weer hele leuke en vooral erg mooie foto's gekregen van je nieuwe geliefde Baloo
En soms kan de 7 daagjes heel erg lang duren voordat je lieve valkje mag ophalen als je in de leuke spanning zit te wachten

Anja

Hoi Jeanine,

Wat is hij toch moooooooooooooooooooooi.

Een kleine dondersteen maar wel een lieve hoor.

Groetjes Anja

natacha

wooohoeeeee, Nu komt het wel allemaal heel dicht bij. Nog niet zenuwachtig aan het worden? Ik wacht met u mee want verheug me al op u dagboekje nadat Baloo bij jullie is.

Groetjes
Natacha

*~Jeanine~*

Hoi Mara,
De tijd vliegt dus jou vakantie is weer over voor je het weet :-\

Baloo is inderdaad een deugniet. Maar persoonlijk houd ik daar wel van ;D Ik heb al 4,5 jaar ervaring met Naschwa :P

Hoi Sharon,
Leuk die foto's he? Bianca wilde eigenlijk een foto maken waar Baloo wordt gevoerd door Tweety maar ze was net iedere keer iets te laat. Maar met deze foto's ben ik ook heel erg blij.

Hoi Anja,
Ik vind Baloo ook supermoooooooooooooi.
En volgens mij is het ook een hele lieve dondersteen die al riedeltjes begint te fluiten.
Dat vind ik zo geweldig.
Lady doet Zazou ook naar dus dadelijk misschien ook wel Baloo. Mijn klein grasje is een super imitator ;D

Hoi Natacha,
Nog 6 nachtjes.
Hoezo aftellen :P :P
Ik ben niet zenuwachtig. Misschien een beetje om er naar toe te rijden. Ik rijd namelijk nooit lange stukken maar het gaat me wel lukken.
Leuk dat jij je ook bent aan het verheugen. En ik vind het ook heel leuk dat je ons boekje volgt.

Groetjes,
Jeanine.

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Anke,
Vind ik ook.
Ik krijg alleen maar mooie foto's van Bianca ;D

Groetjes,
Jeanine.

Anke

Hoi Jeannine,
Krijgen we binnenkort ook weer foto's van Zazou? :P ::) ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Anke,

Die zijn dan niet zo mooi als die ik van Bianca krijg. Maar ik zal nou komende week foto's maken van Zazou.
Vandaag heb ik daar helaas geen tijd voor.
Maar ik beloof deze week komen er foto's van Zazou.
Ik zeg alleen niet welke dag het gaat worden.

Groetjes,
Jeanine.

Anke